Το 2ο μοντέλο του Τ-ΜΑΧ έρχεται το 2004, εφοδιασμένο πλέον με Injection.
Οι διαφορές με το 1ο μοντέλο εντοπίζονται στα εξής σημεία:
- 2 δισκόφρενα 267χλστ μπροστά
- νέα αναλογικά όργανα με στροφόμετρο και ψηφιακή οθόνη
- φαρδύτερες πεντάκτινες ζάντες 14" εμπρός και 15" πίσω
- παχύτερο πιρούνι (41χλστ έναντι 38χλστ)
- προσθήκη χειροφρένου
- προσθήκη Immobilizer
- στα πλαϊνά πλέον γράφει "Τ-ΜΑΧ" (και όχι "Τ-ΜΑΧ 500")
- από το 2005 και μετά εφοδιάζεται και με ABS
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΠΛΑΙΣΙΟ: Ατσάλινο σωληνωτό
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 8βάλβιδος, 499cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 43,5 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ
ΡΟΠΗ: 45 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρ. 120 χιλ./ Μονό οριζόντιο αμορτισέρ με διαδρ. 120 χιλ.
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 2 Δίσκοi 267 χιλ. /Δίσκος 267 χιλ.
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 14 ίντσες/15 ίντσες (ελαστικά 120/70 μπροστά, και 160/60 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.575 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 795 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 14 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 208 κιλά (213 κιλά με ABS)
το 2006 κυκλοφόρησε η ειδική έκδοση
Blackmax:
το 2007 κυκλοφόρησε η ειδική έκδοση
Nightmax:
και τo νέo
Blackmax:
οι διαφορές των ειδικών αυτών εκδόσεων σε σχέση με τα "απλά" Τ-ΜΑΧ, ήταν καθαρά και μόνο στυλιστικές-χρωματικές.