Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: Yamaha Tmax 530 2015

Re:Yamaha Tmax 530 2015 05/11/2014 16:46 #31

  • ronin1902
  • Το Άβαταρ του/της ronin1902
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 187
Συμφωνω απολυτα με το gyiama... δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο καποιες απο τις αλλαγες να μπορουν να μπουν και στο προηγουμενο μοντελο... εγω πχ ψηνομαι για τη θερμαινομενη σελα... για να μπεις στη διαδικασια να αλλαξεις μοντελο θελει ουσιαστικες αλλαγες και αυτο μαλλον δεν τις εχει.... ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το μπροστινο συστημα αναρτησης και ειμαι πολυ περιεργος να δω ποσο διαφορα θα εχει με το αναποδο πηρουνι...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Yamaha Tmax 530 2015 05/11/2014 17:38 #32

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2163
βαγγελη προσωπικα πιστευω ότι ισως να εχει λιγο πιο δεμένη αισθηση τπτ παραπανω. μη ξεχναμε ότι το τωρινο καλαμι είναι 43mm και το καινουριο είναι 41mm και οι δαγκανες είναι ιδιες απλα ακτινικες. δεν εχουν μεγαλύτερα εμβολα! πιστευω ότι η τοποθετηση του εχει να κανει πιο πολύ για αισθητικούς και μαρκετινιστικους λογους (το αγοραστικο κοινο το ζητουσε απεγνωσμένα το upside down ),παρα για βελτιωση της οδηγηκης συμπεριφορας!!!


Chassis


Front suspension system

Telescopic fork


Front travel 120 mm


Rear suspension system

Swingarm


Rear Travel 116 mm


Front brake

Hydraulic dual disc, Ø 267 mm


Rear brake

Hydraulic single disc, Ø 282 mm


Front tyre

120/70-15


Rear tyre

160/60-15


και τελικα μαλλον εκαναν αυτό που ειπα. πηραν το μπροστινο του ΜΤ και απλα τοποθετησαν άλλες μποτες για να ταιριαξουν τα μικροτερα δισκόφρενα!!! thinking
????
Τελευταία διόρθωση: 05/11/2014 17:49 από gyiama.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Yamaha Tmax 530 2015 05/11/2014 19:02 #33

  • Seathess
  • Το Άβαταρ του/της Seathess
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Tmax Bronze Max 2014
  • Δημοσιεύσεις: 33
Πραγματικά περιμένω να διαβάσω δοκιμαστικά να δω τι γίνεται με το upside down.

Επιτέλους η Yamaha ενσωμάτωσε τεχνολογίες που θα έπρεπε να υπάρχουν χρόνια στα μηχανάκια..

Η άποψή μου για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πως είναι το προεόρτιο του 2017 και πως θα υπάρξει στην αγορά το πολύ 2-3 χρόνια..

Το χρώμα προσωπικά δεν με ενθουσίασε καθόλου..έχω το bronze και πάλι το ίδιο θα έπαιρνα!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Tmax 530 2015 08/11/2014 19:07 #34

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Yamaha Tmax 530 2015 09/11/2014 10:49 #35

  • vachos
  • Το Άβαταρ του/της vachos
  • Online
  • Διαχειριστής
  • Solar black 2013
  • Δημοσιεύσεις: 3436
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Νομίζετε ότι το tmaxclub.gr δεν ήταν στην παρουσίαση του νέου Tmax 530? αν ναι κάνετε μεγάλο λάθος !!!!

Ορίσετε και τα ντοκουμέντα !

Nothing but the max! Vachos #0001
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Yamaha Tmax 530 2015 10/11/2014 18:42 #36

  • vachos
  • Το Άβαταρ του/της vachos
  • Online
  • Διαχειριστής
  • Solar black 2013
  • Δημοσιεύσεις: 3436
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Αρκετά αναλυτικό άρθρο


moto-one.com.hk/Products.php?id=2699
Nothing but the max! Vachos #0001
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Tmax 530 2015 12/11/2014 18:02 #37

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Tmax 530 2015 12/11/2014 19:46 #38

  • Skor1gt
  • Το Άβαταρ του/της Skor1gt
  • Offline
  • Tuner Tmaxista
  • Silver Max '01
  • Δημοσιεύσεις: 638
Άπιαστο όνειρο Γιώργο.Για τους κοινούς θνητούς.
Cash rules everything around me ...WU TANG
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Tmax 530 2015 12/11/2014 19:56 #39

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
μπα Παναγιώτη....υπάρχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ κόσμος που έχει τη δυνατότητα να το αποκτήσει...και εκτός αυτού, μην ξεχνάμε ότι ειδικά ο Έλληνας μπορεί να μην έχει βρακί να βάλει, αλλά το δάνειο για μηχανή-αμάξι θα κοιτάξει να το πάρει!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:Yamaha Tmax 530 2015 12/11/2014 20:55 #40

  • Λιακ
  • Το Άβαταρ του/της Λιακ
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 159
Εντάξει ρε παιδιά δεν ειναι και κάτι τρελό απο την στιγμή που έχουμε tmax ας μην μπαίνουμε στο τρυπάκι για κάτι καινούριο.αν ρωτήσεις κάποιον άσχετο να συγκρίνει ένα παλιό με ένα καινούριο θα πει:το ίδιο δεν ειναι;;σε αυτό πατάνε και αυτοί και τους κάνουμε ζαμπλουτους..για μια αλλαγή που σε αυτούς μπορεί να αξίζει 10€ δεν χρειάζεται να σκάμε εμείς τα πεντοχίλιαρα ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Tmax 530 2015 12/11/2014 21:55 #41

  • Skor1gt
  • Το Άβαταρ του/της Skor1gt
  • Offline
  • Tuner Tmaxista
  • Silver Max '01
  • Δημοσιεύσεις: 638
Πάντος το δικό μου δεν θα το άλλαζα ακόμη κι αν είχα την μικρή δυνατότητα..αυτό το σκαρί μπήκε στην καρδιά μου,αυτό κρατάω.Και από κινητήρα δεν ζηλεύω καθόλου αφού στον δρόμο μαζί πάνε..το 530 ίσως το πάρω το 2020 που θα έχει 3500 ευρώ..
Cash rules everything around me ...WU TANG
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Tmax 530 2015 15/11/2014 16:53 #42

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
EICMA 2014: Yamaha TMAX & IRON MAX



Το Yamaha TMAX του 2015 απέκτησε ανάποδο πιρούνι, ακτινικές δαγκάνες στα φρένα, LED προβολείς, έξοδο ρεύματος και SmartKey! Νέα είναι και τα πλαστικά του, ενώ θα βγαίνει και στη special έκδοση IRON MAX.

Το scooter που τα άλλαξε όλα. Εντυπωσιακή φράση, από το δελτίο τύπου της Yamaha, που δεν απέχει από την αλήθεια. Το sport scooter σύμβολο της Yamaha ανανεώνεται στα σημεία για το 2015, κερδίζοντας και μια special έκδοση με το όνομα IRON MAX.

Tο TMAX είδε για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας το 2001, και σε μία νύχτα άλλαξε την αγορά των μεγάλων scooter. Καμία σχέση δεν είχε με τα παραδοσιακά scooter που ήθελαν να χρησιμοποιούν τον όρο sport. Με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, και με μονό πίσω αμορτισέρ, με στιβαρές αναρτήσεις και πλαίσιο, πιο πολύ μοτοσικλέτα θύμιζε, παρά scooter. Και η συμπεριφορά του στο δρόμο ήταν ανάλογη. Το TMAX εξελίχθηκε σε best seller, πουλώντας περισσότερα από 200.000 κομμάτια μέχρι σήμερα.

Η φράση με την οποία επιλέγει η Yamaha να χαρακτηρίσει το TMAX του 2015 είναι «evolution, not revolution», δηλαδή εξέλιξη, και όχι επανάσταση. 'Aλλωστε γιατί να παρεκκλίνεις πολύ από μια τόσο επιτυχημένη συνταγή;

Επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος
Νέο είναι το «μούτρο» του ΤΜΑΧ για το 2015, με νέους LED διπλούς προβολείς. Παράλληλα, στο design η Yamaha ενσωμάτωσε ένα πλαστικό κομμάτι σχήματος ανάποδου «δέλτα» κάτω από τη ζελατίνα, το οποίο στόχο έχει να εξομαλύνει τη ροή του αέρα στο φέρινγκ, για καλύτερη προστασία του αναβάτη. Νέοι είναι οι καθρέπτες, με μακρύτερα και ψηλότερα στελέχη, για να «καθαρίζουν» τους καθρέπτες των αυτοκινήτων μέσα στην κίνηση.

LED φώτα
Για πρώτη φορά στην 14αετή ιστορία του, το TMAX φοράει LED προβολείς, με πλεονεκτήματα το μικρότερο βάρος, τη μεγαλύτερη ισχύ, αλλά και την μικρότερη κατανάλωση σε ρεύμα. Η θέση των προβολέων είναι διαφορετική στο μοντέλο του 2015, ελαφρώς ψηλότερα από το προηγούμενο, για ένα πιο «ελαφρύ» και compact look. Στο νέο μοντέλο, οι 2 προβολείς ανάβουν ταυτόχρονα, είτε στη μικρή είτε στη μεγάλη σκάλα, ώστε να μην χάνεται το εφέ των… «δυο ματιών», όπως στα προηγούμενα μοντέλα, που άναβε ένας προβολέας σε κάθε σκάλα. Ενδιαφέρουσα άποψη, που μας βρίσκει σύμφωνους -το προτιμούμε, κι ας έχουμε συνηθίσει με τα χρόνια την πρακτική «μία σκάλα - ένας προβολέας». Μαζί με τους LED προβολείς κίνησης, έχουμε και LED φώτα θέσης σε σχήμα μπούμερανγκ.

Ανάποδο πιρούνι
Είπαμε προηγουμένως για το πόσο θυμίζει μοτοσικλέτα το TMAX. Έτσι, το 2015, για να υπογραμμιστεί ακριβώς αυτή η μοτοσικλετιστική και sport πλευρά του scooter της Yamaha, η εταιρεία των τριών διαπασών το προίκισε με ανάποδο πιρούνι 41χλστ..

Νέο μπροστινό φτερό
Παρέα στο νέο, ανάποδο πιρούνι κάνει ένα νέο μπροστινό φτερό, που τονίζει κι αυτό με τη σειρά του τα sport χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Ακτινικές δαγκάνες μπροστά
Μπορεί η Yamaha να μην ήταν η πρώτη στον τομέα (όσον αφορά στα scooter), όμως για το 2015 το TMAX εξοπλίζεται με εντυπωσιακές ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες φρένων, για μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη πληροφόρηση.

Smartkey και immobilizer!
Το TMAX του 2015 δεν έχει συμβατικό κλειδί, αλλά ένα πανέμορφο Smartkey (χρωμιωμένο με το logo των τριών διαπασών), όπως έχουμε συνηθίσει στα σύγχρονα αυτοκίνητα κύρους. Ο αναβάτης το τοποθετεί στην τσέπη του, και όταν πλησιάσει στο scooter, απλώς το βάζει μπροστά με το πάτημα ενός κουμπιού. Το Smartkey ελέγχει και τις απομακρυσμένες λειτουργίες του Immobilizer, όπως το κλείδωμα του τιμονιού, αλλά και το άνοιγμα της σέλας. Από την άλλη, το άνοιγμα του μπροστινού ντουλαπιού, και της τάπας του ρεζερβουάρ χρειάζονται εισαγωγή κλειδιού.

Έξοδος ρεύματος 12V
Το ΤΜΑΧ διαθέτει πλέον και έξοδο ρεύματος, ώστε ο αναβάτης να μπορεί να φορτίσει διάφορες ηλεκτρικές συσκευές.

Έκδοση IRON MAX
Από το Δεκέμβριο κιόλας του 2014, η Yamaha θα διαθέτει την ειδική έκδοση του TMAX, με το όνομα IRON MAX, η οποία θα διαθέτει τα εξής έξτρα:
Χρυσό χρώμα στο ανάποδο πιρούνι
Χρυσό χρώμα στις δαγκάνες των φρένων
Special ΤΜΑΧ ΙΡΟΝ ΜΑΧ σέλα
Μαύρες ματ ζάντες, με γκρι ρίγες
Μεταλλικά σιρίτια στους προβολείς
Αλουμινένια μαρσπιέ
Διαφορετικό φινίρισμα οργάνων, και λευκός οπίσθιος φωτισμός
Το Logo IRON MAX στα όργανα και την ουρά
Μοναδικούς χρωματισμούς
Τα χρώματα του TMAX θα είναι τα Moon Silver (LGM1), Competition White (BWC1), και Sonic Grey (MDNM1). Το TMAX IRON MAX θα διατίθεται στο χρώμα… Liquid Darkness (DNMS). Το ΤΜΑΧ αναμένεται στην αγορά το Νοέμβριο του 2014, και το IRON MAX τον Δεκέμβριο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 2Κ, 4T, 4B/K, 2ΕΕΚ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 530
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 45,9/6.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 5,3/5.250
Βάρος (kg, γεμάτο): 219 / 222 (έκδοση ABS)

πηγή: www.mototriti.gr/data/news/preview_news/EICMA-2014-Yamaha-TMAX--IRON-MAX_102947.asp
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Tmax 530 2015 20/11/2014 18:26 #43

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
από Φεβρουάριο αναμένεται στις αντιπροσωπείες μας το IronMax και με πιθανότερη τιμή τα 12.190 €

το υπάρχον 530 πάντως θα βγει σε τιμή 10.700 με ABS (οι "απλές" εκδόσεις) και αυτή θα είναι η τιμή και για τα stock κομμάτια που θα μείνουν όταν ξεκινήσουν οι πωλήσεις του νέου μοντέλου
Τελευταία διόρθωση: 20/11/2014 20:31 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Tmax 530 2015 19/12/2014 23:26 #44

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Yamaha Tmax 530 2015 06/01/2015 21:39 #45

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Yamaha TMAX 530 2015 Test

2015 Yamaha TMAX 530 slightly revises, bestseller of the maximum category scooter. As we do not change a winning team, it is by a few thoughtful touches the manufacturer refines its excellent basis. Detailed review between Baux-de-Provence and Saintes Maries de la Mer.



200.000: the number of Yamaha TMAX sold worldwide since the placing on the market 500 in 2001 and. in France , it is not less than 50,000 units have been passed. Sacred number!
To continue to see it thrive the best-selling Yamaha chose to tweak some details for 2015 . On the menu: an inverted fork front calipers with radial fixation, restyled front and little touches that should make life easier.



The key cities

" Damn, where did I put the ignition key already? Oh yes it's true: there is need . " This phrase, many of us have passed at least once during the presentation of the Yamaha TMAX 2015.
For one of the things that change this year on the Yamaha Max scooter, is the appearance of the coded transponder SmartKey , unique for TMAX. Just now be up to 1 meter of the scooter with the SmartKey in your pocket and press the starter to roar the twin. Practice.
In place of the key switch is now at a small round console automobile inspiration . It has two multifunction buttons: engine failure, unlock the saddle (happiness when we loaded arm a little pressure is enough) and electric steering lock . Try SmartKey is believing!



More urban

By the turn of the T-Max, other modifications catch the eye. The bottom of the meters is a little color and adorned a retro red illumination . A 12V (supplied as standard) appeared on the left on the deck, condemning the small drawer. Damage.
The mirrors are gaining height to pass over those cars, which would change the lives of followers of interfile! Their form is reviewed, more angular. Logical, reverse vision earns a little more efficient .
Another improvement, the optical block into the digital age by adopting a full LED lighting with coupling of two flagship for efficiency. The nasty wart acting as pilot disappears from the front cover in favor of two LED ribbons in recognition of the optics, so Audi. The aggressive look of TMAX is strengthened and more recognizable at a distance.



A front more sports

But the biggest change for 2015 relates to the front of the maxi scooter with tuning forks. While the former hardly suffered reproach, he was replaced in favor of more athletic and modern elements. The 41 mm inverted fork is designed to increase the rigidity and improve the behavior of the maxi-scoot. The brake calipers are offered a radially mounted for even more efficiency. And it changes anything in real life, you say? It washes whiter my good lady. As in the pub ...
Joking aside, having on hand the old and the new TMax, the comparison is immediate. First thing: the road feel, safe and informative, does not change. Nobody will complain as much information back! The new fork is better constrained in hydraulics, without losing comfort: it plunges slower during sudden braking . It also finished his very late braking into turn in sporty driving.
As for the brakes, if the power difference is not obvious, the bite is a little higher , but especially the feeling is increased: one better control his braking for assay micro hair of his action. This makes it easier to work the front tire and thus delay the intervention of the ABS , now comes as standard.



Engine

The twin-line 4-stroke , liquid cooled, double overhead cam head and four valves per cylinder does not change . It develops 46.6 hp at 6750 rev / min for a couple of 5.23 kgm at 5250 rev / min . Secondary transmission retains its belt notched V , clean and efficient..



Chassis

In addition to the new inverted fork - stiffer and allowing a reduction in unsprung masses - and calipers from the very fun Yamaha MT-09, the cycle part does not change, and that's good. Yamaha TMAX 2015 retains its setting and aluminum swingarm, combining stability and agility.
brake side, two front discs 267 mm are kept, as well as the rear of 282 mm . The three accessories are pinched by dual-piston calipers . However the radial the front attachments improves the bite and feel the maxi scooter Yamaha: a good point.
With the adoption of ABS as standard , the weight is now 222 kg fully fueled (manufacturer data).



Instrumentation and SmartKey

The dashboard changes only very little, just winning small touches of red, a backlight of the same color and orange light for the SmartKey .
Always so full, it includes two analog meters for speed and diet, and a central digital display grouping totalizer Kilometre two trips, fuel gauge and engine temperature bargraph, clock and ambient temperature.
Big news 2015, the SmartKey is a transponder for starting the TMAX and openness saddle keyless . Simply being less than a meter in order to use the maxi-scooter.
Instead the key switch, a small round console equipped with 2 buttons allows the opening of the seat, stopping the T -Max and electrical Reverse Lock management . A button on the SmartKey to disable the transponder in order to save battery during long holidays or winter.
And if your SmarKey has no battery ? A lock hidden in the glove box to open the safe. However it is not possible to start the scooter it will necessarily change the batteries .







Yamaha Iron Max: Pushed to the Max!

Yamaha offers a variation of 2015 TMax to look more assertive, with some particular aesthetic elements. The fork tubes adopt a golden finish , as the stirrups protective covers before. The saddle passes bicolor , the footrest are aluminum and emblems affixed to the instruments and the back panel are specific . The backlight of the dashboard changes from red to white for a more sporting spirit. To emphasize its uniqueness, Iron Max wears a new exclusive colors Liquid Darkness . Matte black rims with thin gray stripes round off this original design.



Appraisal: The same, in almost the same

Homogeneous and sports are the adjectives that come to mind when you think of Yamaha TMAX that but few details carefully reviewed, does not change fundamentally in 2015 but still sets the bar a notch above .
Its engine is always lively and effective, allowing remonstrate some bikes to acceleration. Certainly linear drive forces, it offers a pleasure.
The road potential remains intact, thanks to good protection and dynamic qualities and further improved. This makes it even better equipped to face roads turns driving up efficiency, already formidable, level: most of you will be bleeding delighted
This Yamaha TMAX 2015 is very successful final and competitors yet more trouble to do ... even with a still pretty fare € 10,990 or € 11,290 for Iron Max declination .

+
front axle more effectively
SmartKey thoughtful and practical
LED headlight

-
rear shock a bit dry
rear ABS too sensitive
price

Data sheet

Engine: 530 cm3, 4-stroke, twin-cylinder line, bore 68 mm x 73 mm stroke, water-cooled, 2 and 4 soup ACT / cyl, electronic fuel injection, electric start, automatic CVT transmission, V-belt.. Power 46.6 hp (34.2 kW) at 6750 rev / min, 5.23 daN.m torque at 5250 rev / min

Chassis: frame and aluminum swingarm, telescopic fork front suspension reversed diam dip tubes. 41mm deb. 120 mm, rear suspension horizontal damper under the engine, deb. 116 mm, ABS brakes AV 2 diam disks. 267 mm / 4-piston calipers - Rear disc diameter. 282 mm / 2-piston caliper, front tires 120/70 x 15 - AR 160/60 x 15

Template: dimensions (LxWxH) 2200 mm x 775 mm x 1420 mm, wheelbase 1580 mm, 800 mm seat height, ground clearance 125 mm tank 15 liters Weight fully fueled 222 kg (manufacturer data)

Performance: top speed measured about 170 km / h average cons of the test: 6.4 l / 100 km (given board computer)


πηγή: www.scooter-station.com/Yamaha-TMAX-530-2015.html?artpage=1-2
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4