Το Τ-ΜΑΧ έκανε το ντεμπούτο του στην αγορά το 2000.
Το πρώτο μοντέλο ήταν εφοδιασμένο με τον γνωστό μέχρι και σήμερα 2κύλινδρο κινητήρα των 499κ.εκ., αλλά με καρπυρατέρ.
Είχε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, τριάκτινες ζάντες 14" εμπρός και πίσω και μονό δισκόφρενο 282χλστ μπροστά.
Τα όργανά του ήταν αναλογικά χωρίς στροφόμετρο και στα πλαϊνά του έγραφε "Τ-ΜΑΧ 500"
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΠΛΑΙΣΙΟ: Ατσάλινο σωληνωτό
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος με καρμπυρατέρ, 8βάλβιδος, 499cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 40 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ
ΡΟΠΗ: 45,8 Nm στις 5.500 σ.α.λ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρ. 120 χιλ./ Μονό οριζόντιο αμορτισέρ με διαδρ. 120 χιλ.
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Δίσκος 282 χιλ. /Δίσκος 267 χιλ.
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 14 ίντσες/14 ίντσες (ελαστικά 120/70 μπροστά, και 150/70 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.575 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 795 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 14 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 197 κιλά (άνευ υγρών)