Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Yamaha Xmax 400

Yamaha Xmax 400 14/06/2013 21:34 #31

  • Socrates
  • Το Άβαταρ του/της Socrates
  • Offline
  • God Tmaxista
  • '06
  • Δημοσιεύσεις: 2363
Παιδιά το είδα σήμερα ζωντανό, πράγματι μόλις αφίχθη. Πολύ καλό, διαφορετικό απο το 250, βέβαια εγώ πήγα να δώ το 530 -πιιάσατε τίποτα;- και μου είπε να κατέβω στο υπόγειο να δώ και το 400 το αφεντικό. Θα συμφωνήσω και με τις δύο θεωρείς που γράφτηκαν πιο πάνω, μπορεί και να κόψει απο το tmax, όχι τους τρελαμένους οπως είμαστε εμείς αλλά εκείνους που δεν έχουν και ιδιαίτερη σχέση με το ´´σπορ´´. Σίγουρα πολλοί θα σκεφτούν, γιατί να μπλέξω με μεταχειρισμένο και να μην πάρω το καινούργιο και επίσης η τσέπη -αχ αυτή η τσέπη- θα παίξει μεγάλο ρόλο. Τα αμορτισέρ όντως αντί αισθητικά, η εξάτμιση επίσης αλλά και ο όγκος πίσω της μηχανής δεν είναι ωραίος, μπούγιο πολύ, έτσι θα το έλεγα με δυό λέξεις. Παρόλο αυτά είμαι βέβαιος οτι θα πουλήσει και νομίζω -το πιθανότερο κατ´ εμένα- θα κόψει τις πωλήσεις του tmax. Αλλά, πάντα κατά τη δική μου εκτίμηση, στο σύνολο της αγοράς θα κερδίσει η yamaha με την εναλλακτική αυτή πρόταση.
Ζήσε μονάχα τη στιγμή και άσε το μετά,
ένα σωσίβιο είναι η ζωή, που ξεφουσκώνει αργά..
Τελευταία διόρθωση: 14/06/2013 21:44 από Socrates.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 14/06/2013 21:37 #32

  • Anastasios
  • Το Άβαταρ του/της Anastasios
  • Offline
  • Master Tmaxista
  • take a risk
  • Δημοσιεύσεις: 1092
River έγραψε:
Anastasios έγραψε:
όταν το δέλεαρ εν μέσω οικονομικής κρίσης είναι το μετρητό που έχουν & μόνο , αλλά μπορούν να σταθούν και επάξια σαν 400σάρια πλέον στον μεγάλο τους αδερφάκι

διαφωνώ μόνο στην τελευταία φράση σου....

ΔΕΝ μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στο ΤΜΑΧ ούτε αυτό το 400άρι ούτε και κανένα άλλο!!!


Και την έβαλα τσόντα με την επεξεργασία , που να "ξερα ο καψερός χαχαχα
Ε π ί τ ι μ ο ς
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 14/06/2013 21:41 #33

  • Socrates
  • Το Άβαταρ του/της Socrates
  • Offline
  • God Tmaxista
  • '06
  • Δημοσιεύσεις: 2363
Α, και κάτι άλλο, αφού το είδα για λίγο, ανέβηκα πάλι πάνω και συνέχιζα να χαλβαδιάζω το blak...
Το Xmax ακόμα και 400 αρι είναι για μένα ´´παρελθόν´´
Ζήσε μονάχα τη στιγμή και άσε το μετά,
ένα σωσίβιο είναι η ζωή, που ξεφουσκώνει αργά..
Τελευταία διόρθωση: 14/06/2013 21:47 από Socrates.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 14/06/2013 22:01 #34

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
Socrates έγραψε:
Α, και κάτι άλλο, αφού το είδα για λίγο, ανέβηκα πάλι πάνω και συνέχιζα να χαλβαδιάζω το blak...
Το Xmax ακόμα και 400 αρι είναι για μένα ´´παρελθόν´´
δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ των δυο στησιμο,ομορφια,γκαζι...πουθενα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 17/06/2013 16:56 #35

  • javaneze
  • Το Άβαταρ του/της javaneze
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • TeaMax 500 11' λευκό / Νικόλας / Αθήνα
  • Δημοσιεύσεις: 77
River έγραψε:
ΔΕΝ μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στο ΤΜΑΧ ούτε αυτό το 400άρι ούτε και κανένα άλλο!!!
Τι θα πει να σταθει επαξια; Απο φαναρι σε φαναρι; Ποιο πλαγιαζει περισσοτερο; Μεγαλυτερη τελικη;
Ειναι στο μυαλο του καθενος & εντελως υποκειμενικο.

Συμφωνω με τον Αναστασιο επειδη ημουνα σε αυτη την κατηγορια.
Μετα απο 7 χρονια street ηθελα ενα σκουτερακι για ανεση.

Δεν ειχα αποψη ουτε ειχα ασχοληθει ποτε με σκουτερ.
Καθαρα απο εμφανιση και βεβαια χωρα προελευσης διαλεξα.

Aν δεν τα καθυστερουσαν τοσο, τωρα θα ειχα ή xmax 400 abs ή honda forza 300 abs,
φυσικα λογο δελεαστικοτερης τιμης, ακομα και απο το μεταχειρισμενο 2009+ τμαξ500.
(αλλο τωρα που ειδα την γλυκα & εμαθα 2 πραγματα, δεν το αλλαζα με τιποτα.)

Τετοιο κοινο λοιπον σαν κι εμενα θα το ρουφηξει το xmax400 νομιζω κι εγω.
Play and enjoy, you might die tomorrow.
Biking & computing.
Τελευταία διόρθωση: 17/06/2013 16:57 από javaneze.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 17/06/2013 22:37 #36

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
javaneze έγραψε:
(αλλο τωρα που ειδα την γλυκα & εμαθα 2 πραγματα, δεν το αλλαζα με τιποτα.)

τελικά μόνος σου ήρθες στα λόγια μου!

ΑΥΤΟ εννοώ ότι δεν μπορεί να σταθεί επάξια....ό,τι και να κάνει το 400αρι, αυτή τη "γλύκα" δε θα στην δώσει!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 18/02/2014 14:10 #37

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Xmax 400 ABS - Άφιξη και τιμή





Το Yamaha XMAX 400 είναι ένα maxi scooter μεσαίου κυβισμού που γνωρίσαμε πέρσι και σύντομα καθιερώθηκε στην αγορά, ευρωπαϊκή και ελληνική. Τώρα έρχεται και η έκδοση με ABS με τιμή 6.700 ευρώ.

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση τιμών της Yamaha το απλό ΧΜΑΧ 400 έχει τιμή 6.150 ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι η διαφορά των δύο εκδόσεων είναι στα 550 ευρώ. Το 400 που κατέφθασε στην αγορά στα μέσα του προηγούμενου χρόνου, τον Ιούνιο του ’13 και οδηγήσαμε για πρώτη φορά στην Ιταλία, έτυχε θερμής αποδοχής και κατάφερε να δημιουργήσει άμεσα κοινό, πετυχαίνοντας καλές πωλήσεις.

Στην Ιταλία για παράδειγμα μόλις 6 μήνες αρκούσαν για να φέρουν το μεγαλύτερο των ΧΜΑΧ στην 11 θέση των πωλήσεων του ’13 και τις 2.226 ταξινομήσεις! Πρώτο scooter της Yamaha ήταν το ΤΜΑΧ 530 με 4.264 μον., με δεύτερο το ΧΜΑΧ 250 με 2.546 μονάδες.

Αντίστοιχα στην Ελλάδα, ταξινομήθηκαν παραπάνω από 90 ΧΜΑΧ 400, κι έτσι κατέκτησε την τρίτη θέση στην κατηγορία των maxi scooter μεσαίου κυβισμού, πίσω από τα Yamaha ΤΜΑΧ 530 και SYM Maxsym 400i.

To Yamaha ΧΜΑΧ 400 ABS χρησιμοποιεί έναν υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 395 κ.εκ., που αποδίδει 31 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και ροπή 3,38 kgm στις 6.000 στροφές ανά λεπτό.

Το πιρούνι είναι συμβατικό με ανάποδο νύχι, με καλάμια διαμέτρου 35 χιλιοστών και έχει διαδρομή 110 χιλιοστών.

Δύο δισκόφρενα διαμέτρου 267 χιλιοστών να αναλαμβάνουν το ασφαλές φρενάρισμα και την αποφυγή μπλοκαρίσματος του τροχού μέσω ενός, ελαφρού σε βάρος και μικρών διαστάσεων, συστήματος ABS. O μπροστινός τροχός είναι 15 ιντσών.

Στον πίσω τροχό του Yamaha XMAX 400 ΑΒS συναντούμε δύο ρυθμιζόμενα, στην προφόρτιση του ελατηρίου, αμορτισέρ που δίνουν και αυτά διαδρομή τροχού 110 χιλιοστών.

Όπως και στον μπροστινό τροχό, έτσι και εδώ το δισκόφρενο έχει διάμετρο 267 χιλιοστών. Ο οπίσθιος τροχός είναι 13 ιντσών.

Το μεταξόνιο του σκούτερ – το 400 ζυγίζει 215 κιλά γεμάτο – φτάνει τα 1.565 χιλιοστά και το ύψος της σέλας τα 785 χιλιοστά. Το ρεζερβουάρ χωράει 14 λίτρα, ενώ στο μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα μπορούν να αποθηκευτούν δύο κράνη φουλφέις.


scooternet.gr/news/%CE%BD%CE%B5%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B1/yamaha-xmax-400-abs-2014-%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BE%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B7/
Τελευταία διόρθωση: 18/02/2014 14:11 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3