η χρηματικη τους διαφορα αξιζει και με το παραπανω! χωρις να θελω σε καμια περιπτωση να μειωσω το XMAX που εχεις, το ΤΜΑΧ ειναι αλλο πραγμα! μερα με την νυχτα!
το οτι ειναι μεταχειρισμενο δεν λεει κατι...ισα ισα που ειδικα στις μερες μας ειναι πολυ πιο συμφερουσα αγορα ενα μεταχειρισμενο 1-2 ετων παρα ενα ολοκαινουριο!
αυτα που πρεπει να προσεξεις και να εχεις κατα νου ψαχνοντας για μεταχειρο ΤΜΑΧ ειναι:
- θα το πας να το δει ένας καλός και έμπιστος μηχανικός, να το ακούσει και να το οδηγήσει, ώστε να είσαι σίγουρος ότι δεν έχει φάει καμιά γερή στούκα και ότι δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό (ή άλλης φύσης) πρόβλημα
- θα τσεκάρεις το βιβλίο σέρβις για να βεβαιωθείς ότι έχουν γίνει όλα τα σέρβις στην ώρα τους
- θα δεις σε τι κατάσταση είναι τα λάστιχα, τα τακάκια κλπ, ώστε αν χρήζουν άμεσης αντικατάστασης να κατεβάσεις την τιμή στον πωλητή
από εκεί και πέρα, ανάλογα και με τα χιλιόμετρα που έχει και με τη χρήση που το έκανε ο προκάτοχος, θα πρέπει ίσως να υπολογίσεις κάποιες επερχόμενες φθορές που μπορεί να προκύψουν (π.χ. δισκόφρενα, δισκάκια συμπλέκτη, συντήρηση μπροστινών αμορτισέρ), φθορες οι οποιες βεβαια ειναι σχεδον απιθανο να υπαρχουν σε τοσο καινουριο μηχανακι που κοιτας εσυ!
το καλύτερο φυσικά είναι να πάρεις ένα μηχανάκι που το γνωρίζεις....είτε από φίλο-γνωστό σου, είτε από έμπιστο σου έμπορο-μηχανικό!
τελος να υπολογιζεις οτι στις 20.000 (και καθε 20.000) χλμ το ΤΜΑΧ απαιτει ενα διολου ευκαταφρονητο ποσο για σερβις, το οποιο ανερχεται γυρω στα 350 ευρω και αν υπολογισεις μαζι και λαστιχα, τα οποια αλλαζονται περιπου στις 15.000-20.000 χλμ, θελεις αλλο ενα 220αρι - 250αρι.....αυτο στο λεω για να δεις τι σε περιμενει αν δεν εχει κανει 20.000 χλμ αυτο που θα παρεις ή αν τα πλησιαζει