Ίσως εδώ , σε αυτήν την φράση σου Παναγιώτη κρύβεται η μισή αλήθεια --> και το κυριοτερο?ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ στην ιδια κατηγορια. το kymco ειναι τουρισταδικο και το srv ισως να το πουμε soupersport.οκ
...και συνεχίζω λέγοντας πως το μόνο σίγουρο είναι, πως για όλους εμάς που αγαπάμε την YAMAHA & κατά συνέπεια το TMAX ένα από τα μεγάλα αβαντάζ που έχει πιστεύω πως είναι η μοναδική του σχεδίαση, πέρα από την αξιοπιστία του ,αλλά & την ιδιαιτερότητα του πίσω μέρους , κάτι που το κάνει με πολλή η λίγη φαντασία να μοιάζει με κάποιο (πιστιάρικο) , αλλά & σε μια μεγάλη γκάμα αναβαθμίσεων σε after που από mega scooter το μετατρέπει σαν μια μηχανή μεγάλου κυβισμού έτοιμη για νεανικά παιχνίδια . Αν λέω αν η σχεδίαση του ήταν κάπως αλλιώς όπως του (Kymco) χοντροειδές λόγω της κατασκευής από τον σχεδιαστή του σαν megascooter touring τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά ,τότε εκτός του ότι θα τοποθετούταν σε άλλη κατηγορία ,το αγαπημένο μας μοντέλο θα ήταν στα αζήτητα σχεδιαστικά & μόνο & όχι βέβαια επειδή ικανοποιούν τα κυβικά - ιπποδύναμη η άλλα επι μέρους τμήματα που ακόμα & σήμερα λόγω του μεγάλου κόστους αγοράς , οι απαιτήσεις των πελατών αλλά & οι προσδοκίες είναι αρκετά μεγάλες πχ (πλαστικά που με τον καιρό σκούζουν ή δεν εφαρμόζουν σωστά)
Τέλος να τονίσω πως για μια θυγατρική εταιρία με έδρα την ταιβάν & την στήριξη της Honda από πίσω έτσι ώστε να κόβει πωλήσεις από την μεγάλη της αντίπαλο Υamaha τον παίζει καλά τον ρόλο της στα scooter γενικά , γιατί στις μηχανές , αλλά λόγια να αγαπιώμαστε ....Αυτά !