Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Bridgestone "Been everywhere": Σας πάει παντού!

Bridgestone "Been everywhere": Σας πάει παντού! 11/06/2013 23:34 #1

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Η νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια της Bridgestone «I ve been everywhere» ξεκίνησε και προσφέρει πολλά έπαθλα στο συμμετέχοντα. Από ταξίδια στην Ευρώπη μέχρί συνάντηση με τον Valentino Rossi!



Η καμπάνια που παρουσιάστηκε στο διαδίκτυο με τίτλο «We ve been everywhere» κάνει ακριβώς αυτό. Με επίκεντρο ένα διασκεδαστικό και άκρως διαδραστικό βίντεο – στο ρυθμό της προσαρμοσμένης, ειδικά για την Bridgestone, διασκευής του Johnny Cash με τίτλο «I ve been everywhere, man»– η καμπάνια σχεδιάστηκε για να εμπνεύσει την συλλογική επιθυμία για απόδραση από την καθημερινή ζωή και εξερεύνηση νέων τόπων. Για εκείνους που τολμούν να εγκαταλείψουν τη ρουτίνα τους, ακόμη και στο διαδίκτυο, ένα ολοκαίνουργιο ταξίδι τους περιμένει στην ιστοσελίδα που έχει δημιουργηθεί ειδικά για αυτό το σκοπό.

Η καμπάνια «We ve been everywhere” σχεδιάστηκε για να προσφέρει ψυχαγωγία και διαδραστικότητα στο έπακρο και για να μοιραστεί εμπειρίες, έχοντας έντονες αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με την είσοδό τους στη βασική σελίδα, οι επισκέπτες βλέπουν μια ταινία ως ένα προοίμιο διάφορων άκρως διαδραστικών και διασκεδαστικών εμπειριών, όπως σκηνές από προσωπικές ταινίες, online παιχνίδια και ένα πρόγραμμα επεξεργασίας ταινιών, έτσι ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν και να μοιραστούν την ταινία του δικού τους οδικού ταξιδιού, προσφορά της Bridgestone.

Η καμπάνια στρέφεται γύρω από την ιστορία ενός ήρωα που εγκαταλείπει την πρωινή του δουλειά για να εξερευνήσει τον κόσμο. Στον ρυθμό ενός soundtrack, που ανεβάζει τη διάθεση και βασίζεται στην κλασική επιτυχία του Johnny Cash «I ve been everywhere, man», η ταινία εμπνέει και εκφράζει την επιθυμία, που όλοι αισθανόμαστε μερικές φορές, να βγούμε από την περιοχή, που αισθανόμαστε άνετα, προς αναζήτηση νέων εμπειριών. Σαν σε όνειρο, η ταινία μας πηγαίνει ένα ταξίδι και μας αφήνει με την επιθυμία να πραγματοποιήσουμε το δικό μας.

Jake Ronsholt, Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Προϊοντικής Επικοινωνίας της Bridgestone Europe: «Μέρος της ομορφιάς της καμπάνιας είναι ότι όσοι επισκεφτούν την κεντρική ιστοσελίδα, μπορούν να κάνουν ακριβώς το ίδιο, και από οποιαδήποτε συσκευή. Αφήνοντας την φαντασία σας ελεύθερη να δημιουργήσει τη δική σας εκδοχή ενός οδικού ταξιδιού, χρησιμοποιώντας τις φωτογραφίες από την σελίδα σας στο Facebook, η Bridgestone σας βάζει πίσω από το τιμόνι του δικού σας ταξιδιού, επιτρέποντας σας να δημιουργήσετε και να μοιραστείτε τις δικές σας εμπειρίες. Το ενσωματωμένο πρόγραμμα επεξεργασίας ταινιών δίνει τον έλεγχο στον οδηγό, με τον ίδιο τρόπο, που το κάνουν και τα ελαστικά Bridgestone.»

Η καμπάνια «I ve been everywhere» είναι πανευρωπαϊκή και προσφέρει πολλά και διαφορετικά έπαθλα από οδικά ταξίδια στην Ευρώπη, με όλα τα έξοδα πληρωμένα μέχρι τετ α τετ συνάντηση με τον πολυπρωταθλητή αναβάτη του MotoGP Valentino Rossi.

πηγή: www.mototriti.gr/data/news/preview_news/96946.asp
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.