Σύνολο όλα μαζί Παναγιώτη θα βγουν 580 με τα μεταφορικά.
Βέβαια τον ιμάντα δεν τον υπολογίζω, διότι έτσι κι αλλιώς σε 2-3 χιλ. χιλιόμετρα πρέπει να αλλάξω και η διαφορά στην τιμή τους είναι 13 ευρώ.
Τα υπόλοιπα λοιπόν είναι άλλα 460 ευρώ.
Από εκεί και πέρα, από αυτά που διάβασα και από αυτά που συζήτησα, το αποτέλεσμα πρέπει να είναι αρκετά καλό!
Ο οδηγός ροπής της Polini εκτός του ότι έχει φυσικά τις αντίστοιχες κλίσεις με του βαριατόρ, είναι και μεγαλύτερος σε διάμετρο κατά 5 χλστ.
Ταυτόχρονα ο ιμάντας είναι 5 χλστ πιο λεπτός από τον εργοστασιακό (31,5).
Το αποτέλεσμα (θεωρητικά) θα είναι αισθητά καλύτερο στροφαρισμα, καλύτερες και αμεσοτερες εκκινησεις, αλλά και ελαφρώς υψηλότερη τελική!
Αν επαληθευτούν αυτά, τότε θα είμαι ευχαριστημένος!