nikos_palm έγραψε:
Να σται καλα παιδια,σας ευχαριστω ολους!
Βασικα εχω μια απορια αλλα δεν ξερω αν ειναι βλαβη και πρεπει να το γραψω στις βλαβες ή ειναι κατι φυσιολογικο οποτε θα το αναφερω εδω κι αν καποιος μπορει να βοηθησει θα το εκτιμουσα
Η δικη μου εκδοση ειναι του 2003 με το καρμπιρατερ οχι το injection....ξερω σιγουρα οτι καιει και καιει αρκετα....ομως το να καιει 11 λιτρα στα 165 χιλιομετρα με χρηση μεσα στην πολη και ταχυτητες μεχρι 60-80 αντε και καναδυο ανοιγματα στα 100 ειναι φυσιολογικο??
Παραλληλα οταν ειναι κρυο εχει ενα ζορι στο να παρει μπρος και πεταει και ακαυστη απο την εξατμιση και βρωμαει λιγο ο τοπος.
Υποψιν ειναι μαμα δεν εχει πειραχτει και αλλαχτει απολυτος τιποτα! Ο φιλος που το ειχε οταν ρωτησε μετα το τελευταιο σερβις στο συνεργειο γιατι συμβαινει αυτο του απαντησαν οτι ειναι απολυτα φυσιολογικο...εγω παλι δεν το πιστευω...γιατι αν παω πανω απο 100 θεωρω οτι ουτε 100 χιλιομετρα δεν θα με φτασει το τεποζιτο
Ευχαριστω για τον χρονο σας!!
Σε απάντηση του μηνύματος σου φίλε Νίκο , και για να σου πω με λεπτομέρειες σε αυτά που γράφεις , πως όντως το πρωί & πάντα με κρύο καιρό υπάρχει ένα σχετικό πρόβλημα στην αρχική ανάφλεξη της μηχανής. Αιτία που μπορεί να έχει σχέση με ποιότητα καυσίμου , θερμικό πλησίον του καρμπιρατέρ , παλαιότητα μίζας (καθάρισμα η αλλαγή καρβουνοσυλλέκτη) , ελαφρά πτώση αμπέρ μπαταρίας , αλλά ακόμα μπορεί λόγω παλαιότητας του φλοτέρ να ξεχειλίζει καύσιμο & έτσι να υπάρχει μεγαλύτερη συμπίεση στην αρχική εκκίνηση της μίζας . Μια λεπτομέρεια πως η υπερχείλιση μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμα & από την στάση της μηχανής αν είναι παρκαρισμένη για ώρες στον πλαινό η στο διπλό ορθοστάτη , που είναι καλύτερα για πολλές ώρες . Όσο αφορά την κατανάλωση ακόμα & εδώ τα χιλιόμετρα που αναγράφεις δεν διαφέρουν & πολύ με τα δικά μου , αλλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα , αν αναλογιστείς βάρος μηχανής x βάρος αναβάτη x πόσο καλό δεξιό καρπό έχεις = κατανάλωση . Πιστεύω να βοήθησα από αυτά που ΔΕΝ ξέρω εγώ , αλλά μου έχουν πει δικοί μου μηχανικοί.