To 2017 η Yamaha παρουσιάζει το 3ο κατά σειρά Τ-ΜΑΧ 530 με το σλόγκαν "Ξαναγράφει τους κανόνες του ΜΑΧ"
Με αλλαγμένη σχεδίαση τόσο στο "κοστούμι", όσο και στα όργανα αλλά και στα περιφερειακά, το Τ-ΜΑΧ πλέον είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις: "απλό", SX και DX.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΠΛΑΙΣΙΟ: Αλουμινένιο
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 8βάλβιδος, 530cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 45,3 ίπποι στις 6.750 σ.α.λ
ΡΟΠΗ: 53 Nm στις 5.250 σ.α.λ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρ. 120 χιλ./ Μονό οριζόντιο αμορτισέρ με διαδρ. 117 χιλ.
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 2 Δίσκοi 267 χιλ. /Δίσκος 282 χιλ.
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: 15 ίντσες/15 ίντσες (ελαστικά 120/70 μπροστά, και 160/60 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.575 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 800 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 15 λίτρα
ΒΑΡΟΣ: 213 κιλά η απλή έκδοση και η SX και 216 κιλά η έκδοση DX
Απλή έκδοση
-Σπορ και δυναμική νέα σχεδίαση σκελετού
-Μικρότερο βάρος και αυξημένη ροπή
-Νέο ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου
-Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS)
-Ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)
-Μεγαλύτερος χώρος αποθήκευσης για δύο κράνη τύπου demi jet
-Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί "Smart Key"
-Εξελιγμένα νέα όργανα TFT
-Πίσω ανάρτηση με μοχλικό
-ABS στο στάνταρ εξοπλισμό
-Σύστημα κλειδώματος κεντρικού ορθοστάτη
-Έτοιμο για σύνδεση με το σύστημα ασφαλείας Dainese D-air®
Έκδοση SX
-Αποκλειστικά χρώματα και υψηλής ποιότητας εσωτερικό φινίρισμα
-Κινητήρας με δυνατότητες ρύθμισης του D-MODE και με 2 τρόπους λειτουργίας
-Εφαρμογή My TMAX Connect και ενσωματωμένο σύστημα GPS
-Σπορ και δυναμική νέα σχεδίαση σκελετού
-Μικρότερο βάρος και αυξημένη ροπή
-Ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου
-Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS)
-Μεγαλύτερος χώρος αποθήκευσης για δύο κράνη τύπου demi jet
-Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί "Smart Key"
-Εξελιγμένα νέα όργανα TFT
-Σύστημα κλειδώματος κεντρικού ορθοστάτη
-Έτοιμο για σύνδεση με το σύστημα ασφαλείας Dainese D-air®
Έκδοση DX
-Σύστημα Cruise Control και προσαρμοζόμενες λειτουργίες ισχύος D-MODE
-Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
-Θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη κεντρική σέλα
-Αποκλειστικά χρώματα και υψηλής ποιότητας εσωτερικό φινίρισμα
-Δικύλινδρος κινητήρας 530 κ.εκ. με YCC-T, ο οποίος συμμορφώνεται με το πρότυπο EU4
-Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
-Εφαρμογή My TMAX Connect, χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα GPS
-Νέο ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου
-Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) και ABS
-Σύστημα ανάφλεξης "Smart Key" και κλείδωμα κεντρικού ορθοστάτη
-Εξελιγμένα νέα όργανα TFT
-Έτοιμο για σύνδεση με το σύστημα ασφαλείας Dainese D-air®