Το μέγιστο εξ ανατολών scooter συζητιέται από το 2007, ενώ είχε έρθει παλαιότερα και στην έκθεση μοτοσικλέτας στην Ελλάδα, ως πρωτότυπο, εντυπωσιακό έκθεμα. Επιβλητικό στην όψη και με φουτουριστικό design made in Italy, το Myroad 700i με τον πλούσιο ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό του, εισάγει πληθώρα επαναστατικών στοιχείων στην κατηγορία των scooter.
Ζηλευτές επιδόσεις
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 700 κ.εκ. είναι τετραβάλβιδος, ψεκαστός και διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, ενώ είναι προδιαγραφών… euro5! Στην αρχή ακουγόταν πως θα αποδίδει 55 ίππους, ισχύς ικανή να προσδώσει στο Myroad εξαιρετικές επιδόσεις. Η Kymco ανέφερε στα δελτία τύπου της ταχύτητα 170χλμ/ώρα, επιτρέποντας ακόμα και τον τουρισμό εντός και εκτός συνόρων. Όμως οι τελευταίες πληροφορίες είναι ακόμα καλύτερες. Μιλάμε για απόδοση 60 ίππων στις 7250σαλ, και ροπή 6,5 κιλών στις 6.500σαλ! Ο κόφτης βρίσκεται στα 180χλμ/ώρα, ενώ το βάρος του Myroad βρίσκεται στα 255 κιλά άδειο. Αν τώρα προσθέσουμε τρία λίτρα λαδιού και 15 λίτρα καυσίμου, φτάνουμε λίγο πάνω από τα 270 κιλά συνολικού βάρους. Τα τρία συνολικά δισκόφρενα (δύο μπροστά- ένα πίσω) είναι συνδυασμένα προκειμένου να προσφέρουν την καλύτερη πέδηση σε όλες τις καταστάσεις, ενώ στις «δύσκολες» περιπτώσεις η ύπαρξη συστήματος ABS αποτελεί εχέγγυο ασφάλειας.
Πρωτάκουστος εξοπλισμός
Τώρα, για πρώτη φορά σε scooter υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρικής ρύθμισης των αναρτήσεων σε τρεις θέσεις (soft, medium και hard) ακόμα και εν κινήσει! Σημειώστε μάλιστα πως το σύστημα δεν αλλάζει την προφόρτιση του ελατηρίου, αλλά επεμβαίνει κατευθείαν σε απόσβεση συμπίεσης και απόσβεση επαναφοράς.
Και οι εφαρμογές υψηλής τεχνολογίας δεν σταματούν εδώ. Το… παραδοσιακό κλειδί το θυμάστε; Ε, ξεχάστε το. Το Myroad διαθέτει σύστημα εκκίνησης του κινητήρα χωρίς τη χρήση κλειδιού (keyless go) παρόμοιο με του… Ducati Multistrada. Εσείς το έχετε στο τσεπάκι σας, και το scooter σας αναγνωρίζει μόλις το πλησιάσετε σε απόσταση μικρότερη των δύο μέτρων. Ένα ακόμη «τρελό» υπέρ-ατού του Myroad είναι το ψηφιακό σύστημα που ενημερώνει τον οδηγό για την πίεση των ελαστικών σε αληθινό χρόνο. Με αυτά και με αυτά, το όχημα της Kymco θυμίζει περισσότερο τουριστική ναυαρχίδα παρά scooter.
Το hi-tech προφίλ συμπληρώνουν ο τριπλός μπροστινός προβολέας με λάμπες αλογόνου και τα πίσω φώτα τεχνολογίας LED.
Και στο θέμα χώρων δεν θα απογοητευτείτε. Η Kymco έχει προβλέψει για τη δυνατότητα αποθήκευσης δύο full-face κρανών, συν επιπλέον αντικειμένων κάτω από την σέλα.
Πηγή:
www.mototriti.gr