Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το καλωσόρισμα,τις πληροφορίες και τις συμβουλές!
Το συνεργείο που πήγε το μηχανάκι αφού το αγόρασα(όχι εξουσιοδοτημένο,και όχι σε αυτό που ρώτησα αργότερα και μου είπε για ξωκκλήσια), μου το πρότεινε ο αδερφός μου ο οποίος είναι κάτοχος ενός beverly,μου μίλησε με καλά λόγια και μου είπε ότι ο μηχανικός που το έχει ασχολείται κυρίως με σκούτερ.Ο μηχανικός,λοιπον,όταν του πήγα το μηχανάκι αμέσως μετά την αγορά για το πρώτο σέρβις,μου είπε ότι ο λόγος που 'σερνότανε" το μηχανάκι ήταν οι μπίλιες(όντως σερνότανε),και με συμβούλεψε αφού θα κάναμε το πρώτο σέρβις αγοράς μεταχειρισμένου να κρατήσουμε μεν τον εργοστασιακό ιμάντα και βαριατόρ,αλλά να αλλάξουμε τις εργοστασιακές μπίλιες,με ελαφρότερες(15,5) της polini ώστε να πάρει τα πάνω του.Με λίγα λόγια δεν μου έθεσε θέμα μετρήματος πάχους ιμάντα,αλλά ούτε και συνδιασμού βαριατόρ με μπίλιες..
Για να πω την μαύρη μου την αλήθεια έχω "καεί" από αντιπροσωπείες στο παρελθόν και δεν τους δίνω και πολύ μπέσα,αλλά ούτε και τα λεφτά που ζητάνε ανα περίπτωση κινούνται σε λογικά πλαίσια!
Αν μπορεί κάποιος να με προσανατολίσει σε κάποιο έμπειρο,εξειδικευμένο και με φυσιολογική γκάμα τιμών συνεργείο στην Αθήνα να απευθυνθώ για το Tmax μου θα μου'λυνε τα χέρια!
Maximos μήπως είναι λίγο "νωρίς"(30000χλμ) όμως για μια τέτοια φθορά στο δικό μου μηχανάκι ρε φίλε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σας,αλλά και την υποστήριξη,και εύχομαι να γνωριστούμε σύντομα και από κοντά!