power έγραψε:
Για να πούμε και κανα δυο θετικά και όχι μόνο αρνητικά είναι νομίζω πολύ καλό που μάκρυνε το ψαλίδι και προστέθηκε μοχλικό στην πίσω ανάρτηση και πάνω που λές βελτιώθηκε η ήδη καλή πίσω ανάρτηση μου βάζουν στενότερη ζάντα με το ίδιο λάστιχο αναγκάζοντας το προφίλ να τραβιέται προς τα μέσα παραμορφώνωντας το φυσικό σχήμα που πρέπει να έχει το λάστιχο πάνω στην ζάντα. Ένα βήμα μπρός και δύο πίσω.
η διαφορα αυτή δεν κανει το λαστιχο να παραμορφώνεται ισα ισα μ αυτόν τον τροπο το λαστιχο γινεται πιο ''στρογγυλο'' στην κορωνα του με από τελεσμα να αλλαζει πιο ευκολα κατευθυνση στις απότομες αλλαξες κλισης.ισα ισα με την 5αρα ζαντα το λαστιχο τετραγωνιζε αρκετα και αυτό ηταν που ξεγελουσε στο ματι και φαινοτανε πολύ φαρδυ. η διαφορα μιση ιντσα δεν είναι τοσο τραγικη (1.25cm) ώστε να στρετσαρει το λαστιχο αρνητικα επίσης μ αυτό τον τροπο καταφερνουν μειωση της μη αναρτωμενης μαζας και σε συνδυασμό με τις ελαφρύτερες τροχαλιες και τον στενοτερο ιμαντα + την μειωση βαρους απ το ιδιο το πλαισιο,πιστευω ότι θα εχει αρκετα βελτιωμενη αποδοση σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο!(πιο αμεση απόκριση στο γκαζι και αρκετα καλυτερη αλλα πιο ''φιμωμενη'' κατά την γνωμη μου συμπεριφορα) !!!το ότι μακρυνε το ψαλιδι βοηθαει αρκετα στην σταθεροτητα αλλα μαλλον μειωνει ακομα περισσοτερο την πιθανοτητα ''μπαντας''.
από κει και περα σε ότι αφορα την εξατμιση (μιας και διαβασα ότι βαλανε τον καταλυτη κατω χαμηλα για να εχει χαμηλοτερο κεντρο βαρους)φυσικα και δεν ισχυει κατι τετοιο, απλα λογο προδιαγραφών euro4 επρεπε να μπει καταλυτης ολοκληρο γομαρι οποτε και δεν υπηρχε άλλο σημειο για να τοποθετηθεί! ακομα και στην akrapovic εχει ολοκληρο νταουλι καταλυτη από κατω!!! φυσικα και λογο euro4 ηταν αναμενόμενο να υπραχει μειωση στην αποδοση και να πω την αληθεια περιμενα μεγαλυτερη μειωση απ τον 1 σχεδόν ιππο.