Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Yamaha Xmax 400

Yamaha Xmax 400 08/03/2013 11:12 #1

  • vachos
  • Το Άβαταρ του/της vachos
  • Online
  • Διαχειριστής
  • Solar black 2013
  • Δημοσιεύσεις: 3436
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
YAMAHA XMAX 400: ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!

Γεφυρώνοντας κατηγορίες

Ένα νέο maxi scooter πρόκειται να παρουσιαστεί σύντομα από την Yamaha – σύμφωνα με πληροφορίες – με κινητήρα 400 κυβικών, το οποίο θα ονομάζεται Yamaha XΜΑΧ 400, με στόχο να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο XΜΑΧ 250 και το ΤΜΑΧ 530.

Δεν είναι μόνο η BMW που ετοιμάζει σκούτερ 400 κ.εκ., είναι και η Yamaha που ανανεώνει την γκάμα της. Μπορεί να μην υπάρχει ακόμα φωτογραφία για το πως θα είναι το νέο 400άρι σκουτερ της Yamaha, αλλά γνωρίζουμε ότι θα πρόκειται για τον αντικαταστάτη του Majesty 400, το οποίο παρουσιάστηκε το 2004, με ρούχα που θα συγκλίνουν προς το ΧΜΑΧ 250.

Το 400 κυβικά αποτελούν έναν έξοχο συμβιβασμό μεταξύ των 250αριών και των 530/600/650 cm3 που είναι η επόμενη κατηγορία, ειδικά στον τομέα της απόδοσης σε σχέση με το βάρος. Με έναν μικρότερο σε σχέση με τα μεγάλα σε κυβισμό κινητήρα, το σκούτερ γίνεται γενικώς πιο ελαφρύ, όχι μόνο σαν συνολικό βάρος, αλλά κυρίως πιο ευέλικτο στους ελιγμούς. Παράλληλα τα καταφέρνει με αξιοπρέπεια μέσα, αλλά και έξω από την πόλη, ενώ η τιμή τους είναι και αυτή χαμηλότερη (συνήθως οι τιμές των μεγαλύτερων maxi scooter κυμαίνονται κοντά στις 10,0 χιλιάδες ευρώ). Τα 400άρια προσφέρονται συνήθως στις 3,0 με 4.000 ευρώ φθηνότερα.

Μετά την εξαιρετική υποδοχή που επιφυλάχθηκε στο Yamaha ΤΜΑΧ 530 και με δεδομένο τις καλές, σταθερές πωλήσεις των ΧΜΑΧ 250, η Yamaha θα προχωρήσει και στην ενδιάμεση κατηγορία, θέλοντας να επαναλάβει και στα 400 κυβικά την εμπορική καταξίωση.

Οι απορίες πάντως θα παραμένουν μέχρι την επίσημη παρουσίασή του – για την οποία πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει περίπτωση να είναι και πολύ σύντομα, μέσα στον Μάρτιο ή το αργότερο μέχρι τον Απρίλιο του 2013!

Απορίες υπάρχουν και για το κατά πόσο το νέο 400άρι σκούτερ της Yamaha θα αφήσει τις γραμμές του Majesty για να πλησιάσει αυτές του ΧΜΑΧ ή ίσως ακόμα και τις γραμμές του ΤΜΑΧ; To πιθανότερο είναι πάντως να διατηρηθεί η ιπποδύναμη κοντά στους 35 ίππους που απέδιδε το Majesty 400, ενώ το πλαίσιο και τα περιφερειακά να εμφανίζουν μια πιο σπορ διάθεση, παρά ένα τουριστικό χαλαρό design το οποίο συνήθως περνάει απαρατήρητο.

Γρίφος σχηματίζεται και όσον αφορά στον κινητήρα: θα βελτιωθεί ο ήδη υπάρχων 400άρης ή μήπως θα παρουσιαστεί ένας υπερκυβισμένος 250άρης στα πρότυπα του αντίστοιχου του Piaggio Beverly 350 σχεδιασμένος εξ αρχής;
Σύμφωνα με πηγές της Yamaha, το νέο μοντέλο θα διαθέτει και εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή , αφού θα πλησιάζει τα 6.000 ευρώ, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον έντονο ανταγωνισμό των άλλων εταιριών (SYM, Kymco, Piaggio) στην κατηγορία.

πηγη scooternet.gr



Eγω παλι θα έλεγα οτι αφου το xmax θα γινει 400 το επόμενο Tmax σίγουρα θα ειναι 600+ κυβικά
Nothing but the max! Vachos #0001
Τελευταία διόρθωση: 10/03/2013 17:13 από River. Αιτία: διαμόρφωση άρθρου
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 08/03/2013 14:03 #2

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
vachos έγραψε:
Eγω παλι θα έλεγα οτι αφου το xmax θα γινει 400 το επόμενο Tmax σίγουρα θα ειναι 600+ κυβικά[/color]
Mακαρι.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 08/03/2013 14:31 #3

  • vachos
  • Το Άβαταρ του/της vachos
  • Online
  • Διαχειριστής
  • Solar black 2013
  • Δημοσιεύσεις: 3436
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
GIANNHS1970 έγραψε:
vachos έγραψε:
Eγω παλι θα έλεγα οτι αφου το xmax θα γινει 400 το επόμενο Tmax σίγουρα θα ειναι 600+ κυβικά[/color]
Mακαρι.
ναι ρε Γιαννη σιγουρα αφου αποσύρουν το majesty τωρα θα κανουν το xmax 400 αποκλείετε να αφήσουν το Τμαχ μονο 500 κυβικά
Nothing but the max! Vachos #0001
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 16/04/2013 13:00 #4

  • vachos
  • Το Άβαταρ του/της vachos
  • Online
  • Διαχειριστής
  • Solar black 2013
  • Δημοσιεύσεις: 3436
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
!
Nothing but the max! Vachos #0001
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 16/04/2013 13:06 #5

  • vachos
  • Το Άβαταρ του/της vachos
  • Online
  • Διαχειριστής
  • Solar black 2013
  • Δημοσιεύσεις: 3436
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Nothing but the max! Vachos #0001
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 16/04/2013 13:08 #6

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
όμορφο....ΑΛΛΑ.....γιατί ρε σχιστομάτηδες 31,5 hp, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός (Beverly 350, Sym Maxsym 400 κλπ) βγάζει 33 και 34+????
και ροπή στα 33 με τον ανταγωνισμό στα 400cc να είναι στα 35+...
και γιατί 13άρης ο πίσω τροχός???
Τελευταία διόρθωση: 16/04/2013 13:12 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 16/04/2013 13:36 #7

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
River έγραψε:
όμορφο....ΑΛΛΑ.....γιατί ρε σχιστομάτηδες 31,5 hp, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός (Beverly 350, Sym Maxsym 400 κλπ) βγάζει 33 και 34+????
και ροπή στα 33 με τον ανταγωνισμό στα 400cc να είναι στα 35+...
και γιατί 13άρης ο πίσω τροχός???
+530
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 16/04/2013 15:20 #8

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964

Yamaha X-Max 400 will arrive in May 2013 at the rate of 5999 €. It will be available in Absolute White, Matt Grey and Midnight Black. A version equipped with ABS will follow later on in the year

από το γαλλικό www.scooter-station.com
Τελευταία διόρθωση: 16/04/2013 15:23 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 08/05/2013 21:35 #9

  • Socrates
  • Το Άβαταρ του/της Socrates
  • Offline
  • God Tmaxista
  • '06
  • Δημοσιεύσεις: 2363
Πολύ ωραίο, ειδικά στο γκρίζο -στη φωτογραφία- γιατί στην πραγματικότητα μπορεί να μην λέει και πολλά. Εκτός από τις απορίες των υπολοίπων, επειδή διάβασα πως κυκλοφορεί πρώτα χωρίς abs και αργότερα με, εγώ θάθελα να ρωτήσω γιατί στην αρχή διαθέτουν τα μοντέλα τους χωρίς abs και μετά από καιρό τα βγάζουν στην αγορά με abs. Και το κάνουν αυτό πάντα. Πιθανή απάντηση μπορεί να είναι.. για να πουλήσουν περισσότερα κομμάτια με το να σε κάνουν να τρέχεις πάντα για να πάρεις το καλύτερο. Κάτι άλλο πιθανότερο;
Ζήσε μονάχα τη στιγμή και άσε το μετά,
ένα σωσίβιο είναι η ζωή, που ξεφουσκώνει αργά..
Τελευταία διόρθωση: 08/05/2013 21:44 από Socrates.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 08/05/2013 21:39 #10

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Socrates έγραψε:
Πολύ ωραίο, ειδικά στο γκρίζο -στη φωτογραφία- γιατί στην πραγματικότητα μπορεί και να μην λέει και πολλά. Εκτός από τις απορίες των υπολοίπων, επειδή διάβασα πως κυκλοφορεί πρώτα χωρίς abs και αργότερα με, εγώ θάθελα να ρωτήσω γιατί στην αρχή διαθέτουν τα μοντέλα τους χωρίς abs και μετά από καιρό βγάζουν στην αγορά και με abs. Και το κάνουν αυτό πάντα. Για να πουλήσουν περισσότερα κομμάτια; Να σε κάνουν να τρέχεις πάντα για να πάρεις το καλύτερο;

αυτήν την απορία την έχω κι εγώ Σωκράτη....

όπως και να 'χει πάντως, οσονούπω δεν θα υφίσταται αυτό το "κόλπο", αφού το ABS γίνεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ σε όλα τα δίκυκλα από 125cc και άνω ;-)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 08/05/2013 21:50 #11

  • Socrates
  • Το Άβαταρ του/της Socrates
  • Offline
  • God Tmaxista
  • '06
  • Δημοσιεύσεις: 2363
Πάλι καλά, γιατί έτσι θα γλυτώσει ο κοσμάκης, -να το πω ευγενικά;- την ´´ εκμετάλλευση ´´μήπως;
Ζήσε μονάχα τη στιγμή και άσε το μετά,
ένα σωσίβιο είναι η ζωή, που ξεφουσκώνει αργά..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 08/05/2013 21:54 #12

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
έτσι ακριβώς!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 09/05/2013 09:21 #13

  • javaneze
  • Το Άβαταρ του/της javaneze
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • TeaMax 500 11' λευκό / Νικόλας / Αθήνα
  • Δημοσιεύσεις: 77
To μηχανακι ειναι πολυ σεξυ εμφανισιακα αλλα αυτου του τυπου η αναρτηση θα δυσαρεστησει πολυ κοσμο οπως εκανε και στο xmax 250.

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν του εβαζαν μια τυπου σαν το tmax ειδικα αφου την εβαλαν στο αλλο 250αρι (xenter ή κάπως ετσι λεγεται...)
Play and enjoy, you might die tomorrow.
Biking & computing.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 09/05/2013 13:15 #14

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
javaneze έγραψε:
To μηχανακι ειναι πολυ σεξυ εμφανισιακα αλλα αυτου του τυπου η αναρτηση θα δυσαρεστησει πολυ κοσμο οπως εκανε και στο xmax 250.

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν του εβαζαν μια τυπου σαν το tmax ειδικα αφου την εβαλαν στο αλλο 250αρι (xenter ή κάπως ετσι λεγεται...)

για να μην ανέβει το κόστος.....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Xmax 400 13/05/2013 13:32 #15

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
ΥΑΜΑΗΑ ΧΜΑΧ 400 – Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

Πολύτιμος κρίκος, μιας σημαντικής οικογένειας

Ένα μικρό ταξίδι στην Ιταλία δεν είναι ποτέ κακή ιδέα, ιδιαίτερα αν συνδυάζεται με την πρώτη βόλτα του ολοκαίνουργιου maxi scooter Yamaha ΧΜΑΧ 400, για το οποίο οι σκουτερίστες αναμένουν ανυπόμονα να μάθουν για αυτό. Ο καθένας για το δικό του λόγο.

Το πρόσφατο ταξίδι στο Μιλάνο έφερε μαζί του και μια σύντομη επαφή με το μοντέλο 2013, 400άρι της Yamaha που θέλει να κάνει πολλά πράγματα μαζί. Θέλει να γίνει η γέφυρα ανάμεσα σε ΧΜΑΧ 250 και TMAX 530, ενώ παράλληλα καλύπτει και την κατηγορία των “300αριών-350αριών”, στην οποία η Yamaha δεν αντιπροσωπευόταν μέχρι σήμερα, χρησιμοποιώντας ένα ισχυρό όπλο, που δεν είναι άλλο από τον… 400άρη κινητήρα. Βγαίνει νόημα; Σίγουρα θα βοηθήσει αν θυμηθούμε ότι η Piaggio ακολούθησε την ίδια τακτική, ρίχνοντας στην αρένα των 300αριών, ένα Beverly “350”… με κινητήρα 330 κυβικών. “Έτσι μου είσαι λοιπόν;”, μοιάζει να λέει η Yamaha, “πάρε ένα 400άρι, στη σκακιέρα, κι ας δούμε τι θα γίνει”.



Αυτή την τοποθέτηση του προϊόντος την είχαμε υποψιαστεί από νωρίς και την είχαμε αναφέρει και μετά την επίσημη ανακοίνωση της Yamaha για το 400, ενώ στο Μιλάνο, στην αίθουσα του ξενοδοχείου που γινόταν η πρες κόνφερανς, είδαμε να προβάλλεται ξεκάθαρα στην οθόνη. Δια στόματος Yamaha λοιπόν στην ευρωπαϊκή αγορά σκούτερ έχουμε την κατηγορία των “300 cc” σκούτερ και την κατηγορία των “άνω των 300cc” να κρατoύν ένα καλό μερίδιο αγοράς – σε σχέση πάντα με τις συνολικές πωλήσεις των σκούτερ στην Γηραιά Ήπειρο. Με την έλευση του ΧΜΑΧ 400 η Yamaha με μιας επικαλύπτει και τις δύο κατηγορίες, προσφέροντας την ενδιάμεση γέφυρα.
Παράλληλα – κι αυτό είναι είναι ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο για το μοντέλο – γίνεται το επόμενο σκούτερ που θα αγοράσουν οι αναβάτες των ΧΜΑΧ 250, οι οποίοι θέλουν ένα σκούτερ ίδιας φιλοσοφίας, σχεδίασης, θέσης οδήγησης και χαρακτήρα, που όμως έχει καλύτερες επιδόσεις. Επίσης λόγω της τιμής του το ΧΜΑΧ γίνεται η “εναλλακτική πρόταση” για αυτούς που δεν μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά στην τιμή του ΤΜΑΧ 530.
Γιατί κακά τα ψέμματα το ΧΜΑΧ 400 είναι “ένα ΧΜΑΧ, που ΤΜΑΧίζει”, που θυμίζει δηλαδή, χωρίς να το παρακάνει στην αντιγραφή, την αισθητική του κορυφαίου σκούτερ της γιαπωνέζικης εταιρίας που ως γνωστόν διαθέτει ένα πολυμελές και ισχυρό κοινό και άλλους τόσους θαυμαστές.



Τη λατρεία των Ιταλών για το ΤΜΑΧ την είδαμε για ακόμα μια φορά με τα ίδια μας τα μάτια στους δρόμους της Ιταλίας. Είναι γεμάτοι από ΤΜΑΧ οι τελευταίου, είτε από παλαιότερα (500), είτε από νεότερα (530) και όλοι όσοι προσπερνούσαν το κομβόι των δημοσιογραφικών ΧΜΑΧ 400 κοιτούσαν προσεκτικά και με ενδιαφέρον.
Η επιτυχία της οικογένειας των ΧΜΑΧ από την άλλη είναι αποδεδειγμένη αφού από τότε που πρωτοβγήκε το μοντέλο και μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί πάνω από 100.000 μονάδες, διατηρώντας πάντοτε ένα καλό μερίδιο της τάξης του 5,0 – 6,5% στις συνολικές ευρωπαϊκές πωλήσεις. Με το ΤΜΑΧ 530 και τη μεγάλη του εμπορική επιτυχία να έχει δυναμώσει το όνομα των σκούτερ της εταιρίας, η Yamaha αποφάσισε ότι είναι καιρός να δώσει ένα ακόμα σκούτερ, πατώντας πάνω σε αποδεδειγμένες συνταγές, ενισχύοντας τη γκάμα της.



Ποιο είναι όμως το προφίλ του δυνητικού/μελλοντικού ιδιοκτήτη ενός Yamaha ΧΜΑΧ 400; Σε ποιον απευθύνεται ένα σκούτερ σαν αυτό΄; Η εταιρία από την Iwata λέει ότι “αυτός” θα είναι από 35 μέχρι 49 ετών, δραστήριος και ιδιοκτήτης σκούτερ στο παρελθόν, θα έχει εμπειρία δηλαδή, που θα θέλει να κυκλοφορεί κάθε μέρα στην πόλη και να κάνει ταξιδάκια τα Σαββατοκύριακα.
Ωραία λοιπόν, ιδού πως μεταφράζει η Yamaha τα παραπάνω: βάζει τα μεγάλα μυαλά του ευρωπαϊκού κέντρου της εταιρίας που βρίσκεται στην Ιταλία να σχεδιάσουν ένα πιο δυναμικό, φρεσκαρισμένοσχήμα, που στηρίζεται στο υπάρχον ΧΜΑΧ 250 κυβικών, να το αγριέψει, αλλά και παράλληλα να το μεγαλώσει έτσι ώστε να μπορέσει να δεχθεί τον κινητήρα των 400 κυβικών. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας προέρχεται από το γνωστό μας Majesty και φτιάχνεται στο – επίσης ιταλικό – εργοστάσιο της γνωστής Motori Minarelli που ανήκει στην Yamaha.
Για να σφραγιστεί η ευρωπαϊκή συνεργασία, η συναρμολόγηση του ΧΜΑΧ 400 γίνεται στη Γαλλία από την MBK Industrie και αυτή θυγατρική της εταιρίας. Γίνεται σαφές από τα παραπάνω ότι το σκούτερ έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρώπη ή μήπως να τα ξαναπούμε από την αρχή;



Η δημιουργία του νέου – γεμάτο προκλήσεις – project που ονομάζεται Yamaha ΧΜΑΧ 400, δημιουργείται επιδιώκοντας να εκπληρώσει το πεντάπτυχο: “Λειτουργικότητα – Εμφάνιση ΧΜΑΧ – Περιορισμένες διαστάσεις – Κράτημα – Επιδόσεις” με την εμφάνιση να γίνεται αιχμηρότερη, την γκάμα της εταιρίας πλουσιότερη και το ΧΜΑΧ να περνάει στην επόμενη βαθμίδα εξέλιξης.
Το σχήμα “μπούμερανγκ” στο κέντρο του σκούτερ που χαρακτήριζε τα ΧΜΑΧ παραμένει ανέπαφο, θυμίζοντας σαφώς δοκό πλαισίου Deltabox, αλουμινένιο, περιμετρικό. Οι καμπύλες του ΧΜΑΧ 250 γίνονται πλέον μύτες, το ρύγχος πλησιάζει, σκύβει προς το έδαφος σαν αιλουροειδές πριν την επίθεση.
Η ουρά σηκώνεται ψηλότερα, τα “μάτια”/προβολείς στενεύουν, τα όργανα αποκτούν γωνίες, γίνονται πιο σπορτίβικα, το ίδιο και η σέλα που την κοιτάζεις και αντιλαμβάνεσαι – όπως και κάθε λεπτομέρεια πάνω στο κορμί του scooter – ότι έχουν σπαταληθεί πολλές ώρες σχεδιαστικής δουλειάς. Το αυξημένης επιφάνειας “κούτελο” κάτω από τη ζελατίνα και πάνω από τους προβολείς, θέλει - και το καταφέρνει - να θυμίζει ΤΜΑΧ.



Ανακεφαλαίωση λοιπόν. Ετοιμαστείτε σύντομα να διαβάσετε την αποστολή του νέου Yamaha ΧΜΑΧ 400 στην Ιταλία. Θα μιλήσουμε για δυο γεμάτες από χιλιόμετρα μέρες στο Μιλάνο και τα κοντινά ψηλά, αγέρωχα, πανέμορφα βουνά. Θα μιλήσουμε για μποτιλιαρίσματα και πολλά κόκκινα φανάρια, για δύσκολες στιγμές στην πόλη και οριακές σφήνες ανάμεσα σε ανταγωνιστικούς αυτοκινητιστές.
Μετά, την άλλη μέρα θα ανηφορίσουμε βόρεια για το πιο “ανοικτό” κομμάτι της δοκιμής-αποστολής, προς τις λίμνες, κινούμενοι μέσα σε φιδίσιες διαδρομές, που δεν ξέρουν τι θα πει ευθεία. Θα κολλήσουμε το κεφάλι πίσω από τη ζελατίνα και θα κρατήσουμε τέρμα γκάζι για να δούμε μέχρι που θα φτάσει η βελόνα του κοντέρ.
Και τέλος θα κάτσουμε απέναντι από τα σκούτερ, αποκαμωμένοι και ευχαριστημένοι, κοιτάζοντας τα, ακούγοντας το μεταλλικό τους τραγούδι καθώς κρυώνουν οι κινητήρες τους, με καλή παρέα και καφέ και θα μιλήσουμε διεξοδικά για αυτά. Σύντομα… Β. Α.




πηγή: scooternet.gr
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3