12 χρόνια μετά την κυκλοφορία του 1ου Τ-ΜΑΧ, η Yamaha ρίχνει στην αγορά το νέο Τ-ΜΑΧ 530 με το σλόγκαν "Περισσότερο Τ-ΜΑΧ από ποτέ"
- Κινητήρας 530κ.εκ., δυνατότερος κατά 3 ίππους σε σχέση με τον 500άρη και με σχεδόν 1 κιλό περισσότερη ροπή διαθέσιμη από πιο χαμηλά
- Τελική μετάδοση με ιμάντα και όχι αλυσίδα, για μικρότερο βάρος και λιγότερες απώλειες
- Ελαφρύτερο κατά 4 κιλά λόγω ελαφρύτερου ψαλιδιού, πλαϊνού σταντ, alternator και τροχών
- Νέα φωτιστικά σώματα με προβολείς τύπου projector εμπρός
- Νέος πίνακας οργάνων με αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο και μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, η οποία πλέον δείχνει και εξωτερική θερμοκρασία αλλά και μέση και στιγμιαία κατανάλωση
- Μεγαλύτερο δισκόφρενο (282χλστ) πίσω
- Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΠΛΑΙΣΙΟ: Αλουμινένιο
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 8βάλβιδος, 530cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 46,5 ίπποι στις 6.750 σ.α.λ
ΡΟΠΗ: 52,3 Nm στις 5.250 σ.α.λ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρ. 120 χιλ./ Μονό οριζόντιο αμορτισέρ με διαδρ. 116 χιλ.
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 2 Δίσκοi 267 χιλ. /Δίσκος 282 χιλ.
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 15 ίντσες/15 ίντσες (ελαστικά 120/70 μπροστά, και 160/60 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.580 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 800 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 15 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 217 κιλά (221 κιλά με ABS)
To 2013 κυκλοφόρησε η ειδική έκδοση
BlackMax:
οι διαφορές της έκδοσης αυτής σε σχέση με τo "απλό" Τ-ΜΑΧ 530, είναι καθαρά και μόνο στυλιστικές-χρωματικές.