Καλησπερα φιλε, εχω το DX, αν μου ελεγες να το περιγραψω με 1 λεξη...αυτη θα ηταν "ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ"
Τωρα αν θες περισσοτερες λεξεις... εχει 2 προγραματα οδηγησης που τα επιλεγεις με κουμπακι, ένα οικονομικο για τη πολη που δουλευει σε πιο χαμηλες στροφες και το σπορ που δινει ολη τη δυναμη. Τα κοντερια του εχουν μεσα πολλες ρυθμισεις όπως και ειδοποιησεις με μηνυμα για το ποτε πρεπει να αλλαξεις λαδια ή τον ιμάντα κλπ
Εχει μια κεντρικη αναρτηση που ρυθμιζεις ποσο σκληρη και μαλακη να είναι και ρυθμιση για τον αποσβεση.
Η ζελατινα που εχει μπροστα ανεβοκατεβαινει με κουμπακι, όταν εισαι στη πολη το χεις κατω και όταν βγαινεις στην εθνικη την ανεβαζεις πιο ψηλα για να μη σε χτυπαει ο αερας
Το κεντρικο σταν το διπλο… κλειδωνει και αυτό αμα θες οποτε και να πς να το σπρωξεις δεν φευγει το σταν
Οι λαβες στο τιμονι και η σελα είναι θερμενομενα
Εχει 2 επιπλεον βασεις για τα ποδια που όταν εισαι εθνικη βαζεις εκει τα ποδια σου και είναι σχεδον τεντωμενα για να μη πιανονται τα γονατα
Οι καθρεφτες διπλωνουν προς τα μπροστα αμα θες, μου χει τυχει αθηνα σε πολύ κινηση να μην εχω χωραω να περασω αναμεσα απ τα αμαξια λογω των καθρεφτων και τους διπλωσα και περναγα αρχοντας
Αναμεσα στο τιμονι εχει βαση για να βαλεις άλλη βαση για κινητο.
Εχει αυτοματο πιλοτο που λειτουργει μεχρι τα 150χλμ
Το κλειδι του είναι ασυρματο, απλα το εχεις στη τσεπη και όταν εισαι σε αποσταση 2 μετρων από το μηχανακι πατας το κουμπι και παιρνει μπρος, βεβαια εχει και manual τροπο για να τα βαλεις μπροστα σε περιπτωση που χαλασει η κεραια ή τελειωσει η μπαταρια
Η σελα για τον πισω είναι πολύ ανετη λες και καθεσαι σε καναπε
Εχει χειροφρενο ! πολύ χρησιμο αυτό γαματο
Εχει πολλα αξεσουαρ χρησιμα να βαλεις επιπλεον αμα θες
Εχει ενσωματωμενο gps και εφαρμογη στο κινητο που μπορεις να βλεπεις τι διαδρομες εχεις κανει με τι ταχυτητα και μπορεις επισης ακομα και να το κλειδωσεις από την εφαρμογη στο κινητο μεσω το δορυφορου και ακομα και να εχεις το κλειδι δεν παιρνει μπρος αν το εχω κλειδωσει απ το δορυφορο και αλλα διαφορα κολπακια μπορεις να κανεις από την εφαρμογη.
Ένα κακο εχει μονο εχουν «κλειδωμενο» τον κινητηρα οι πουστηδες και εχει καθαρη τελικη μονο 160 και 170 με ζορι αλλα εχω βρει το τελειο κολπο θα βαλω έναν παραλληλο εγκεφαλο power commander 5 που ρυθμιζει τα μιγματα τη ποσοτητα καυσιμου και αερα που θα ρουφαει και γινεται και ο αναλογος προγραματισμος και με αυτόν τον εγκεφαλο πιανει 190χλμ γρηγορα και μεχρι 210 με ζορι. Το καλυτερο είναι ότι και αυτος ο παραλληλος εγκεφαλος ενεργοποιειται με κουμπακι, δλδ πατας το κουμπι και εχεις μια τελικη καθαρη 190χλμ. Μετα ενεργοποιεις τον γνησιο εγκεφαλο και δουλευει κανονικα με τα 2 γνησια προγραματα.. το της πολη και το σπορ.