Μετά τις μετατροπές του Marcus Walz, που αποκάλυψε πρώτος τις ιδέες του πάνω στο Yamaha TMAX 530, δημιουργώντας το παρθενικό “Yamaha TMAX Hyper Modified”, αλλά και τη δουλειά του Ludovic Lazareth, πάνω στο ίδιο μοτίβο, έρχεται η σειρά του διάσημου Καλιφορνέζου βελτιωτή , του Roland Sands να ολοκληρώσει το έργο, την τριλογία, που έθεσε σαν πρόκληση η Yamaha σε αυτούς τους τρεις μοναδικούς δημιουργούς.
Το συνημμένο αρχείο 7.jpg δε βρέθηκε
Το συνημμένο αρχείο 3.jpg δε βρέθηκε
"Στόχος μας ήταν να αναδείξουμε την ουσία του TMAX”, δηλώνει ο Sands. “Μόλις είδα τις φωτογραφίες του γυμνού ΤΜΑΧ και συγκεκριμένα το αλουμινένιο πλαίσιο, κληρονομία από τις αγωνιστικές Yamaha δρόμου, εντυπωσιάστηκα”, συνεχίζει. “Ξαφνιάστηκα από τη γοητεία της σχεδίασης, της δομής του πλαισίου, που αποτέλεσε την πρόκληση έτσι ώστε να μπορέσω να το αναδείξω”.
“Αφαίρεσα τα πλαστικά και την κατασκευή που στήριζε την ουρά, βγάζοντας στην επιφάνεια τη δύναμη μιας γυμνής μοτοσυκλέτας. Δεν είναι πολλοί αυτοί που περιμένουν να συναντήσουν έναν αλουμινένιο, supersport σκελετό μοτοσυκλέτας, πάνω σε ένα σκούτερ κι έτσι εμείς αποφασίσαμε ότι αυτή θα είναι η βάση για το project μας”.
Η αλήθεια είναι ότι η δημιουργία του Sands – άσχετα αν αρέσει ή όχι – είναι διαφορετική, αυτό είναι σίγουρο, αφού βγάζει στον παρατηρητή μια ατμόσφαιρα “hot rod”, που γίνεται σχεδόν απειλητική. Δομικά τμήματα άλλαξαν, όπως για παράδειγμα το υποπλαίσιο, και η σέλα φτιάχτηκε από την αρχή, το τιμόνι σηκώθηκε πιο ψηλά με προεκτάσεις, τα όργανα αφαιρέθηκαν. Η εισαγωγή του ψυγείου του κινητήρα φτιάχτηκε βάσει των επιλογών του Sands.
Αφού αφαιρέθηκαν τα πλαστικά, έπρεπε να δημιουργηθούν καινούργια μαρσπιέ για τα πόδια του αναβάτη. Το μπροστινό φτερό “εκλάπη” από ένα Yamaha YZF-R6, ενώ τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα και της μετάδοσης “ελάφρυναν”, για να δώσουν μια πιο άγρια εμφάνιση. Όλα αυτά συνέβησαν σε τέσσερις μόλις βδομάδες και σίγουρα δεν ήταν μια εύκολη δουλειά.
Μετά την ολοκλήρωση του “δικού του, ιδιαίτερου TMAX”, ο παλαβιάρης Roland Sands (που ήταν παλιός αγωνιζόμενος στην ταχύτητα, με Yamaha μάλιστα!) έκανε μερικούς γρήγορους γύρους και μερικά ανάποδα τιμόνια με γκάζι, μπροστά στους συνεργάτες του, αποτυπώνοντας τη στιγμή σε βίντεο. “Για να είμαι ειλικρινής, ούτε εγώ δεν το περίμενα να μου αρέσει τόσο, το τελικό αποτέλεσμα στην πράξη”, δήλωσε ο Sands, που παρότι ο κόσμος πιστεύει πως το πάθος του είναι τα “τσοπεράδικα”, γοητεύεται περισσότερο από τις κατασκευές εκτός δρόμου και τα αγωνιστικά πίστας.
Σίγουρα πάντως η δουλειά του πάνω στο ΤΜΑΧ 530, δεν ήταν κάτι που μπορούσε να φανταστεί κανείς, αφού είναι ξεδιάντροπα διαφορετική, από τις ιδέες των Waltz και Lazareth. Από την άλλη βέβαια το αν αρέσει το αποτέλεσμα στο ευρύ κοινό, είναι κάτι που το συζητάμε. Περι ορέξεως...