Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2

ΘΕΜΑ: New Honda Integra 750

New Honda Integra 750 06/11/2013 10:09 #1

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
EICMA: Ανανεωμένο Honda Integra



Με μεγαλύτερο μοτέρ και αλλαγές σε κιβώτιο και περιφερειακά παρουσιάστηκε το Integra στο Μιλάνο, δεχόμενο έτσι την πρώτη του ανανέωση μετά από δύο χρόνια παρουσίας στην αγορά.

Σε αυτά τα δύο χρόνια η ιαπωνική εταιρία άκουσε προσεκτικά τις απόψεις των κατόχων του πρώτου μοντέλου, παρατήρησε προσεκτικά τον ανταγωνισμό και φρεσκάρισε το Integra σε πάρα πολλούς τομείς ολοκληρώνοντας, θεωρητικά, ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του. Μπορεί το μεγαλύτερο μοτέρ να είναι αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις αρχικά, όπως όμως θα παρατηρήσετε και εσείς οι υπόλοιπες αλλαγές έχουν ακόμη μεγαλύτερη σημασία καθώς βελτιώνουν σημαντικά τα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας στην καθημερινή μετακίνηση.

Οι αλλαγές με μια ματιά

-Αισθητικές επεμβάσεις
-Βελτιωμένη εργονομία
-Περισσότερος χώρος για τα πόδια
- Μεγαλύτρος χώρος κάτω από τη σέλα
-Μεγαλύτερη χωρητικότητα κινητήρα
-Περισσότερη ισχύς/ροπή
-Νέο λογισμικό στο κιβώτιο
-Μακρύτερες σχέσεις μετάδοσης
-Καλύτερες επιταχύνσεις
-Υψηλότερη τελική
-Αλουμινένιο ψαλίδι
-Νέα εξάτμιση

Αναβαθμισμένη εργονομία, περισσότεροι χώροι
Η θέση οδήγησης του Integra αναθεωρήθηκε από τους ανθρώπους της Honda, ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και ευρυχωρία χωρίς να χάσει κάτι από την προσφερόμενη φιλικότητα. Ο χώρος για τα γόνατα έχει αυξηθεί κατά 80 χλστ. ενώ μεγαλύτερο είναι και το «δάπεδο» προσφέροντας περισσότερη ελευθερία κίνησης στα πόδια του αναβάτη. Η σέλα έχει ανασχεδιαστεί και είναι 40 χλστ. λεπτότερη στο μέσαίο τμήμα της με το ύψος να παραμένει στα 790 χλστ. ¶λλες εργονομικές βελτιώσεις που παρατηρούνται έχουν να κάνουν με τις μανέτες των φρένων που είναι πλέον ρυθμιζόμενες, μια απαίτηση πολλών κατόχων του πρώτου Integra. Τέλος αναβαθμισμένος παρουσιάζεται και ο πίνακας οργάνων στον οποίο έχουν προστεθεί ενδείξεις για τη μέση αλλά και τη στιγμιαία κατανάλωση.

Κινητήρας: Μεγαλύτερος και ισχυρότερος
Τα επιπλέον 75 κ.εκ. του υδρόψυκτου, δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα της Integra με τον 1ΕΕΚ και τις 4 βαλβίδες σε κάθε θάλαμο καύσης επιτεύχθηκαν με την αύξηση της διαμέτρου του κυλίνδρου κατά 4 χλστ. στα 77 χλστ. Η διαδρομή του εμβόλου παραμένει στα 80 χλστ. καθώς και η σχέση συμπίεσης στο 10,7:1. Η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε κατά τρεις σχεδόν ίππους και η ροπή κατά 0,61 kgm και οι μέγιστες τιμές ανέρχονται πλέον στους 54 ίππους και τα 6,94 kgm στις 6.250 και 4.750 σ.α.λ. αντίστοιχα με την απόδοση να έχει βελτιωθεί σε όλο το φάσμα λειτουργίας.

Επιπλέον, οι μηχανικοί της Honda τοποθέτησαν και δεύτερο αντικραδασμικό άξονα για ακόμη ομαλότερη λειτουργία, ωστόσο, ο χαρακτηριστικός παλμός που χαρίζει ο χρονισμός ανάφλεξης 270° διατηρήθηκε. Ανασχεδιασμένη παρουσιάζεται και η εξάτμιση λόγω της μεγαλύτερης χωρητικότητας του μοτέρ. Κατά τα άλλα ο κινητήρας, όπως και στην προηγούμενη έκδοσή του, τροφοδοτείται από μονό σώμα ψεκασμού 36 χλστ., ενώ κάποια από τα μέρη του συνεχίζουν να έχουν διπλό ρόλο. Όπως ο εκκεντροφόρος άξονας που δίνει κίνηση στην αντλία νερού ο ένας πλέον από τους δύο αντικραδασμικούς που κινεί και την αντλία λαδιού. Η ιαπωνική εταιρία κάνει λόγο για 3,46 λίτρα ανά 100 χλμ. με την αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 14,1 λίτρων να αγγίζει τα 400 χλμ.

Αλλαγές και στο κιβώτιο
Αλλαγές είχαμε και στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που «προσαρμόστηκε» στην απόδοση του ισχυρότερου μοτέρ με το λογισμικό του να δέχεται και το ανάλογο update. Πλέον, σύμφωνα με τη Honda, το ημιαυτόματο κιβώτιο με τα τρία προγράμματα λειτουργίας (Χειροκίνητο, Αυτόματο και Σπορ) συγχρονίζει καλύτερα τις αλλαγές του τόσο στα κατεβάσματα όσο και στα ανεβάσματα κάτι που κάνει που κάνει τη οδήγηση ακόμη πιο ομαλή, ενώ βελτιώνει και τις επιδόσεις στο φρενάρισμα (αξιοποιεί καλύτερα τη συμπίεση του κινητήρα), καθιστώντας πιο φυσική την είσοδο στις στροφή. Επίσης, πιο ομαλό είναι το kick down (το αυτόματο κατέβασμα με άνοιγμα του γκαζιού), χάρη στις ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων.

Με αλουμινένιο ψαλίδι
Στα του πλαισίου η μεγάλη αλλαγή εντοπίζεται στο νέο αλουμινένιο ψαλίδι που αντικατέστησε το ατσάλινο του προηγούμενου μοντέλου και αφαιρεί δύο ολόκληρα κιλά από μια πολύ κρίσιμη, για τη συμπεριφορά του Integra, περιοχή. Η γωνία κάστερ είναι στις 27°, το ίχνος στα 110 χλστ., το μεταξόνιο στα 1.525 χλστ., ενώ η κατανομή βάρους είναι 50/50 εμπρός/πίσω. Το βάρος (πλήρες υγρών) είναι 237 κιλά.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι με τα καλάμια των 41 χλστ. παραμένει, ενώ το ίδιο ισχύει και για το μονό και κεντιρκά τοποθετημένο αμορτισέρ με το μοχλικό τύπο Pro-Link. Οι διαδρομή και για τα δύο ανέρχεται στα 120 χλστ.

Αλλαγές στα φρένα δεν υπάρχουν. Ο μπροστινός κυματιστός δίσκος των 320 χλστ. με τη διπίστονη δαγκάνα εξακολουθεί να συνδυάζεται με έναν επίσης κυματιστό δίσκο 240 χλστ. που φέρει δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ το δικάναλο ABS ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του Integra. Απαράλλαχτοι είναι και οι τροχοί των 17 ιντσών που φορούν ελαστικά 120/70 και 160/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Το Integra θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερις βασικούς χρωματισμούς και σε δύο ειδικές εκδόσεις σχεδίων: Λευκό ματ, Μαύρο, Ασημί ματ, Κόκκινο, Τριχρωμία Λευκού και Μαύρο μεταλλικό Ματ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β, 745 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 54/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,94/4.750
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 14,1
Βάρος (κιλά): 237, πλήρες
Ύψος σέλας (χλστ.): 790
















πηγή: www.mototriti.gr/data/news/preview_news/EICMA-Ananewmeno-Honda-Integra_98669.asp



Τελευταία διόρθωση: 06/11/2013 20:59 από River. Αιτία: εισαγωγή άρθρου από mototriti.gr
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 06/11/2013 10:20 #2

  • miltos
  • Το Άβαταρ του/της miltos
  • Offline
  • Tuner Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 773
ιδιαιτερο μηχανακι για ιδιαιτερα ατομα!ονοματα δεν λεμε whistle
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 06/11/2013 10:39 #3

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Γιαννη.....το σκέφτεσαι??? whistle
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 06/11/2013 18:51 #4

  • κοριτσοπατερας
  • Το Άβαταρ του/της κοριτσοπατερας
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 1594
γρηγορης

ανασα δεν ειν ο αερας γυρω μας
ουτε τα φαγητα και τα κρασα
ανασα ειναι οι διαδρομες τα ομορφα μερη
οι φιλοι οι καλοι και το χουνερι
Τελευταία διόρθωση: 06/11/2013 18:52 από κοριτσοπατερας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 06/11/2013 19:42 #5

  • brigatistas
  • Το Άβαταρ του/της brigatistas
  • Offline
  • Adult Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 447
River έγραψε:
Γιαννη.....το σκέφτεσαι??? whistle

γιατι να μην το σκεφτεται ,αυτο λειπει απο την συλλογη του !!!!!!

lol 2 lol 2 lol 2 lol 2 lol 2 lol 2 lol 2 lol 2
captain s l o w
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 06/11/2013 20:20 #6

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
κοριτσοπατερας έγραψε:
δε 'ν κακό.....αλλά......Τ-ΜΑΧ δεν είναι!!! cool
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 06/11/2013 20:50 #7

  • κοριτσοπατερας
  • Το Άβαταρ του/της κοριτσοπατερας
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 1594
River έγραψε:
κοριτσοπατερας έγραψε:
δε 'ν κακό.....αλλά......Τ-ΜΑΧ δεν είναι!!! cool

νταξ ...αλλα μην γινεσαι κακος :evil:
γρηγορης

ανασα δεν ειν ο αερας γυρω μας
ουτε τα φαγητα και τα κρασα
ανασα ειναι οι διαδρομες τα ομορφα μερη
οι φιλοι οι καλοι και το χουνερι
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 06/11/2013 20:52 #8

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
no no κακός, την αλήθεια λέω!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 06/11/2013 20:55 #9

  • κοριτσοπατερας
  • Το Άβαταρ του/της κοριτσοπατερας
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 1594
River έγραψε:
no no κακός, την αλήθεια λέω!

ναι βρε...νταξ...αλλα μη γινεσαι.... thinking



η αληθεια να λεγεται doubleup
γρηγορης

ανασα δεν ειν ο αερας γυρω μας
ουτε τα φαγητα και τα κρασα
ανασα ειναι οι διαδρομες τα ομορφα μερη
οι φιλοι οι καλοι και το χουνερι
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 06/11/2013 23:04 #10

  • giannisfotopoulos
  • Το Άβαταρ του/της giannisfotopoulos
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 2125
River έγραψε:
Γιαννη.....το σκέφτεσαι??? whistle
Γιωργο δεν θα πω αποκλειεται,γιατι ειμαι λιγο απροβλεπτος.αλλα στην παρουσα φαση,οχι.
Παντως ειδικα σε αυτο το μαυρο ματ μου αρεσει αρκετα,και απο γκαζι τα 195 πλεον πρεπει να τα εχει.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 06/11/2013 23:35 #11

  • Socrates
  • Το Άβαταρ του/της Socrates
  • Offline
  • God Tmaxista
  • '06
  • Δημοσιεύσεις: 2363
GIANNHS1970 έγραψε:
River έγραψε:
Γιαννη.....το σκέφτεσαι??? whistle
Γιωργο δεν θα πω αποκλειεται,γιατι ειμαι λιγο απροβλεπτος.αλλα στην παρουσα φαση,οχι.
Παντως ειδικα σε αυτο το μαυρο ματ μου αρεσει αρκετα,και απο γκαζι τα 195 πλεον πρεπει να τα εχει.

Και χωρίς να δώσουμε ενα κάρο ευρώ για βελτιώσεις ώστε motom να τα φτάσουμε με το tmax! Πέτσα ρε Γιάννη, :-P να μη τα λέω εγώ και γίνομαι κακός... matt ή τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται..

Υ.Γ. Ναι, αλλά δεν είναι tmax... 1stplace ;-)
Ζήσε μονάχα τη στιγμή και άσε το μετά,
ένα σωσίβιο είναι η ζωή, που ξεφουσκώνει αργά..
Τελευταία διόρθωση: 06/11/2013 23:42 από Socrates.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 12/11/2013 05:53 #12

  • sti38
  • Το Άβαταρ του/της sti38
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 11
Ναι ολα καλα αυτα....αλλα ειναι σαν παπακι ρε παιδια.... Help
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 12/11/2013 07:50 #13

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Online
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10293
sti38 έγραψε:
Ναι ολα καλα αυτα....αλλα ειναι σαν παπακι ρε παιδια.... Help

Εντάξει μη λέμε κ υπερβολές..μέσα σε 2 χρόνια έκανε αναβαθμίσεις που η yamaha πέρασαν 9-10 χρόνια για να τις κάνει...
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Τελευταία διόρθωση: 12/11/2013 07:51 από maximos.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 13/11/2013 18:44 #14

  • javaneze
  • Το Άβαταρ του/της javaneze
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • TeaMax 500 11' λευκό / Νικόλας / Αθήνα
  • Δημοσιεύσεις: 77
Μη το συγκρινετε με το tmax, το μηχανακι δεν ειναι μεγκα σκουτερ, ειναι αλλη, ισως δικια του, κατηγορια.

- 750 κυβικα, σχεδον διπλασια αλογα απο tmax, αλλα σχεδον μιση καταναλωση.
- Οχι βαριατορ, αλλα κανονικο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων.
- Επιλογη για 2 χαρτογραφησεις & 3η με manual ταχυτητες στο χερι.

Δεν κρυβω οτι το θαυμαζω και δεν αποκλειω και να το αποκτησω καποια στιγμη στο βαθυ μελλον.
Περαν του οικονομικου, αυτο που με συγκρατει ειναι αφ'ενος η εμφανιση,
(η οποια βελτιωθηκε στα ματια μου ενα 70% με το νεο ψαλιδι)
αφ'εταιρου η τοποθετηση των καθρεπτων στο τιμονι αντι του fairing,
και τελος η ελλειψη χωρου που καθιστα απαραιτητη την μπαγκαζιερα.
Play and enjoy, you might die tomorrow.
Biking & computing.
Τελευταία διόρθωση: 13/11/2013 18:45 από javaneze.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

New Honda Integra 750 13/11/2013 19:15 #15

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Ρε σεις τώρα το είδα 8αρι σασμάν έχει? Τι είναι απο mountain???????
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2