Σας παρουσιάζουμε κάποιες απλές συμβουλές που θα σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες, ειδικά αν είστε αρχάριος.
· Όσο πιο όρθια είναι η μοτοσικλέτα, τόσο λιγότερες πιθανότητες έχεις να πέσεις.
Προσπαθήστε να διαγράψετε όσο πιο ευθεία γίνεται τις στροφές και μην παίρνετε μεγάλες κλίσεις.
· Μεγάλη προσοχή στο δρόμο!
Το αρχικό στάδιο της βροχής δεν έχει καθαρίσει ακόμα το δρόμο, οπότε γλιστράει περισσότερο. Το τελικό στάδιο της βροχής έχει κατεβάσει όλα τα χώματα από τις κατηφόρες και τα έχει στρώσει όμορφα-όμορφα επάνω στις ευθείες.
·
Κοιτάτε για αντανακλάσεις στο οδόστρωμα. Εκεί θα έχει λιμνάσει νερό, το οποίο είτε θα έχει γεμίσει λακκούβα, είτε κοιλότητα στο δρόμο. Στην πρώτη περίπτωση θα χάσετε απότομα τον έλεγχο, στη δεύτερη θα βρεθείτε ξαφνικά μέσα σε μία…λίμνη!
· Θυμηθείτε ότι οι αποστάσεις φρεναρίσματος μειώνονται δραστικά.
Ήρεμα και με ευλάβεια το πίσω φρένο και πάντα σε συνδυασμό με το μπροστά, όχι το καθένα μόνο του.
·
Εκμεταλλευτείτε το «φρένο» του κινητήρα. Κλείνοντας το γκάζι ή κατεβάζοντας μία σχέση στο κιβώτιο, η ταχύτητά σας μειώνεται ούτως ή άλλως. Προσοχή, όμως, στα απότομα και βίαια κατεβάσματα, καθώς μπορεί να μπλοκάρουν τον πίσω τροχό.
· Περιττό να πούμε ότι
θα πρέπει να τηρείτε μεγαλύτερες αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα απ’ ότι συνήθως.
· Κάθε λίγο και λιγάκι
«τσιμπάτε» τα φρένα ώστε να καθαρίσουν οι δίσκοι από τυχόν λάσπες, βρομιές και λάδια. Ειδικά στις εθνικές και στα ταξίδια.
· Η ζελατίνα του κράνους σας είναι ήδη βρεγμένη και ήδη εμποδίζει την ορατότητα.
Προσοχή, λοιπόν, στο σπρέι από τα προπορευόμενα οχήματα, αλλά και τις ριπές νερού από εκείνους που σας προσπερνάνε.
· Γραμμές τρένων, εγκάρσιες λακκούβες, ξυμένη άσφαλτος και λοιπά δείγματα ελληνικής οδοποιίας,
θα πρέπει να έρχονται κάθετα στους τροχούς μας και με μικρή ταχύτητα.
πηγή:
www.mototriti.gr/data/news/preview_news/96387.asp