Μόνο για δίκυκλα που υπόκεινται στη νέα κατηγορία διπλωμάτων Α2 θα ισχύει τελικά ο νόμος που απαγορεύει τις μετατροπές αφήνοντας έτσι τις ισχυρότερες μοτοσικλέτες στην...ησυχία τους.
Μπορεί το συγκεκριμένο μέτρο να ακούγεται εκνευριστικό, ωστόσο, έχει μια λογική καθώς το όριο της ισχύος για μοτοσικλέτες που μπορεί να αποκτήσει κανείς με δίπλωμα
Α2 (ως επί το πλείστον νέοι και με μικρή εμπειρία αναβάτες) ανέρχεται στους
47 ίππους. Οπότε ακόμη και μία μικρής έκτασης μετατροπή σε μία τέτοια μοτοσικλέτα που βρίσκεται οριακά εντός της νόμου (αλλαγή τελικού) μπορεί να
την κάνει παράνομη. Θα μας πείτε, «τι διαφορά μπορούν να κάνουν 1-2 ίπποι σε μια μοτοσικλέτα 47 ίππων, ώστε να φτάσει σε τέτοιο σημείο που να θεωρηθεί ακατάλληλη για ένααρχάριο;» και θα έχετε δίκιο. Ωστόσο, με αυτό το νόμο γλιτώσαμε τα...χειρότερα αφού για τις μοτοσικλέτες με δίπλωμα κατηγορίας Α (ανεξαρτήτως κυβισμού και ισχύος) αυτό δεν θα ισχύει και θα δίνεται η δυνατότητα στον αναβάτη να προχωρά σε μετατροπές.
Η μοτοσικλέτες της Α2 κατηγορίας θα φέρουν ηλεκτρονικές μονάδες η οποίες θα καταγράφουν κάθε μετατροπή που κάνει ο ιδιοκτήτης ως βλάβη που πρέπει να διορθώσει ο εκάστοτε μηχανικός. Το πώς ακριβώς θα γίνει αυτό μένει να το δούμε.
Περισσότερα για τα νέα διπλώματα μπορείτε να διαβάσετε
εδώ.
πηγή:
www.mototriti.gr/data/news/preview_news/93675.asp