Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Tricity - Τρίκυκλο concept από τη Yamaha

Tricity - Τρίκυκλο concept από τη Yamaha 22/11/2013 15:36 #1

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
EICMA: Τρίκυκλο concept από τη Yamaha



Η Yamaha παρουσίασε, μεταξύ άλλων και το Tricity ένα concept scooter με τρεις τροχούς, το οποίο ετοιμάζει προς διάθεση πολύ σύντομα, όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν οι υπεύθυνοι.

Αναλυτικότερα, οι υπεύθυνοι υποσχέθηκαν πως το Tricity θα είναι διαθέσιμο ως μοντέλο παραγωγής το καλοκαίρι του 2014 και θα αποτελέσει το πρώτο από μια σειρά πρακτικών scooter πόλης που θα παρουσιάσει η εταιρεία.

Το Tricity είναι ένα τρίκυκλο scooter, το οποίο, σύμφωνα με τη Yamaha σηματοδοτεί μια εντελώς νέα προσέγγιση στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αν και δεν αναφέρει λεπτομέρειες, η Yamaha μας ενημερώνει πως το συνολικό concept και ο σχεδιασμός του Tricity ακολούθησαν έναν εντελώς διαφορετικό δρόμο ανάπτυξης, σε σχέση με τα υπάρχοντα τρίκυκλα της αγοράς.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Yamaha, το Tricity είναι πρωτίστως σημαντικά ελαφρύτερο από άλλα τρίκυκλα, καθώς διαθέτει πιο μαζεμένες διαστάσεις. Αναλυτικότερα, οι διαστάσεις του θυμίζουν ένα οποιοδήποτε scooter 125 κ.εκ. με δύο τροχούς, ενώ το βάρος του δεν ξεπερνά τα 150 κιλά. Χάρη σε αυτά τα στοιχεία, το Tricity είναι εξαιρετικά ευέλικτο.

Στο concept που παρουσίασε η Yamaha έχει τοποθετηθεί ένα κινητήρας 125 κ.εκ., ο ίδιος που θα κινεί και το μοντέλο παραγωγής. Πρόκειται, μας λέει η Yamaha για έναν κινητήρα που ισορροπεί άψογα ανάμεσα στις επιδόσεις, την οικονομία και το μικρό βάρος. Με λίγα λόγια, το Tricity θα συνδυάζει επιδόσεις, ευκολία πρακτικότητα και οικονομία.

Αυτό που εντυπωσιάζει, όμως, περισσότερο απ’ όλα είναι η τιμή που ανακοινώνει η Yamaha για το μοντέλο παραγωγής που θα βασιστεί στο concept της. Οι Ιάπωνες υπόσχονται πρώτα απ’ όλα ότι η ποιότητα κατασκευής δεν πρόκειται να βρίσκεται χαμηλότερα από τα στάνταρ που μας έχει συνηθίσει η Yamaha. Ωστόσο, η τιμή του Tricity παραγωγής θα είναι χαμηλότερη των 4.000 ευρώ στα 125 κ.εκ.!

Αυτές είναι και οι μόνες πληροφορίες που έχουμε προς το παρόν. Η Yamaha δεν έχει προχωρήσει σε αναλυτικότερες ανακοινώσεις, αλλά ξεκαθάρισε πως το μοντέλο παραγωγής θα έχει ελάχιστες διαφορές από το concept που παρουσιάστηκε στην EICMA του Μιλάνου.














πηγή: www.mototriti.gr/data/news/preview_news/EICMA-Trikyklo-concept-apo-th-Yamaha_98706.asp
Τελευταία διόρθωση: 22/11/2013 15:40 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Tricity - Τρίκυκλο concept από τη Yamaha 22/11/2013 15:40 #2

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Tricity - Τρίκυκλο concept από τη Yamaha 22/11/2013 16:13 #3

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Online
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10293
Αν ήταν να πάρω τρίκυκλο, θα το έπαιρνα!
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Tricity - Τρίκυκλο concept από τη Yamaha 23/11/2013 17:48 #4

  • Socrates
  • Το Άβαταρ του/της Socrates
  • Offline
  • God Tmaxista
  • '06
  • Δημοσιεύσεις: 2363
Να γεράσουμε λίγο ακόμα και το εξετάζουμε.. μου άρεσε γενικώς
Ζήσε μονάχα τη στιγμή και άσε το μετά,
ένα σωσίβιο είναι η ζωή, που ξεφουσκώνει αργά..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Tricity - Τρίκυκλο concept από τη Yamaha 26/03/2014 10:54 #5

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Επίσημα το Yamaha Tricity παραγωγής



Η Yamaha παρουσίασε επίσημα το τρίκυκλο Tricity που θα βγει στην παραγωγή και θα είναι διαθέσιμο το ερχόμενο καλοκαίρι, βάζοντας τέλος στην αγωνία που μας προκάλεσε το teaser της προηγούμενης εβδομάδας.

Πολλά, βέβαια, μας υποσχέθηκε με το teaser της περασμένης εβδομάδας η Yamaha και λίγα μας παρέδωσε… Όχι, επειδή το πρώτο της τρίκυκλο δεν είναι σημαντικό, αλλά επειδή το είχαμε ήδη ξαναδεί ως cocnept. Μπορεί, λοιπόν, να μην είδαμε (προς το παρόν τουλάχιστον) τα αναμενόμενα R25 και R3, αλλά γνωρίζουμε πλέον λεπτομέρειες για το πρώτο τρίκυκλο scooter της, το Tricity, το οποίο πρωτοείδαμε στην EICMA ως πρωτότυπο και πλέον έχουμε τη δυνατότητα να μάθουμε περισσότερα για το μοντέλο παραγωγής.

Το Yamaha Tricity 125, λοιπόν, είναι το πρώτο τρίκυκλο scooter της εταιρείας των τριών διαπασών και ένα από τα ελάχιστα της αγοράς (μαζί με τα MP3 της Piaggio και το 350D της Quadro. Οι τεχνολογίες που αξιοποιεί είναι λίγο διαφορετικές, σύμφωνα με τους Ιάπωνες. Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, από το βασικότερο στοιχείο του: το μπροστινό σύστημα αναρτήσεων με τους δύο τροχούς.

Η Yamaha ονομάζει το σύστημά της LMW (Leaning Multi Wheel). Πίσω από τη μάσκα του Tricity κρύβεται ένας παραλληλόγραμος κινητός σύνδεσμος, ο οποίος επιτρέπει στο Tricity να παίρνει κλίσεις όπως ένα συμβατικό scooter. Ο σύνδεσμος αυτός συνδέεται με το πιρούνι από τη μία πλευρά και το τιμόνι από την άλλη. Έτσι, μόλις το scooter στρίβει, οι δύο τροχοί κλίνουν παράλληλα, διατηρώντας τη μεταξύ τους απόσταση απαράλλαχτη. Έτσι, οι κλίσεις του Tricity συνοδεύονται από σταθερότητα και την παραδοσιακή αίσθηση στη στροφή.

Ο καθένας από τους δύο μπροστινούς τροχούς των 14 ιντσών, όμως, μπορεί να κινηθεί και ανεξάρτητα από τον άλλον, όταν χρειαστεί. Το πιρούνι αποτελείται όχι από δύο, αλλά από τέσσερις μπουκάλες, οι οποίαες συνεργάζονται και αλληλοϋποστηρίζονται. Παράλληλα, βέβαια, μπορούν να κινηθούν ανεξάρτητα ανά ζεύγη (ένα για κάθε τροχό). Ο κάθε τροχός βασίζεται στη μπροστινή μπουκάλα (η οποία διαθέτει το ελατήριο της ανάρτησης) και στην πίσω (η οποία χρησιμεύει ως οδηγός).

Χάρη σε αυτό το σύστημα, η ενεργητική ασφάλεια του Tricity είναι σαφώς ενισχυμένη, σε σχέση με οποιοδήποτε παραδοσιακό scooter. Οι τεχνικοί της Yamaha, όμως, δεν αρκέστηκαν σε αυτό και το εξόπλισαν και με σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Οι δύο μπροστινοί δίσκοι των 220 χλστ. και ο πίσω των 230 συνεργάζονται, καθώς η αριστερή μανέτα του φρένου ενεργοποιεί και τους τρεις.

Όλα τα παραπάνω αναγκάζουν τον κινητήρα των 124,8 κ.εκ. να περάσει σε δεύτερη μοίρα. Πρόκειται, όμως, για ένα ολοκαίνουργιο σύνολο, με σκοπό να προσφέρει άμεσες επιταχύνσεις στις χαμηλές στροφές και διάρκεια στις υψηλές. Διαθέτει, μάλιστα, κύλινδρο από κράμα αλουμινίου και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που του επιτρέπουν την καλύτερη διάχυση της θερμότητας – αποτέλεσμα είναι η αποδοτικότερη λειτουργία και η μακροζωία του λιπαντικού. Οι επιδόσεις του, τέλος, αρκούν για την κίνηση στην πόλη: 10,8 ίπποι και 1 kgm ροπής.

Το Tricity, άλλωστε, είναι εξαιρετικά ελαφρύ, αν αναλογιστούμε ότι διαθέτει δύο τροχούς και τις απαραίτητες αναρτήσεις στο μπροστινό μέρος. Με βάρος μόλις 152 κιλών (πλήρες υγρών) αποτελεί το ελαφρύτερο τρίκυκλο scooter παραγωγής. Σύμφωνα, μάλιστα, με τη Yamaha, η κατανομή του βάρους που έχει επιτευχθεί είναι απόλυτα ισομερής και φτάνει το 50:50, καθώς οι υπεύθυνοι χρησιμοποίησαν την ίδια φιλοσοφία κατανομής που συνατάμε στα αγωνιστικά μοντέλα της Yamaha για τα Moto GP!

Και οι παρεμφερείς τομείς του Tricity, τέλος, παρουσιάζουν ενδιαφέρον. Η αισθητική του είναι φουτουριστική και ενισχύεται ακόμη από τα LED φώτα, στη μάσκα, αλλά και την ουρά. Ο LCD πίνακας οργάνων είναι πανέμορφος και διαθέτει πολλές χρήσιμες ενδείξεις και ο χώρος κάτω από τη σέλα χωρά ένα full face κράνος.

Όπως ήδη γνωρίζουμε, το Yamaha Tricity θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη, από το ερχόμενο καλοκαίρι, σε τιμή που δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 4.000 ευρώ. Θα είναι, τέλος, διαθέσιμο σε τέσσερα χρώματα: κόκκινο, λευκό, γκρι και μαύρο.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 124.8
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).: 52.4 x 57.95
Συμπίεση (:1): 10.9
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 10,8/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1/5.500
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα): 6,6
Βάρος (kg, πλήρες): 152
Αναρτήσεις Ε: Παραλληλόγραμμο τηλεσκοπικό πιρούνι
Αναρτήσεις Π: Διπλό Αμορτισέρ
Φρένα Ε (χλστ.): 2Δ /220
Φρένα Π (χλστ.): Δ /230

Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε: 2 x 90/80-14
Ελαστικό Π: 110/90-14

Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.): 1,905
Πλάτος (χλστ.): 735
Μεταξόνιο (χλστ.): 1,310
Ύψος σέλας (χλστ.): 780















πηγή: www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Epishma-to-Yamaha-Tricity-paragwghs_100267.asp
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.