Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Το πρωτο μου Yamaha 1997

Το πρωτο μου Yamaha 1997 25/07/2016 16:37 #31

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Offline
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10292
Κ ακόμη πιο σωστό ήτανε το άνοιγμα του κάρτερ κ παράλληλα η μετατόπιση των μπουζωνιων για να χωρέσει το χιτωνιο από μεγαλύτερο μηχανάκι στον κυλίνδρο....εκεί να δεις συμπίεση Χρήστο μου!!!!!!!

via tapatalk
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το πρωτο μου Yamaha 1997 26/07/2016 19:40 #32

  • χρηστος-530
  • Το Άβαταρ του/της χρηστος-530
  • Offline
  • Adult Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 438
maximos έγραψε:
Κ ακόμη πιο σωστό ήτανε το άνοιγμα του κάρτερ κ παράλληλα η μετατόπιση των μπουζωνιων για να χωρέσει το χιτωνιο από μεγαλύτερο μηχανάκι στον κυλίνδρο....εκεί να δεις συμπίεση Χρήστο μου!!!!!!!

via tapatalk
no no νομιζω γιαννη οτι αυτο στο τ 50 δεν γινοτανε λογο καδενας. που θα εβαζες τις γλυστρες;;;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το πρωτο μου Yamaha 1997 27/07/2016 14:04 #33

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Offline
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10292
χρηστος-530 έγραψε:
maximos έγραψε:
Κ ακόμη πιο σωστό ήτανε το άνοιγμα του κάρτερ κ παράλληλα η μετατόπιση των μπουζωνιων για να χωρέσει το χιτωνιο από μεγαλύτερο μηχανάκι στον κυλίνδρο....εκεί να δεις συμπίεση Χρήστο μου!!!!!!!

via tapatalk
no no νομιζω γιαννη οτι αυτο στο τ 50 δεν γινοτανε λογο καδενας. που θα εβαζες τις γλυστρες;;;
Έπρεπε να πας σε ποιο σκληροπυρηνικες αλλαγές με αλλαγή κεφαλής.

via tapatalk
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το πρωτο μου Yamaha 1997 27/07/2016 16:21 #34

  • χρηστος-530
  • Το Άβαταρ του/της χρηστος-530
  • Offline
  • Adult Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 438
maximos έγραψε:
χρηστος-530 έγραψε:
maximos έγραψε:
Κ ακόμη πιο σωστό ήτανε το άνοιγμα του κάρτερ κ παράλληλα η μετατόπιση των μπουζωνιων για να χωρέσει το χιτωνιο από μεγαλύτερο μηχανάκι στον κυλίνδρο....εκεί να δεις συμπίεση Χρήστο μου!!!!!!!

via tapatalk
no no νομιζω γιαννη οτι αυτο στο τ 50 δεν γινοτανε λογο καδενας. που θα εβαζες τις γλυστρες;;;
Έπρεπε να πας σε ποιο σκληροπυρηνικες αλλαγές με αλλαγή κεφαλής.

via tapatalk
νομιζω γιαννη οτι δεν ειχες ποτε Τ50. Δεν γινοτανε εκεινα τα χρονια να κανεις τετοιες μετατροπες και μην ξεχνας οτι ητανε το πρωτο τετραχρονο της yamaha. δεν υπηρχανε κεφαλες να βρεις να ταιριαζουνε στο Τ50 ουτε απο αλλες εταιριες. το μονο που ταιριαζε ητανε πιστoνι απο C72. ολα τα αλλα ητανε διχρονα. και στο C βαζανε τα σινεμπλοκ απο το T50 επειδη αντεχανε και δεν κοβοτανε σχεδον ποτε. αυτα ταιριαζανε μονο.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Το πρωτο μου Yamaha 1997 27/07/2016 17:23 #35

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Offline
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10292
Χρήστο μου έχεις απόλυτο δίκιο δεν είχα T50 είχα όμως c50 όπου φορούσε κεφαλή από ένα πιο μεγάλο μηχανακι μόνο κυλίνδρο. Μη ρωτήσεις τι δεν έχω ιδεα ο μηχανικός το είχε κάνει. Αυτό που ξέρω είναι ότι η ποδιά ακουμπουσε στην κεφαλή στα πλαινα. Μιλάω για εποχή 1995+.
Για πιο παλιά που λες σίγουρα δεν θα είχε κ πολλα πραγματα να κάνεις.

via tapatalk
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Τελευταία διόρθωση: 27/07/2016 17:24 από maximos.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3