Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Kymco AK 550

Re:RE: Re:Kymco AK 550 26/06/2017 17:33 #61

  • andreas 530
  • Το Άβαταρ του/της andreas 530
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 134
για να μην βγαινουν λαθος συμπερασματα τα σκουτερ ανοιξαν ως τα 150-160 και με νορμαλ οδηγους
αν μετα απο αυτα τα χλμ αλλαζει η κατασταση δεν το ξερουμε
η διαφορα αυτη μπορει να την θεωρησεις καθως το ΑΚ φοραει -1γρ σε σχεση με το τιμαξ
αλλα 8 αλογα διαφορα δεν υπαρχει στο δρομο για ποιο λογο θα φανει στο μελλον
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Kymco AK 550 26/06/2017 19:32 #62

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Online
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10293
Μεχρι τα 160 εχουμε περασει ηδη τα 400 κ μιλαμε για 600+ μετρα....που θα περασει το τμαξ στο 1000μετρο; καλα κρασιά λεω εγω...

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:RE: Re:Kymco AK 550 26/06/2017 20:36 #63

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
andreas 530 έγραψε:
για να μην βγαινουν λαθος συμπερασματα τα σκουτερ ανοιξαν ως τα 150-160 και με νορμαλ οδηγους
αν μετα απο αυτα τα χλμ αλλαζει η κατασταση δεν το ξερουμε
η διαφορα αυτη μπορει να την θεωρησεις καθως το ΑΚ φοραει -1γρ σε σχεση με το τιμαξ
αλλα 8 αλογα διαφορα δεν υπαρχει στο δρομο για ποιο λογο θα φανει στο μελλον

Αντρέα δεν γίνεται να συγκρίνουμε τα δυο μηχανάκια μ αυτό τον τρόπο. Το καθένα έχει διαφορετική σχέση μετάδοσης που δεν την γνωρίζουμε ( στο Tmax ξέρουμε τελική μετάδοση στο ΑΚ όχι) πχ ποσά δόντια τροχαλία έχει μπρος πίσω το ΑΚ; τι μήκος ψαλιδιού τι σχέση μετάδοσης στα πιάτα ( οδηγό ροπής και βαριατορ σε συγκεκριμένες στροφές)τι ελατήριο φοράει στον οδηγό πίσω; επίσης αυτά τα 8 άλογα μπορεί να μη φαίνονται στο μπαμ στην εκκίνηση αλλά πχ σε μια ανηφόρα που το Τμαξ ανεβαίνει με τέρμα γκάζι και 140 χλμ το ΑΚ να ανεβαίνει 150 160. Δυστυχώς πιστεύω ότι ακόμα και φτιαγμένα να είναι και τα δυο δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα. Είναι διαφορετικά μηχανάκια άλλος κατασκευαστής !
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:RE: Re:Kymco AK 550 27/06/2017 06:19 #64

  • Kalogeros
  • Το Άβαταρ του/της Kalogeros
  • Offline
  • Adult Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 232
Η ουσία είναι ότι το ´17 η Yamaha έκανε ένα αυγό βραστό ....
Άλλαξε την εξαφάνιση το έκανε πιο άσχημο ...και από επιδόσεις τι να πεθάνεις Σάββατο τι Κυριακή πρωί ...

Το ΑΚ από την άλλη μπήκε δυνατά στη μεγάλη κατηγορία ...με τα οποία προβληματάκια του ...
Το μεγάλο του φάουλ με τα όργανα ( είτε γιατί δεν τα βλέπεις στον ήλιο είτε γιατί είναι σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο ) δεν είναι κάτι το πολύ αποτρεπτικό για να το πάρει κάποιος ...

Το ερώτημα πλέον είναι αν κάποιος θέλει να δώσει κανα 9αρι για σκούτερ ...530 μεταχειρο του 15-16 η ΑΚ του κουτιού ;
Και πιο ξεκάθαρα ... Yamaha η kymco ?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:RE: Re:Kymco AK 550 27/06/2017 09:06 #65

  • andreas 530
  • Το Άβαταρ του/της andreas 530
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 134
gyiama έγραψε:
andreas 530 έγραψε:
για να μην βγαινουν λαθος συμπερασματα τα σκουτερ ανοιξαν ως τα 150-160 και με νορμαλ οδηγους
αν μετα απο αυτα τα χλμ αλλαζει η κατασταση δεν το ξερουμε
η διαφορα αυτη μπορει να την θεωρησεις καθως το ΑΚ φοραει -1γρ σε σχεση με το τιμαξ
αλλα 8 αλογα διαφορα δεν υπαρχει στο δρομο για ποιο λογο θα φανει στο μελλον

Αντρέα δεν γίνεται να συγκρίνουμε τα δυο μηχανάκια μ αυτό τον τρόπο. Το καθένα έχει διαφορετική σχέση μετάδοσης που δεν την γνωρίζουμε ( στο Tmax ξέρουμε τελική μετάδοση στο ΑΚ όχι) πχ ποσά δόντια τροχαλία έχει μπρος πίσω το ΑΚ; τι μήκος ψαλιδιού τι σχέση μετάδοσης στα πιάτα ( οδηγό ροπής και βαριατορ σε συγκεκριμένες στροφές)τι ελατήριο φοράει στον οδηγό πίσω; επίσης αυτά τα 8 άλογα μπορεί να μη φαίνονται στο μπαμ στην εκκίνηση αλλά πχ σε μια ανηφόρα που το Τμαξ ανεβαίνει με τέρμα γκάζι και 140 χλμ το ΑΚ να ανεβαίνει 150 160. Δυστυχώς πιστεύω ότι ακόμα και φτιαγμένα να είναι και τα δυο δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα. Είναι διαφορετικά μηχανάκια άλλος κατασκευαστής !

οταν σε 2μηχανακια δοκιμαζεις επιδοσεις λες αυτο που βλεπεις και μετα αν θες λες τι φοραει το καθενα,προς θεου δεν βγαζουμε παχυμετρο να δουμε ποσο ειναι ο ιμαντας στο καθενα.και επειδη εισαι γνωστης των σκουτερ θυμασαι ποτε να ανοιξες με μοτο με 8 αλογα διαφορα και να πηγαινες σχεδον μια η αλλη;;;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:RE: Re:Kymco AK 550 27/06/2017 18:29 #66

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Κοιτα, δεν έχεις άδικο καθόλου όπως τα λες απλά θέλω να πω ότι δοκιμάζουμε δυο διαφορετικά μηχανάκια εντελώς και χωρίς ολοκληρωμένη άποψη. Πχ έχω κάνει δοκιμές με Bergman 650 το οποίο είναι 10 άλογα πάνω. Φυσικά και ήμουν μπροστά. Ναι αλλά όταν έπαιρνε φορά το πλοίο της αγάπης εκεί που τελείωνε το Tmax με περνούσε από πάνω. Θέλω να πω ότι δεν μπορείς να πεις ότι είναι πιο αργό η πιο αδύναμο μιας και βγάζει με άλλο τρόπο τη δύναμη του. Ίσως ψηλά το ΑΚ να δείχνει την δύναμη του και να φορτώνει πολύ καλύτερα απ το τμαξ. Βέβαια δεν αποκλείεται και το αντίθετο το οποίο μπορεί τα 8 άλογα να είναι πονυ και να είναι απλά στην θεωρία. Τέλος πάντων όπως και να χει ο χρόνος θα δείξει!!!!
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:RE: Re:Kymco AK 550 27/06/2017 20:42 #67

  • andreas 530
  • Το Άβαταρ του/της andreas 530
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 134
gyiama έγραψε:
Κοιτα, δεν έχεις άδικο καθόλου όπως τα λες απλά θέλω να πω ότι δοκιμάζουμε δυο διαφορετικά μηχανάκια εντελώς και χωρίς ολοκληρωμένη άποψη. Πχ έχω κάνει δοκιμές με Bergman 650 το οποίο είναι 10 άλογα πάνω. Φυσικά και ήμουν μπροστά. Ναι αλλά όταν έπαιρνε φορά το πλοίο της αγάπης εκεί που τελείωνε το Tmax με περνούσε από πάνω. Θέλω να πω ότι δεν μπορείς να πεις ότι είναι πιο αργό η πιο αδύναμο μιας και βγάζει με άλλο τρόπο τη δύναμη του. Ίσως ψηλά το ΑΚ να δείχνει την δύναμη του και να φορτώνει πολύ καλύτερα απ το τμαξ. Βέβαια δεν αποκλείεται και το αντίθετο το οποίο μπορεί τα 8 άλογα να είναι πονυ και να είναι απλά στην θεωρία. Τέλος πάντων όπως και να χει ο χρόνος θα δείξει!!!!

++++
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Kymco AK 550 27/06/2017 23:20 #68

  • Dr.masas
  • Το Άβαταρ του/της Dr.masas
  • Offline
  • User is blocked
  • Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ
  • Δημοσιεύσεις: 2264
Το εαν ειναι δυνατό και εξισου ποιοτικό αυτο θα το δείξει ο χρόνος!!!Προσωπική μου γνωμη είναι πως δε θα εδινα με τίποτα αυτα τα 9000€ + για ενα μηχανάκι της Kymco το οποίο ακομα δε γνωρίζει κανενας ποια θα ειναι η συμπεριφορά του μετα απο ενα χρόνο σκληρής οδηγησης οπως συνηθίζουν το 90% των κατόχων TMAX οπως επισης η αντοχη των πλαστικων, μηχανικα μερη του κινητηρα και ολων των υπολοίπων αναλωσίμων ανταλλακτικών της και εαν θα υπάρχει η απαιτούμενη ανταποκριση απο την ιδια την Kymco οπως Επίσης και των εταιριων που παράγουν τα after market Προϊόντα(acrapovic,malossi,j.costa.polini κτλπ).Γι αυτο λοιπον θα παραμείνω στην διαχρονικοτητα και την αξιοπιστια του TMAX την οποία εδω και χρόνια δικαιώνει ολους τις αναβατες τις(Και ας έμεινε κοιμομενη το 2017) ...Αυτα τα λιγα απο μενα
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας byebyeb
Τελευταία διόρθωση: 27/06/2017 23:21 από Dr.masas.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Kymco AK 550 27/06/2017 23:44 #69

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
Δεν έχω καταλάβει γιατί έχει ξεσπάσει τέτοιος πόλεμος και έχουν δημιουργηθεί δυο στρατόπεδα!! εν το μεταξύ στο τέλος καταντάει γραφική η κατάσταση ειδικά όταν το παρατραβάνε κάποιοι. Τα πράγματα είναι παρά πολύ απλά. Το kymco είναι και θα είναι πάντα kymco με ότι συνεπάγεται αυτό . Δεν προσπαθεί η kymco να βγάλει ένα μηχανάκι ίδιας η ανώτερης ποιότητας απ το τμαξ. Αυτή την εντύπωση την δημιουργήσαμε εμείς . Σε ότι αφορά την υποστήριξη από πλευράς εταιρίας δεν υπάρχει αμφισβήτηση. Είναι απ τις τεράστιες εταιρίες στον χώρο. Τώρα σε ότι αφορά after market πιστέυω ότι θα ξεπεράσει κατά πολύ ακόμα και το τμαξ. Μη ξεχνάμε ότι η kymco είναι Taiwan και όσοι έχετε ψαχτεί λιγάκι καταλαβαίνετε τι σημαίνει Taiwan!!!!! Ότι αφορά ευρωπαϊκές εταιρίες, σίγουρα θα μπουν στο παιχνίδι,που έτσι κι αλλιώς είναι ήδη εδώ και χρόνια ! Η kymco μπήκε στον χώρο των mega scooter δυναμικά και αυτό που ήθελε να πετύχει το πέτυχε στο 1200%,να ταράξει τα νερα! Αυτό από μόνο του είναι τεράστια επιτυχία και εκεί στην Yamaha ας τρώνε σούσι και ας ξύνουν τα μπαλάκια τους!!! Το Tmax ότι είχε να δώσει από θέμα επιδόσεων το έδωσε . Από δω και πέρα αν δεν αλλάξει ριζικά θα πάρει τον κατήφορο!
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Kymco AK 550 28/06/2017 07:47 #70

  • Dr.masas
  • Το Άβαταρ του/της Dr.masas
  • Offline
  • User is blocked
  • Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ
  • Δημοσιεύσεις: 2264
Η άποψη του καθενός είναι σεβαστή κι απο οτι βλεπω κανενας δεν ειναι ουτε υπερβολικός αλλα ουτε ουτε και προσβλητικός στα σχόλια του απέναντι στο θεμα που αφορα Την "Kymco".Εγω απλα είμαι αυστηρός στο θεμα μηχανής και την ποιότητα αυτής γιατί πολυ απλά ανήκω στην γενιά που αφήναμε τα μηχανάκια μας στον ήλιο και δε στραβωναν ουτε τα πλαστικά αλλα ουτε θολώνε το καντράν!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Kymco AK 550 14/07/2017 03:26 #71

  • χρηστος-530
  • Το Άβαταρ του/της χρηστος-530
  • Offline
  • Adult Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 438
σημερα εγινε συγκριση το δικο μου 530 και το κυμκο ακ 550. ειναι καλητερο σε καποια σημεια το κυμκο αλλα μεχρι εκει. εχει φρεναρες, ειναι πιο ανετο και μπαινει στις στροφες με την σκεψη. ειναι γενικα πιο ελαφρη στην αισθηση. το πιο κακο που ειδα οτι εχει ειναι ενας κουραστικος κραδασμος στην σελα και στο πατωμα , τα πλαστικα του που ειναι ψευτικα και δεν κλειδωνη το ντουλαπακι και η μπροστινη αναρτηση που τερματιζει ευκολα και ενα κομπιασμα οταν ανοιγα το γκαζι δυνατα με φορα. οσο για επειδοσεις....μηδεν για τα αλογα που λενε και το εξηγω. σε εκκινηση πηγαιναμε μαζι που το δικο μου δεν ειναι το φορτε του. μετα τα 60 εβγαινα μπροστα με διαφορα και ειχαμε την ιδια σχεδον τελικη με μισο μηχανακι μπροστα εγω.δηλαδη 1 με 2 χιλιομετρα στην τελικη διαφορα με μπροστα παντα εμενα. οσο για συγκριση με το τ μαχ του 17 σε επειδοσεις θα μεινει πολυ πισω στην εκκινηση το κυμκο. ισως μονο στην τελικη να βγει μπροστα με 1 η 2 χιλιομετρα. η διαδρομη που καναμε ητανε . τρικαλα - καλαμπακα - μετεωρα- καλαμπακα - τρικαλα. απορω με το αποτελεσμα στην κοντρα που διαβασα εδω μεσα με το τμαχ του 17 με ακραποβιτς και του κυμκο. μηπως η εξατμιση....δεν;;;;;;;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Kymco AK 550 04/08/2017 10:04 #72

  • dakapes
  • Το Άβαταρ του/της dakapes
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 5
Οδήγησα χτες ΑΚ με τελικό και 15αρες μπίλιες. Το μηχανάκι είναι καλό , η αίσθηση που δίνει είναι μικρότερο σε όγκο και πιο στιβαρό.Δε ξέρω αν ήταν ιδέα μου αλλά το τιμόνι ή συνολικό πλάτος του μηχανακιού πρέπει να ήταν μικρότερο ( τουλάχιστον από το δικό μου το 650 ).

Όσον αφορά τα φρένα , δεν είναι πυρηνική φυσική. Φρενάρει τόσο ποιοτικά και αποτελεσματικά - ευθέως ανάλογα με τη σχετική τεχνολογία που κουβαλάει στο κομμάτι αυτό. Κατά τη γνώμη είναι μια κατηγορία μόνο του στα φρένα. Ψήθηκα πολύ για αντίστοιχη μετατροπή αν και ξέρω ότι είναι ακριβά .

Από γκάζι μου άρεσε το δούλεμά του. Νομίζω είναι σβέλτο , ευχάριστο , συνολικά ένα μικρό κλικ πάνω από το 530. Κατά μέσους όρους πάντα , για να μη παρεξηγηθώ.

Τέλος τα όργανα μου άρεσαν που είναι κάπως sci-fi αλλά όντως είναι σε τέτοια κλίση ( σχεδόν επίπεδα ) που δυσκολεύεσαι να δεις.

Αν δεν είχα αγοράσει πέρυσι τέτοιο καιρό το δικό μου, θα το θεωρούσα πολύ σοβαρό υποψήφιο. Πιθανό να το έπαιρνα με 2.5Κ λιγότερα. Η πρόβλεψή μου είναι πως η χαμηλή τιμή και η πληθώρα των aftermarket που βλέπω να βγαίνουν για αυτό το μηχανάκι θα βρουν πολύ μεγάλη απήχηση στο κόσμο.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.