Μου ζητησατε να γραψω λιγα λογια για το gs800!
Λοιπον...:) Ειχα το gs για περιπου 2 χρονια, 30.000 χλμ, μοντελο το 12/2008!
Η μηχανη ηταν το κατι αλλο.. τρελες αναρτησης, πολυ δυναμη και ευκολη στη πολη (κεντρο καθημερινα) λογου του μεγεθους, σε ταξιδι αν δεν ειχες μεγαλη ζελατινα μετα τα 120-130...Αστα να πανε
, Με ζελατινα ( aftermarket 120-130 eyro) εισαι αρχοντας..
Το κακο ειναι οτι αν παρεις το standar μοντελο τα παντα ειναι extra.. Πολλα Extra.. και ξεκινας απο τα λαστιχα,(δεν ξερω αν στο καινουργιο τα εχουν αλαξει) τα μαμα λαστιχα γλιστραγανε απο την πρωτη μερα..
Βενζινη,ε..ε... εκαιγε λιγο παραπανω μεσα στη πολη. αλλα σε ταξιδι ξεχνουσες να βαλεις.
Ta service ηταν normal σε τιμες... απο 100 ευρο σε λαδια,φυλτρα(BMW) σε μεγαλο service εδωσα και 600 ευρο
αλλα ποτε δεν μου επαθε κατι..ουτε κιχ δεν ακουγα..και ολα δουλευαν ελβετικο ρολόι
απο μεταπωληση δεν εχασα πολλα λεφτα ειναι περιπου σαν το Tmax..
Να πω οτι δεν γινεται να συγκρινω το Gs με το TMax. ειναι λες και πας να Συγκρινης το Tmax με ενα GSXR
ειναι δυο διαφορετικα πραγματα..
Nα σας πω οτι το GS(80hp) αποφασισα να το δωσω γιαti ηθελα κατι πιο χαλαρω αλλα να εχει και λιγο γκαζι και βεβαια να μην χασω λεφτα αν το
βαρεθω..
H μονη επιλογη ηταν το Tmax(46hp)
Για να μην σας αφησω βεβαια παραπονεμενους Ακολουθη μια παρουσιαση απο το καινουριο bmw 800 adventure 2013:
SPECIFICATIONS
ENGINE
Type Water-cooled, 4-stroke parallel-Twin, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication
Bore x stroke 82mm x 75.6mm
Capacity 798cc
Rated output 85 hp at 7500 rpm
Max. torque 61 ft.-lb. at 5750 rpm
Compression ratio 12.0:1
Mixture control/engine management Electronic fuel injection, digital engine management (BMS-K+)
Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter/emission standard EU-3
PERFORMANCE/FUEL COMSUMPTION
Maximum speed 120 mph(202km/h)
Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 55 mpg, at a constant 55 mph
Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h
Fuel type Premium Unleaded
ELECTRICAL SYSTEM
Alternator three-phase alternator 400 W (rated power)
Battery 12 V/14 Ah, maintenance-free
POWER TRANSMISSION
Clutch Multiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated
Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox integrated into crankcase
Drive Endless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub
CHASSIS/BRAKES
Frame Tubular steel trellis frame, load-bearing engine
Front wheel location/suspension 43mm upside-down telescopic fork
Rear wheel location/suspension Cast aluminum dual swing arm, WAD strut (travel related damping), spring pre-load hydraulically adjustable, rebound damping adjustable
Suspension travel front/rear 9.1 in./8.5 in.
Wheelbase 62.1 in.
Castor 4.6 in.
Steering head angle 64°
Wheels Wire spoke wheels
Rim, front 2.15 x 21″
Rim, rear 4.25 x 17″
Tires, front 90/90R- 21 54V
Tires, rear 150/70R-17 69V
Brake, front 300mm dual floating discs, two-piston floating calipers, ABS
Brake, rear 265mm single disc, single-piston floating caliper, ABS
ABS standard
DIMENSIONS/WEIGHTS
Length 90.7 in.
Width (incl. mirrors) 36.4 in.
Height (excl. mirrors) 57.1 in.
Seat height, unladen weight 35.0 in. standard; low seat 33.9 in. (available as accessories and/or factory options)
Inner leg curve, unladen weight 77.2 in. standard; optional inner leg curve (inseam) 75.6 in. (seats available as accessories and/or factory options)
Η F 800 GS Adventure θα γίνει μια σημαντική μοτοσυκλέτα για τη βαυαρική φίρμα, καθόσον αναμένεται να συνδράμει άμεσα στην αύξηξηση των πωλήσεων -άρα και κερδών- του γερμανικού εργοστάσιου.
Σε πρώτη φάση θα παραχθεί και θα διατεθεί με την ονομασία «First Launch» σε περιορισμένο αριθμό 1.000 μοτοσυκλετών. Έξυπνος τρόπος για να κάνεις ένα μοντέλο ιδιαίτερα ποθητό, αφού το κύρος και το πρεστίζ είναι όροι που συμβαδίζουν με μια BMW (δυστυχώς υπάρχουν αυτές οι αντιλήψεις και στις μοτοσυκλέτες). Κύριο χαρακτηριστικό αυτής της έκδοσης, που θα είναι διαθέσιμη σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, είναι η ματ βαφή.
Από εκεί και πέρα, το μόνο κοινό που έχει η “μικρή” Adventure της BMW με τις μεγάλες αδερφές της, πέραν του ονόματος, είναι ο αριθμός των κυλίνδρων. Που ναι μεν είναι δύο, αλλά από την άλλη χαιρετίζουμε την εν σειρά διάταξη αυτών, σε αντίθεση με τη σχεδίαση boxer που χρόνια τώρα χρησιμοποιούν οι εκδόσεις της σειράς R/GS, συγκεκριμένα από το 1980 που εμφανίστηκε η πρώτη στη σειρά R 80 GS! Η κίνηση της εταιρίας, που όπως καλά καταλάβατε άργησε πολύ να γίνει, θα βοηθήσει όσους ήθελαν μια 1200 GS -και “δεν μπορούσαν”- να καταφέρουν επιτέλους να βάλουν μια περιπετειώδη μοτοσυκλέτα με την προπέλα στο ρεζερβουάρ στο γκαράζ τους.
Μια μοτοσυκλέτα με πολλά στάνταρ και ακόμα περισσότερα γνήσια άφτερ μάρκετ αξεσουάρ, που περιλαμβάνουν σχάρες, μεταλλικές βαλίτσες, ζελατίνα/ανεμοθώρακα και προστατευτικά κάρτερ και λοιπών μερών. Ο υγρόψυκτος κινητήρας των 798 κ.εκ. δεν είναι άλλος από αυτόν της “απλής” έκδοσης που παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες. Διαθέτει σύστημα ψεκασμού και αποδίδει 85 ίππους και 83 Nm ροπής.
Η δύναμη μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβώτιου 6 σχέσεων, αλυσίδας και γραναζιών, ενώ το στάνταρ δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς μπορεί να συνδυαστεί με κάποια εξτρά ηλεκτρονικά καλούδια, όπως το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ΑSC) και τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ESA). Η λειτουργία τους έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες μιας μοτοσυκλέτας διπλής χρήσης, με την επενέργεια τους να γίνεται με ομαλότερο τρόπο.
Στο χώμα, ως γνωστόν, η πρόσφυση είναι περιορισμένη σε σχέση με την άσφαλτο και τα πάντα ρυθμίζονται αντίστοιχα τόσο στην απόδοση του κινητήρα όσο και στη λειτουργία φρένων και ανάρτησης. Το ASC διαθέτει ειδική ρύθμιση στη λειτουργία του, με οριακό παρεμβατικό χαρακτήρα στην οδήγηση εκτός δρόμου.
Eπιτρέπει στον αναβάτη να “πλασάρει” τη μοτοσυκλέτα πριν την είσοδο της στροφής μπλοκάροντας ελεγχόμενα τον τροχό, ένας τρόπος οδήγησης απαραίτητος για κάποιον που θέλει να κινηθεί με ρυθμό άνω του σβέλτα!
Οι βασικές αλλαγές
Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις F 700/800 GS, το μοντέλο Adventure έχει μεγαλύτερο δοχείο καυσίμου κατά 8 λίτρα (συνολικά 24), που αυξάνει την αυτονομία κατά περίπου 120 χιλιόμετρα. Ζυγίζει 15 κιλά περισσότερο (συνολικά 229) και η ρυθμιζόμενη -δύο μερών πλέον- σέλα βρίσκεται ελάχιστα πιο ψηλά, από 860mm στο κατώτερο σημείο έως 890mm στο ανώτερο (έναντι 820 και 880mm αντίστοιχα). Νέα είναι επίσης η ψηλότερη ζελατίνα, τα προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα αλλά και τα αντίστοιχα στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, που αποτελούν παράλληλα και βάσεις για τις βαλίτσες.
Το υποπλαίσιο έχει ενισχυθεί για να αντέχει τις μεγαλύτερες καταπονήσεις και τα μαρσπιέ του οδηγού έχουν φαρδύνει για να προσφέρουν καλύτερο πάτημα στα δύσκολα. Ενισχυμένο επίσης εμφανίζεται και το λεβιέ του ποδόφρενου, έχοντας γίνει πλέον ρυθμιζόμενο.
Τέλος, οι καταναλώσεις είναι λίγο πιο τσιμπημένες, καθώς για κάθε 100 χλμ. με σταθερή ταχύτητα 90 χλμ./ώρα απαιτούνται 4,3 λίτρα (έναντι 3,8), τη στιγμή που με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα φλερτάρεις στα 5,7 λίτρα (αντί 5,2). Οι λόγοι για τις παραπάνω αυξήσεις προφανείς, μεγαλύτερο βάρος και μετωπική επιφάνεια έχουν το κόστος τους.
Πότε και πόσο
Δεν υπάρχει καμμία απολύτως επίσημη ενημέρωση για χρόνο άφιξης και τιμή των τριών εκδόσεων, ούτε για το αν θα εισαχθούν κάποια κομμάτια από τα 1.000 της First Launch. Υπολογίζουμε ότι θα δούμε τις πρώτες Adventure επί ελληνικού εδάφους κατά καλοκαίρι μεριά και σε τιμές τσιμπημένες προς τα πάνω σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις στα 800 κυβικά.