Η νέα γενιά πλέον είναι εφοδιασμένη με πολλά ατού, τα οποία κάνουν το κορυφαίο mega-scooter ακόμη καλύτερο!
- Νέο εξ' ολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία και ιδανικότερη γεωμετρία
- Αναβαθμισμένες αναρτήσεις εμπρός με πιρούνι διαμέτρου 43χλστ (από 41χλστ που ήταν στο προηγούμενο μοντέλο)
- Νέες τρίμπρατσες αλουμινένιες ζάντες 15" εμπρός και πίσω. Ο κατά 1 ίντσα μεγαλύτερος εμπρός τροχός (14" στο προηγούμενο μοντέλο) υπόσχεται μεγαλύτερη ευστάθεια και άνεση
- Αυξημένο μεταξόνιο κατά 5χλστ, στοιχείο που βοηθά στην καλύτερη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες
- Νέες 4έμβολες Monobloc δαγκάνες στο μπροστινό σύστημα
- Αναβαθμισμένος κινητήρας με επανασχεδιασμένη παροχή αέρα στο φιλτροκούτι και διαφοροποιημένο θάλαμο καύσης, εξάτμιση και κεντρική ηλεκτρονική μονάδα
- Νέα αναλογικά όργανα με ψηφιακό στροφόμετρο
- Ρυθμιζόμενες μανέτες
- 2ο ντουλαπάκι στο ταμπλό (τα προηγούμενα μοντέλα είχαν 1)
- Νέα σπορ εμφάνιση
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΠΛΑΙΣΙΟ: Αλουμινένιο
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 8βάλβιδος, 499cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 43,5 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ
ΡΟΠΗ: 45 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρ. 120 χιλ./ Μονό οριζόντιο αμορτισέρ με διαδρ. 116 χιλ.
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 2 Δίσκοi 267 χιλ. /Δίσκος 267 χιλ.
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 15 ίντσες/15 ίντσες (ελαστικά 120/70 μπροστά, και 160/60 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.580 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 800 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 15 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 221 κιλά (225 κιλά με ABS)
To 2010 κυκλοφόρησε η επετειακή έκδοση
Whitemax για τα 10 χρόνια από την κυκλοφορία του 1ου Τ-ΜΑΧ:
To 2011 κυκλοφόρησε η ειδική έκδοση
Techmax:
και σε αυτό το μοντελο οι διαφορές των ειδικών αυτών εκδόσεων σε σχέση με τα "απλά" Τ-ΜΑΧ, ήταν καθαρά και μόνο στυλιστικές-χρωματικές.