Ο γενάρχης της κατηγορίας των mega scooter ανανεώνεται και το 2020 έρχεται με μεγαλύτερο κινητήρα
Έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε που είδαμε πρώτη φορά το TMax. Το εντυπωσιακό σε εμφάνιση scooter της Yamaha που ήταν και είναι ένα από τα καλύτερα της αγοράς και επιπλέον ένα scooter με οδική συμπεριφορά μοτοσυκλέτας.
Σύμφωνα με πηγές του βρετανικού bikesocial το νέο TMax θα έχει νέο κινητήρα 562 κ.εκ. Το XP560 TMax θα παρουσιαστεί σε δύο εκδόσεις. Την βασική και την «πιο πλούσια» DX.
Οι διαστάσεις του αναμένεται να μείνουν ίδιες με το τρέχον μοντέλο, με μεταξόνιο 1.575χλστ., πλάτος 765χλστ. και μήκος 2.200χλστ. Οι Βρετανοί δημοσιογράφοι υποστηρίζουν επίσης πως και εμφανισιακά το νέο TMax δεν θα διαφέρει από το παλιό. Οπότε οι ιθύνοντες της Yamaha έχουν εστιάσει στον κινητήρα.
Ο δικύλινδρος των 562 κ.εκ. θα πληροί τις προδιαγραφές Euro5. Θα είναι ο τρίτος κατά σειρά που χρησιμοποιείται. Από το 2000 έως το 2011 χρησιμοποιήθηκε ένας 499 κ.εκ., ενώ το 2012 ο κυβισμός ανέβηκε στα 530 κ.εκ.
Ο νέος κινητήρας θα έχει ισχύ 47 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. από 45,3 στις 6.750 σ.α.λ. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι οι νέες προδιαγραφές ρύπων θα περιορίσουν αναπόφευκτα την αύξηση ισχύος, αλλά το πιο σημαντικό γιατί εάν το TMax είναι είχε απόδοση πάνω από 47 ίπους δεν θα μπορούσε να οδηγηθεί από κατόχους άδεις οδήγησης A2.
Η βασική έκδοση θα ζυγίζει 218 κιλά από 213, ενώ το DX θα φτάσει τα 220 από τα 216 κιλά.
Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλο δεν θα αργήσει. Το Tokyo Motor Show ξεκινάσει στις 23 Οκτωβρίου….