Ρε Χρήστο ο Γιάννης πλέον είναι σε μια ηλικία που δεν τον ενδιαφέρουν αυτά....θέλει άνεση, προστασία από φυσικά φαινόμενα και άπλετο χώρο για να βάζει από κάτω το φαγητό του, την πρωτεΐνη του, τα χάπια του κλπ., θερμαινομενα γκριπ και σέλα για να μην κρυώνει, cruise control γιατί μουδιαζει και το χέρι, ρυθμιζόμενη ανάρτηση για να μην κοπανάει η μεσουλα.....
Όσο για την εμφάνιση, καλύτερα το καινούριο για τον Γιάννη, γιατί και οι πολλές σηκωμαρες είναι επικίνδυνες σε αυτή την ηλικία!
kanapes kanapes kanapes
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οσον αφορά την τιμή του, είναι ίδια με του iron
Και το Iron τι παραπάνω δλδ έχει από την απλή έκδοση του καινούργιου;
Τίποτα. Ίσα-ισα έχει και λιγότερο εξοπλισμό
Τώρα άμα αναφερθούμε στα 14200 του dx,ναι είναι ακριβότερο κατά 1800 ευρώ
Αλλά έχει και σαν εξοπλισμό 6-7 πραγματάκια που δεν έχει το απερχόμενο
Αλλα σημαντικά, άλλα λιγότερο σημαντικά (εξαρτάται και πως εκτιμάει το καθένα ο αγοραστής)
Γιάννη το iron έχει ένα καλό ... ( το έζησες βασικά αυτό ) ... το βλέπεις και σε κ@υλωνει ...
Το νέο ... όχι ...
Εγώ Χρήστο θα κ@υλωνα περισσότερο άμα το καινούργιο είχε τουλάχιστον 55 άλογα
Αλλά αποτι φαίνεται τα εγγόνια θα προλάβουν μαμά τμαχ με τέτοια ιπποδύναμη...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Ρε Χρήστο ο Γιάννης πλέον είναι σε μια ηλικία που δεν τον ενδιαφέρουν αυτά....θέλει άνεση, προστασία από φυσικά φαινόμενα και άπλετο χώρο για να βάζει από κάτω το φαγητό του, την πρωτεΐνη του, τα χάπια του κλπ., θερμαινομενα γκριπ και σέλα για να μην κρυώνει, cruise control γιατί μουδιαζει και το χέρι, ρυθμιζόμενη ανάρτηση για να μην κοπανάει η μεσουλα.....
Όσο για την εμφάνιση, καλύτερα το καινούριο για τον Γιάννη, γιατί και οι πολλές σηκωμαρες είναι επικίνδυνες σε αυτή την ηλικία!
kanapes kanapes kanapes
Χαχαχαχαχαχαχαχχααχαχα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οσον αφορά την τιμή του, είναι ίδια με του iron
Και το Iron τι παραπάνω δλδ έχει από την απλή έκδοση του καινούργιου;
Τίποτα. Ίσα-ισα έχει και λιγότερο εξοπλισμό
Τώρα άμα αναφερθούμε στα 14200 του dx,ναι είναι ακριβότερο κατά 1800 ευρώ
Αλλά έχει και σαν εξοπλισμό 6-7 πραγματάκια που δεν έχει το απερχόμενο
Αλλα σημαντικά, άλλα λιγότερο σημαντικά (εξαρτάται και πως εκτιμάει το καθένα ο αγοραστής)
Γιάννη το iron έχει ένα καλό ... ( το έζησες βασικά αυτό ) ... το βλέπεις και σε κ@υλωνει ...
Το νέο ... όχι ...
Εγώ Χρήστο θα κ@υλωνα περισσότερο άμα το καινούργιο είχε τουλάχιστον 55 άλογα
Αλλά αποτι φαίνεται τα εγγόνια θα προλάβουν μαμά τμαχ με τέτοια ιπποδύναμη...
Γ@μησε τα
Ήμουν νιος και γέρασα ....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
εγω δεν αλλαζω το κ@υλωτικο μου 530 με το σχεδον ασχημοπαπο. δεν υπαρχει λογος, ακομη και ελαφρα καλυτερο να ειναι στο δρομο οπως δεν αλλαξανε οι τοτε ιδιοκτητες τα χτ του 89 με τα ασχημα και χαμηλα καινουργια. το ιδιο εγινε και με τα τμαχ. τα κραταμε. θα βρει καινουργιους αγοραστες η yamaha.
Εεετσι!!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Μεταξύ μιας όμορφης και μιας λιγότερο ομορφης που κάνει καλύτερο σεξ ποια θα διαλεγατε;
Καθένα έχει τα + και τα -
Πάντως σίγουρα για κάποιον που έχει το προηγούμενο δεν υπάρχει κανένας σημαντικός λόγος να πάρει το καινούργιο
Τελευταία διόρθωση: 02/04/2017 10:32 από giannisfotopoulos.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Μεταξύ μιας όμορφης και μιας λιγότερο ομορφης που κάνει καλύτερο σεξ ποια θα διαλεγατε;
Καθένα έχει τα + και τα -
Πάντως σίγουρα για κάποιον που έχει το προηγούμενο δεν υπάρχει κανένας σημαντικός λόγος να πάρει το καινούργιο
Σαν την όμορφη όμως που κάνει και Γαμω τα σεξακια ;
Χαχαχαχαχαα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
η γιαμαχα με το τιμαξ παιζει κουτσου κουτσου μπολ 15+ χρονια
απο το 2012 παμε για μετα το 2019 να παρουσιασει κατι διαφορετικο σε μοτερ
τωρα αν ελαφρωσε τροχαλιες και μεταδοση και το κανε 0,2 πιο γρηγορο απο το προηγουμενο κλαη μαην
αληθεια σε αυτο το θεματακι με τον αξονα το διορθωσε η παλι γρασσαρισματα λες και εχουμε καμμια φρεζα για τα χωραφια;;
ταξιδιαρικο σκουτερ με ηλεκτρονικα μπιχλιμπιδια φαρδιες σελες τραξιον που δικαβαλος αν ανοιξεις το γκαζι μετα τα 150-160 θα μετρας τα χλμ λες και μαδας τη μαργαριτα δεν κολλαει...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Ανδρέα οποιος θέλει πολύ γκάζι καλύτερα να κοιτάξει άλλα σκούτερ
Σίγουρα πιστεύω θα θέλει πάλι γρασαρισμα
Μπορεί να το κάνανε με λίγο καλύτερη άνεση, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, αλλά όπως είπες κλαην
Βάλε εκεί τουλάχιστον άλλα 10 άλογα να γουστάρουμε
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
καλησπερα. χτες βραδυ ειχαμε συγκριση με το δικο μου και το καινουργιο DX. Aποτελεσμα .... το DX ξεκιναει πολυ πιο δυνατα απο το παλιο 530 στο 0-80 και φανταζομαι οτι μετα πανε το ιδιο μεχρι την τελικη τους στα 170. λεω φανταζομαι επειδη το δικο μου παει πιο δυνατα απο οτι το μαμα 530 απο τα 80 εως 180 συν. στα φρενα το DX ειναι επισης πιο καλο απο οτι το 530 με τους μαμα δισκους. ισως το αντεστραμμενο να κανει την διαφορα. Στα φωτα δεν υπαρχει συγκριση με το DX να κανει την διαφορα. γενικα ειναι ενα κλικ μονο πιο καλο το καινουργιο χωρις να ξεχωριζει. στο μονο που μενει πισω ειναι η ωραια αγριαδα που εχει το 530. κατα την γνωμη μου οποιος εχει το 530 δεν θα κανει αλλαγη. προσωπικα το μονο που ζηλεψα ειναι το ηλεκτρικο μπαρμπριζ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.