Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: 530 R5

Re:530 R5 09/08/2015 00:03 #331

  • KonstantinosEnte
  • Το Άβαταρ του/της KonstantinosEnte
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 47
δυναμομετρηση μεταξυ μαλοσσι κ τζει κοστα 4 σελιδα 22 .... μαλοσσι ξεκινα απο 42κμ τζει κοστα απο 55κμ!! οι δυναμομετρησεις πρεπει να ξεκινουν απο τα ιδια κμ για να ειναι σωστες!! ετσι αλλαζουν τα αλογα σε λιγοτερα η περισσοτερα !!...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 10/08/2015 12:20 #332

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2156
Δεν γίνεται να ξεκινάνε στα ίδια χλμ σε αυτόματο μηχανάκι. Κάθε βαριατορ ανάλογα τον τύπο και το σορτάρισμα ( μπίλιες ελατήριο αντικριστό πιάτο κλπ) εμπλέκει και απεμπλέκει σε διαφορετικές στροφές και ταχύτητες οπως και αποδίδει σε διαφορετικές στροφές την δύναμη του κινητήρα.αρα όταν μιλάμε για δυο διαφορετικά βαριατορ ειναι φυσιολογικό να αποδίδουν σε διαφορετικά χλμ
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 10/08/2015 23:21 #333

  • KonstantinosEnte
  • Το Άβαταρ του/της KonstantinosEnte
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 47
δεν συνφωνω!! διοτι εχω δει το ιδιο μηχανακι ιδιο βαριατορ να το ξεκιναει στο δυναμομετρο απο αλλα κμ και να βγαζει αλλα αλογα μεταξυ τον δυο δυναμομετρησεων ... και πως θα ξερουμε πιο βαριατορ ειναι καλυτερο πχ εαν δεν το ξεκινα ο δοικιμαστης απο τα ιδια κμ.... δεν με νοιαζει απο που ξεκινα το καθε βαριατορ η οτι διποτε μηχανικη βελτιωση,/.,¨ οταν βλεπω δυναμομετρησεις να συκρινονται για να εχουν αξια πρεπει να αρχιζουν απο τα ιδια κμ ακριβως... αλλιως ειναι σχεδον αχρηστες!! η παρτο κ αλλιως οποιο θελει ο δοκιμαστης βγαζει πρωτο .... τωρα το που δουλευει το καθε βαριατορ ειναι αλλη υποθεση και τι μπιλιες φορα ο καθενας μας για εκινηση μονο, η για τελικη μονο ... ο δυσκολος συνδιασμος ειναι να εχεις και τα δυο
Τελευταία διόρθωση: 10/08/2015 23:22 από KonstantinosEnte.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 11/08/2015 00:10 #334

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2156
Προφανώς και δεν ξέρεις ακριβώς την λειτουργία του βαριατορ και ποτε " κλειδώνει" ο συμπλέκτης οποτε γι αυτο και διαφωνείς!! Όταν το βαριατορ ανεβάσει τον ιμάντα τόσο ώστε να δώσει στροφές στο πίσω πιάτο το οποίο με τη σειρά του θα κλειδώσει τον συμπλέκτη μόνο τοτε θα δεις την δύναμη του κινητήρα σου! Όσο το βαριατορ κρατάει χαμηλά τον ιμάντα ο συμπλέκτης πατινάρει. Το σε ποιες στροφές και σε ποια χλμ θα κλειδώσει ειναι καθαρά θέμα σεταρισματος. Δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο βαριατορ. Το καλύτερο ειναι αυτο που βολεύει στον καθένα για την χρήση που κάνει το μηχανάκι του.αν βρει κάποιος την χρυσή τομή οπως αναφέρεις πιο πάνω πίστεψε με θα γίνει πλούσιος!!!!
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 11/08/2015 10:43 #335

  • KonstantinosEnte
  • Το Άβαταρ του/της KonstantinosEnte
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 47
δηλαδη αν κανουμε μια κοντρα !! τι θα σου πω περιμενε ναα!! κλειδωσει το βαριατορ μου....τωρα στο δυναμομετρο για να δουμε και να συκρινουμε τα σετ απ πρεπει πχ ρολαριστα απο 30-35 κμ ανοιγουμε το γκαζι κ γραφουμε στο χαρτι το α4, τους χρονους , την καμπυλη ιπποδυναμης, στροφες,αφρ κλπ.... ολα αυτα δειχνουν τελικα τα αποτελεσματα που ζητα ο καθε οδηγος απο τους μηχανικους του .μην μου βαζεις δυναμομετρησεις απο 60 κμ για να μου πεις οτι εισαι γρηγορος ..με 14 γραμμαρια μπιλιες πχ και καπακι δυναμομετρηση απο 35- 40 κμ και με αλλα γραμμαρια αυτα θελω να πω και οχι τα θεωριτικα που γραφεις πως κλειδωνει ενα βαριατορ...εχω ανεβασει στο φεις μπουκ στο κλαμπ μετρισεις νεχτ με οβερ ρειντζ κ πολινι κ με 560 0-100,0-400 100-140κμ ... ετσι φαινεται μια βελτιωση τα κοντα μηχανακια δειχνουν αδυναμια κατασκευης κατα το ημισυ!! ολοι θελουμε να ειμαστε περηφανοι για τα μηχανακια μας αλλα ας κρατησουμε και ενα μετρο!! φιλικα!! byebyeb
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 11/08/2015 19:14 #336

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2156
Μάλλον δεν κατάλαβες τι εχω γράψει στα πιο πάνω ποστ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΛΜ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΜΕΤΑΒΑΛΛΩΜΕΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ( σημαίνει οτι μεταβάλλεται η σχέση μετάδοσης (1: Χ) συνεχώς άρα ΑΝΑΛΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΣΕΤΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΒΑΡΙΑΤΟΡ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΛΜ . Αν θες να κανεις σωστή δυναμομετρηση πας σε δυναμόμετρα πάγκου και μετράς το μοτέρ σου η βγάζεις το βαριατορ και πας σε δυναμόμετρο που θα μετρησει με μπλοκαρισμένο βαριατορ.
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 11/08/2015 21:56 #337

  • KonstantinosEnte
  • Το Άβαταρ του/της KonstantinosEnte
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 47
σορρυ κατι δεν μου λες καλα!! 1) σου ειπα για το ιδιο μηχανακι την ιδια στιγμη δυο διαφορετικες μετρησεις.. και 2) στην αλλη περιπτωση το ενα βαριατορ να ξεκινα απο 55κμ κ το αλλο απο 35 κμ ειναι ΜΕΓΑΛΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ!!! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 15ΚΜ - ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 20ΚΜ ΣΤΑ ΛΙΓΑ ΚΜ δηλαδη.. και οποιος πιστευη οτι εχει δυναμομετρηση απο 55κμ με πολλα αλογα .... τοτε δοκιμη στον δρομο!!
Τελευταία διόρθωση: 11/08/2015 22:00 από KonstantinosEnte.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 11/08/2015 22:47 #338

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2156
Εγω στα είπα καλα αλλά δεν κατάλαβες! Το ίδιο μηχανάκι ειναι με δυο διαφορετικά βαριατορ ΑΡΑ αλλο σεταρισμα. ΔΕΝ γίνεται να ξεκινάει απ τα ίδια χλμ δεν μπορείς να το ορίσεις απο τι χλμ θα ξεκινάει η ποιες στροφές και δεν ειναι ποτε πραγματικά τα χλμ στο δυναμόμετρο. Τελική δείχνει 200+.ποιο Tmax βγάζει 200+ στο δρόμο; Σε ίσιο δρόμο ! Αυτο προσπαθώ να σου εξηγήσω οτι δεν έχει ταχύτητες να βάλεις μια 5η και να μετρήσεις.απ όπου θέλει ξεκινάει αυτο με βάση το σεταρισμα της μετάδοσης.
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 11/08/2015 23:10 #339

  • KonstantinosEnte
  • Το Άβαταρ του/της KonstantinosEnte
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 47
λοιπον !! το δικο μου το τ μαχ δειχνει 193 κμ στο δυναμομετρο και ειναι και γραναζωμενο για πιο μακριες σχεσεις τωρα τα αλλα τα κοντα που πανε 200+ εσυ τι λες? δεν παιζει παπας!!... η απαντηση σου ειναι στο δευτερο σκελος διαβασε καλυτερα το πρωτο!!...... και παλι διαφωνω εκκινηση απο 55κμ κατι δε λειτουργη σωστα στο δυναμομετρο η στον χειριστη!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 11/08/2015 23:22 #340

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2156
Δεν ειναι εκκίνηση στο δυναμόμετρο αυτο που διαβάζεις ειναι τα χλμ που ξεκινάει να γράφει η δυναμομετρηση.διαβασε σωστά την εικόνα.θα δεις οτι δεν ξεκινάει απο 0 ιπποδύναμη η μέτρηση.ειναι απ το σημείο που ξεκινάει να μετράει το δυναμόμετρο .το γράφημα ειναι αυτο που σε μπερδεύει.
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 11/08/2015 23:38 #341

  • KonstantinosEnte
  • Το Άβαταρ του/της KonstantinosEnte
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 47
οκ!! ο λογος που τι μια ξεκινα απο 35κμ να γραφει.. και μετα απο 55κμ
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re:530 R5 12/08/2015 00:42 #342

  • gyiama
  • Το Άβαταρ του/της gyiama
  • Offline
  • Διαχειριστής
  • Δημοσιεύσεις: 2156
Ειναι δυο συγκριτικές δυναμομετρήσεις η μια με malossi και η άλλη με jcosta στο ίδιο γράφημα γι αυτο και η διαφορά αυτη
????
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.