Obsolete έγραψε:
Γεια χαρά!! Έφυγα από fazer του 04’ σε τμαξ του 2011!
Το αν εκανες καλα ή οχι οπως γραφεις στο αρχικο σου ποστ, εξαρταται μονο απο το τι θελεις απο το μηχανακι και τι χρηση κανεις...
Στα + του ΤΜΑΧ ειναι βεβαιως η πρακτικοτητα, η ανεση, οι χωροι, η προστασια απο φυσικα φαινομενα σε σχεση με μια μηχανη και η ευκολια στην πολη λογω αυτοματου
Στα - σε σχεση με το Φεηζερ κατ' εμε είναι η αρκετα ακριβότερη συντήρηση και φυσικά η χαοτική διαφορά στις επιδόσεις. Η κατανάλωση είναι παρόμοια, πράγμα το οποίο μπαίνει σαφως στα - του ΤΜΑΧ, καθώς στη μία περίπτωση μιλάμε για 4κιλυνδρο μοτερ με 98 αλογα και στην αλλη 2κιλυνδρο με 43......
Από εκεί και πέρα, το ΤΜΑΧ σε θέματα πλαισίου, ανάρτησης και φρένων δεν υπάρχει περίπτωση να σε απογοητεύσει!
Το μπροστινό εγώ προσωπικά το βρίσκω ελάχιστα καλύτερο σε σχέση με το εργοστασιακό του Φέηζερ (τουλάχιστον για τα δικά μου 125 κιλά), τα πλαίσια και των 2 είναι εξαιρετικά, ενώ τα φρένα του Φέηζερ όπως είναι εργοστασιακά (με τις 2πίστονες δαγκάνες) δεν είναι και τίποτα φοβερό για να πεις οτι θα σου λείψουν!
Σε θέμα αξιοπιστίας και ποιότητας και τα 2 μηχανάκια είναι κορυφή.
Από εκεί και πέρα οπως σου έγραψα και στην αρχή, όλο το θέμα είναι η χρήση που κάνεις (και της φάσης που βρίσκεσαι)....
Αν θέλεις ένα μηχανάκι για καθημερινή χρήση σε συνδυασμό με ταξίδια, ένα μηχανάκι "παιχνιδιάρικο" εντός πόλης, αλλά και άκρως ικανοποιητικό σε στριφτερά κομμάτια, τότε το ΤΜΑΧ σου έρχεται κουτί! Η μόνη σου "πληγή" θα είναι αυτή της συντήρησης και της κατανάλωσης ΑΝ κάνεις γενικά πολλά χλμ.
Αν θέλεις κάτι που θα το έχεις κυρίως για γούστα, βόλτες, εξορμήσεις και ταξίδια, τότε εγώ κλείνω σαφώς υπέρ του Φεηζερ.
Προσωπικά η χρήση που κάνω πλέον στη μηχανή είναι καθαρά για γούστα και για "κυνήγι" σε βουνά και λαγκάδια, οπότε προτιμώ μακράν το Φεηζερ.