Η Yamaha Ευρώπης έθεσε την πρόκληση σε τρεις από τους κορυφαίους βελτιωτές μοτοσυκλετών custom, να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους πάνω στο νέο ΤΜΑΧ 530. Πρώτος ολοκλήρωσε τη δουλειά του ο Marcus Walz, από τη Γερμανία.
Πέρσι η Yamaha είχε κάνει το ίδιο, με κάποιους άλλους τρεις “καστομάδες”/βελτιωτές-καλλιτέχνες, που τους έβαλε να δουλέψουν πάνω στο VMAX, σύμφωνα με τις δικές τους προτιμήσεις. Φέτος το έργο είναι δυσκολότερο σειρά πήρε το ΤΜΑΧ, που το πιό πιθανό είναι (και αυτό ευελπιστούμε) να φτάσει σε επίπεδα που δεν γνωρίζουν οι σκουτερίστες.
Από τη μέρα που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το TMAX, το έτος 2001, τάραξε τα νερά των maxi-scooter, κομίζοντας νέα στοιχεία όσον αφορά στη σπορ οδήγηση, καθώς και ένα πιο αιχμηρό, δυναμικό σχεδιασμό. Οι βασικές αξίες των Yamaha ΤΜΑΧ διατηρήθηκαν και ενισχύθηκαν και στο νέο ΤΜΑΧ του 2012.
Οι βελτιωτές που επιλέχθηκαν για φέτος από τη Yamaha είναι ο τρελάρας Roland Sands από την Καλιφόρνια των ΗΠΑ, ο εμπνευσμένος Γάλλος Ludovic Lazareth και ο Γερμανός Marcus Walz. Με τους Sands και Lazareth να έχουν στρωθεί στη δουλειά με στόχο να δημιουργήσουν και να εντυπωσιάσουν, πρώτος ολοκλήρωσε τη δουλειά του ο Marcus Walz, που παρουσίασε πρόσφατα τη δουλειά του. Οι Lazareth και Sands, θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους ο ένας το καλοκαίρι και ο επόμενος το φθινόπωρο.
Το Hyper Modified TMAX του Walz έχει δεχθεί πλήθος παρεμβάσεων και μετατροπών και σύμφωνα με τον δημιουργό του “
προσπάθησα να κρατήσω το σκούτερ καθαρό, χωρίς να παρεμβαίνω στις γραμμές του ΤΜΑΧ. Διατήρησα τις γραμμές του και βελτίωσα κάθε λεπτομέρεια μειώνοντας παράλληλα και το βάρος. Αφαίρεσα συνολικά 14 κιλά από το ΤΜΑΧ”, είπε ο Markus για να συνεχίσει “
Η μείωση βάρους προήλθε κυρίως από την αλλαγή της εξάτμισης, της μπαταρίας (αντικαταστάθηκε με μια αγωνιστική λιθίου), την αφαίρεση της χειρολαβής συνεπιβάτη και όσο το δυνατόν περισσότερων πλαστικών κομματιών”.
Η μετατροπή του TMAX ήταν πολύ δύσκολη για τον Waltz, αφού αναγκάστηκε να φτιάξει ο ίδιος πλήθος κομματιών, όπως αυτά από ανθρακονήματα, κάνοντας το scooter ακόμα πιο “άγριο”. Η τοποθέτηση των καθρεφτών στα άκρα του τιμονιού, έδωσε στο ΤΜΑΧ μια πινελιά cafe racer, ενώ η σέλα μια πινελιά ποιότητας.
“
Ήθελα να ξεχωρίζει το TMAX σε μια συνωστισμένη πόλη και το χρώμα του που διάλεξα είναι ένα πολύ ψαγμένο μπλε, που έχει φτιαχτεί για τη Formula 1 του παγκόσμιου πρωταθλητή Sebastian Vettel”, κλείνει ο Waltz, ενώ εμείς δεν έχουμε, παρά να… ανυπομονούμε να δούμε τις δουλειές των Lazareth και Sands…
πηγή:
scooternet.gr