24 Ιουλίου 2012 και ημέρα Τρίτη έχουμε πάει με τον φίλο Γιάννη Φωτόπουλο στην BMW Τρικαλιώτης για ένα test ride στο νέο scooter της εταιρείας!
οι εντυπώσεις λοιπόν:
ως κάτοχος Τ-ΜΑΧ μου ήταν ιδιαιτέρως εύκολο να βολευτώ επάνω στο C 600, αφού έχουν παρόμοια θέση και σχεδίαση
τα πάντα ήταν στη θέση τους...έτσι ακριβώς όπως θα τα ήθελα δηλαδή!
τα πόδια μπορεί να είναι είτε σε όρθια θέση ή τεντωμένα μπροστά στα πλάγια μαρσπιέ....όπως και να 'χει πάντως η θέση οδήγησης μου φάνηκε και άνετη και βολική!
ο ανεμοθώρακας ρυθμίζεται χειροκίνητα και ρυθμιζόμενες είναι και οι μανέτες
υπάρχει και ένα κουμπάκι στο αριστερό grip, το οποίο ενεργοποιεί τα LED ημέρας και σβήνει τους κανονικούς προβολείς
κάτω από τη σέλα χωράει ένα FF κράνος και ένα ακόμη με το άνοιγμα της ειδικής πτυσσόμενης θήκης μόνο σε στάση!
μετά από μερικές "οδηγίες" του πωλητή, ήρθε η ώρα για την...απογείωση!
αφού διπλώσουμε το μονό σταντ, το οποίο λειτουργεί αυτομάτως και σαν χειρόφρενο, πάμε στο κουμπί της μίζας το οποίο θέλει παρατεταμένο πάτημα (περίπου 2") για να πάρει μπρος το μοτερ
ο ήχος....διαφορετικός! ένα γουργουρητό μαζί με ένα "φύσημα" σε ειδοποιούν ότι το παιχνίδι ξεκινάει!
ένα απαλό γύρισμα του γκαζιού και...φύγαμε!
ο πωλητής με ενημέρωσε ότι στο ξεκίνημα το μηχανάκι διαθέτει ένα είδος antispin, το οποίο απενεργοποιείται αυτόματα μετά από κάποια ταχύτητα...σκοπός του φυσικά είναι να μην σπινιάρουμε σε περίπτωση "ακατάλληλου" δρόμου
ξεκινώντας το BMW κάνει μια "κοιλιά" μέχρι τα 40-45χλμ περίπου, αλλά μετά...ξυπνάει!
μετά η δύναμη των 60 ίππων είναι εμφανής, αφού το μηχανάκι επιταχύνει δυνατά και σταθερά μέχρι τα 180+ στο κοντέρ τα οποία έρχονται πραγματικά γρήγορα και αβίαστα!!!
ειδικά ψηλά σου δίνει την εντύπωση ότι έχει ακόμα πολύ να δώσει! στα 140 ανοίγεις το γκάζι και τα 180 είναι θέμα μερικών δευτερολέπτων!
και ένα παράδειγμα (για τους Θεσσαλονικείς κυρίως): πρώτος στο φανάρι στο τέρμα της Βούλγαρη προς Χαλκιδική...ξεκινάω και μέχρι το τούνελ έχω 120...συνεχίζω την ανηφόρα και γράφει 140...150....έχω φτάσει πλέον στην ευθεία και το κοντέρ γράφει 175!!!
μέσα στην πόλη και στην κίνηση, το C 600 δεν με προβλημάτισε καθόλου!
συνηθισμένος από το Τ-ΜΑΧ μου φάνηκε σαν να οδηγώ σχεδόν το ίδιο μηχανάκι!
ελίσσεται εύκολα και περνάει απροβλημάτιστα μέσα από την κίνηση!
στους επιτόπιους ελιγμούς τα καταφέρνει καλά, απλά κάνει λίγο πιο αισθητό το βάρος του
τα φρένα του είναι αποτελεσματικότατα!
σε δοκιμαστικό φρενάρισμα πανικού, σταμάτησε "ακαριαία" και το ABS λειτούργησε με ελάχιστο-ανεπαίσθητο τίναγμα στις μανέτες!
επίσης σε δυνατό φρενάρισμα από τα 140 πάλι η ανταπόκριση ήταν άψογη!
στο κομμάτι των αναρτήσεων τώρα...
γενικά είναι "σπορ" στημένο το σύνολο...με σφιχτές αλλά όχι ενοχλητικές αναρτήσεις!
η απόσβεση των ανωμαλιών προσωπικά μου φάνηκε άκρως ικανοποιητική για τα δεδομένα!
στα πολλά (150+) το μηχανάκι είναι σταθερότατο!
όσον αφορά το στρίψιμο φαίνεται ότι τα περιθώριά του είναι μεγάλα!
στρίβει όπως το Τ-ΜΑΧ...δλδ βάζεις το βάρος σου, πλαγιάζεις και μπαίνεις...απλά θέλει μια εξοικείωση το αυξημένο βάρος που νιώθεις ότι "εμφανίζεται" στο πλάγιασμα...το οποίο ουσιαστικά μπορεί και να βοηθάει, αλλά θέλει συνήθεια
επιστρέφω στην αντιπροσωπεία της BMW μετά από ένα μισάωρο με το χαμόγελο στο πρόσωπο!
το μηχανάκι μου άρεσε ΠΟΛΥ!
2 πράγματα μόνο δεν μου άρεσαν....ο ήχος (προσωπικά θα τον ήθελα λίγο πιο "άγριο") και το γεγονός ότι σε στάση γίνονται αισθητοί κάποιοι κραδασμοί στο σύνολο...λόγω των πολλών κυβικών το δικαιολόγησε ο πωλητής
άφησα για το τέλος την αναμενόμενη σύγκριση....T-MAX vs C 600 Sport!!!
ο φίλος Γιάννης πήρε μετά το BMW και εγώ το Τ-ΜΑΧ μου....(σημείωση: φοράω malossi βαριατορ, 15γρ. dr. pulley, λευκό ελατήριο malossi και φιλτρο K&N)
από στάση μέχρι και τα 80-90 το Τ-ΜΑΧ μου είναι μπροστά...κυρίως λόγω της κοιλιάς που κάνει το BMW στην εκκίνηση
...από εκεί και πέρα το σκηνικό αλλάζει!
το BMW στα 100 έχει περάσει μπροστά και αρχίζει να ξεμακραίνει! ...μέχρι τα 170 στο κοντέρ μου, το C 600 είναι ήδη ΠΟΛΛΑ μηχανάκια μπροστά!!!
και σε ρεπρίζ το έργο επαναλαμβάνεται....άνοιγμα από τα 100...το BMW φεύγει....και φεύγει....και φεύγει.....και φεύγει!!!
τα 60 άλογα και τα 650 κυβικά, κάνουν τη διαφορά!
αν θα το έπαιρνα.......ΝΑΙ!!! ...ασυζητητί ΝΑΙ!!! είναι σίγουρα ένα σύνολο που σε κερδίζει!!! ΜΠΡΑΒΟ στην BMW!!!
αν θα έδινα το Τ-ΜΑΧ για να το πάρω.......το δικό μου μοντέλο (2007) ίσως, το '08+ δεν νομίζω
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
ΤΙΜΗ: 11.630 ευρώ + 980 ευρώ το πακέτο Highline (Led φώτα ημέρας, Led φλας, Θερμαινόμενα grips και θερμαινόμενη σέλα, ηλεκτρονική ένδειξη πίεσης ελαστικών)
ΠΛΑΙΣΙΟ: Υβριδική κατασκευή. Ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα με βιδωμένες αλουμινένιες πλάκες στα σημεία εδράσεων του ψαλιδιού και αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 8βάλβιδος, 647cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 60 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ
ΡΟΠΗ: 66 Nm στις 6.000 σ.α.λ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Ανάποδο πιρούνι, καλάμια διαμ. 40 χιλ., διαδρ. 115 χιλ./ Μονό αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 115 χιλ.
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Δύο δίσκοι 270 χιλ./Δίσκος 270 χιλ., με ABS
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 15 ίντσες/15 ίντσες (ελαστικά 120/70 μπροστά, και 160/60 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.591 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 810 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 16 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 248 κιλά
και μερικές φωτο: