Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: MotoGP

MotoGP 10/08/2012 10:05 #1

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
Καλησπερα!εχω πολυ ευχαριστα νεα για τους fan της Υamaha.ο Valentino Rossi μετα απο 2 χρονια τουρισμου στην Ducati επιστρεφει στην Μ1!Περισσοτερα εδω.. www.msfree.gr/ms.php?id=28158
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 10/08/2012 10:16 #2

  • vachos
  • Το Άβαταρ του/της vachos
  • Online
  • Διαχειριστής
  • Solar black 2013
  • Δημοσιεύσεις: 3436
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ελα ρε φιλε!!!!!!! τωρα μπορει να ξαναπαρει της πρωτιες παλι με την yamaha!!!!
Nothing but the max! Vachos #0001
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 10/08/2012 11:01 #3

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Τελευταία διόρθωση: 10/08/2012 11:05 από billpap46.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 13/09/2012 16:36 #4

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
www.woop.gr/content/81465/o-rosi-gia-ton-philo-kai-adipalo-tou-marko Προσφατη συνεντυξη του "Γιατρου" για τον αδικοχαμενο Marco Simoncelli στην Gazzetta dello Sport.
ΠΗΓΗ:www.woop.gr
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Τελευταία διόρθωση: 13/09/2012 16:36 από billpap46.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 14/09/2012 15:11 #5

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Δηλώσεις Rossi για τη μεταγραφή του



Ο Valentino Rossi μίλησε δημόσια, εκφράζοντας για πρώτη φορά την απογοήτευσή του να αποτύχει να είναι ανταγωνιστικός με την Ducati, ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τις ελπίδες του, στη νέα σεζόν.

Δίνοντας την πρώτη συνέντευξη μετά από τη μεγάλη μεταγραφή, ο Ιταλός αναβάτης στάθηκε αρκετά αποκαλυπτικός. «Μετά τη Laguna και τις καλοκαιρινές διακοπές, είχα αρκετό χρόνο να σκεφτώ σοβαρά το μέλλον μου. Ξέρετε, είναι μεγάλο κρίμα για μένα, για την Ducati, για όλους τους Fan και ειδικά για τους μηχανικούς που δουλεύουν μαζί μου, γιατί ήθελα να προσπαθήσω να είμαι ανταγωνιστικός. Ιταλός οδηγός με ιταλική μοτοσικλέτα, δυστυχώς, δεν πήγε καλά. Αυτές οι δύο σεζόν ήταν δύσκολες και προσπαθήσαμε πολύ. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να βελτιώσουμε την ταχύτητα και την απόδοσή μας, ώστε να παλέψουμε για μία καλή θέση, για την πρώτη θέση».

«Είναι μεγάλο κρίμα. Είμαι πολύ στεναχωρημένος γιατί στην Ducati βρήκα πολλούς καλούς συνεργάτες. Είχαμε ωραίες στιγμές μαζί. Προσπαθήσαμε με όλες μας τις δυνάμεις αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε να πετύχουμε το αποτέλεσμα. Και αυτό είναι που κάνει τη διαφορά». Αναφορικά με τη νέα χρονιά, και το αν θα είναι ανταγωνιστικός με τη Yamaha, δήλωσε: «Σίγουρα ο τίτλος είναι ένα όνειρο. Στην κατάστασή μου όμως τώρα θα πρέπει να δούμε αν είμαι ακόμα κορυφαίος αναβάτης, αν είμαι ακόμα γρήγορος, ικανός να παλεύω στην πρώτη γραμμή, αν είμαι ακόμα ικανός να ανέβω στο podium. Αυτό δεν το ξέρω. Μετά από δύο περιόδους σαν και αυτές, κανένας δεν το ξέρει. θα πρέπει να το ανακαλύψω αν μπορώ να παλέψω για το podium. Και μετά θα δούμε».

πηγή: www.mototriti.gr/data/news/preview_news/92171.asp
Τελευταία διόρθωση: 14/09/2012 15:11 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 16/10/2012 18:53 #6

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Το ημερολόγιο MotoGP για το 2013


Τρανταχτή θα είναι η απουσία του Stoner το 2013. Αντίθετα, ελπίζουμε σε καλύτερο θέαμα, με τον Rossi στη Yamaha.

Πριν λίγες ημέρες η FIM είχε δώσει στη δημοσιότητα το προσωρινό ημερολόγιο για το πρωτάθλημα SBK. Τώρα ήρθε η σειρά του MotoGP, ώστε να μάθουμε τις πίστες στις οποίες θα δούμε τα GP του 2013.

Οι αγώνες είναι 19, με δύο ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες. Η μία αφορά στην προσθήκη της νέας πίστας «Circuit of The Americas», στο Austin του Τέξας, πίστα για τα μάτια της οποίας τσακώθηκαν Schwantz και διοργανωτές. Και το δεύτερο νεάκι αφορά στη μεταφορά του γερμανικού GP στις 7 Ιουλίου 2013. Μένει να ανακοινωθεί ένας ακόμη αγώνας, για τις 14 Απριλίου, όπου για την ώρα υπάρχει κενό.

Ας ρίξουμε μια ματιά στις πίστες, οι οποίες θα υποδεχθούν το πρωτάθλημα MotoGP για το 2013.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ MOTOGP 2013
31 Μαρτίου, Κατάρ - Doha / Losail*
14 Απριλίου, Θα ανακοινωθεί
21 Απριλίου, Η.Π.Α. – Austin, Circuit of The Americas
5 Μαίου, Ισπανία - Jerez de la Frontera
19 Μαίου, Γαλλία - Le Mans
2 Ιουνίου, Ιταλία - Mugello
16 Ιουνίου, Καταλονία - Catalunya
29 Ιουνίου, Ολλανδία – Assen**
7 Ιουλίου, Γερμανία - Sachsenring
21 Ιουλίου, Η.Π.Α. - Laguna Seca
18 Αυγούστου, Η.Π.Α. - Indianapolis
25 Αυγούστου, Τσεχία - Brno
1 Σεπτεμβρίου, Ηνωμένο Βασίλειο - Silverstone
15 Σεπτεμβρίου, Σαν Μαρίνο - Misano M Simoncelli
29 Σεπτεμβρίου, Ισπανία - Motorland Aragοn
13 Οκτωβρίου, Μαλαισία - Sepang
20 Οκτωβρίου, Αυστραλία - Phillip Island
27 Οκτωβρίου, Ιαπωνία - Motegi
10 Νοεμβρίου, Ισπανία - Ricardo Tormo

*Ο αγώνας του Κατάρ είναι όπως πάντα, νυχτερινός.
**Ο αγώνας του Assen γίνεται Σάββατο.

πηγή: www.mototriti.gr/data/news/preview_news/93111.asp
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 16/10/2012 18:58 #7

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
2 Ιουνίου, Ιταλία - Mugello
15 Σεπτεμβρίου, Σαν Μαρίνο - Misano M Simoncelli
..να μαζεψω λεφτα να παμε????????????????????????????????????????
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 16/10/2012 18:58 #8

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
billpap46 έγραψε:
2 Ιουνίου, Ιταλία - Mugello
15 Σεπτεμβρίου, Σαν Μαρίνο - Misano M Simoncelli
..να μαζεψω λεφτα να παμε????????????????????????????????????????

άμα μπορέσεις να μαζέψεις για όλους μας, φύγαμε!!! lol 2 lol 2 lol 2 lol 2 lol 2
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 16/10/2012 19:04 #9

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
50+ ευρω καθε μηνα στην ακρη και το εχουμε
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 16/10/2012 21:51 #10

  • maximos
  • Το Άβαταρ του/της maximos
  • Online
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 10299
billpap46 έγραψε:
50+ ευρω καθε μηνα στην ακρη και το εχουμε
+φωνω Bill! k 3ήμερο βγαίνει παιδιά..κ αν κλείσουμε περί φεβρουάριο βρίσκουμε δ/ν κ με 20ε! Αν θέλετε περαιτέρω πληρ/ες θα χαρώ να βοηθήσω!
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 17/10/2012 13:24 #11

  • Pantzos
  • Το Άβαταρ του/της Pantzos
  • Offline
  • Baby Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 198
Αν το πάρουμε σοβαρά και το αποφασίσουμε νομίζω μπορούμε να το κάνουμε........ doubleup doubleup doubleup doubleup doubleup doubleup doubleup doubleup doubleup
Τελευταία διόρθωση: 28/10/2012 11:52 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 19/10/2012 14:49 #12

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
Ένας χρόνος χωρίς τον Marco Simoncelli...








Έναν χρόνο ακριβώς από το σοκαριστικό live on camera δυστύχημα του Marco Simoncelli της Gresini Honda, το Moto GP επιστρέφει στη Μαλαισία και την πίστα Sepang. Με τρομερή συγκίνηση για τον αδικοχαμένο Ιταλό...



Η αρχή έγινε με την ομιλία του διευθυντή και ιδιοκτήτη της ομάδας Gresini Honda, Fausto Gresini, o οποίος δε μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του, μπροστά σε 3,000 κόσμου.

Στη συνέχεια ακολούθησε παρέλαση όλων των μηχανικών, στελεχών και αναβατών της Moto Gp από το σημείο εκκίνησης έως και την 11η στροφή, εκεί όπου άφησε την τελευταία του πνοή ο Marco Simoncelli πριν έναν χρόνο. Σε εκείνο ακριβώς το σημείο τοποθετήθηκε τιμής ένεκεν πλακέτα στο όνομά του. Για να μην τον ξεχάσει κανείς ποτέ...
Μας λείπεις Marco...

Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Τελευταία διόρθωση: 19/10/2012 15:19 από billpap46.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 19/10/2012 18:06 #13

  • Χρηστος
  • Το Άβαταρ του/της Χρηστος
  • Offline
  • Adult Tmaxista
  • Δημοσιεύσεις: 279
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Panagiotis Niotis έγραψε:
Αν το πάρουμε σοβαρά και το αποφασίσουμε νομίζω μπορούμε να το κάνουμε........ doubleup doubleup doubleup doubleup doubleup doubleup doubleup doubleup doubleup
Και εγω μεσα για κατι τετοιο clapping1
white-max 2010' #0004
Τελευταία διόρθωση: 28/10/2012 11:53 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 28/10/2012 11:54 #14

  • River
  • Το Άβαταρ του/της River
  • Offline
  • God Tmaxista
  • ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Δημοσιεύσεις: 8964
Lorenzo: Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2012

Ο μόνος Ισπανός με 2 Τίτλους στην μεγάλη κατηγορία!

Το ταξίδι του Jorge Lorenzo στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ξεκίνησε από την τρυφερή ηλικία των 3 χρονών (1990), όταν πρωτοπήρε μέρος σε Πρωτάθλημα minicross στην Μαγιόρκα, την ιδιαίτερη πατρίδα του. Στην συνέχεια έδωσε το παρόν στο junior motocross και λίγο αργότερα – με ειδική μάλιστα άδεια – συμμετείχε στο Κύπελλο 50cc Aprilia του Ισπανικού Πρωταθλήματος. Ως εκ τούτου, ο Jorge ήταν ο νεότερος αναβάτης που συμμετείχε σε αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος! Όταν έγινε 15, με τους τότε κανονισμούς ήταν το ελάχιστο για να πάρει μέρος κάποιος σε GP, στον αγώνα της Jerez (την δεύτερη ημέρα δοκιμών) το 2002 – σε μια πίστα όπου αργότερα θα είχε μεγάλες επιτυχίες – έκανε το ντεμπούτο του πάνω σε μια Derbi 125cc.

Στην δεύτερή του μόλις σεζόν πήρε την πρώτη του νίκη στο GP της Βραζιλίας (Rio de Janeiro), εκεί όπου η εντυπωσιακή του προσπέραση στην εξωτερική, πάνω στους Stoner και Pedrosa, του χάρισε το ψευδώνυμο που τον συνοδεύει μέχρι σήμερα: “Por Fuera” (απ’ έξω). Το 2004 είχε ακόμα τρεις θριάμβους, προτού κάνει το άλμα στην κατηγορία των 250cc, εκεί όπου το 2005 μάζεψε 4 pole positions και 6 βάθρα στην παρθενική του σεζόν. Το 2006 ήταν ορόσημο για τον Ισπανό άσο, ο οποίος άλλαξε σε Aprilia και αμέσως έγινε απ’ τα φαβορί για το Πρωτάθλημα. Πράγματι, ο Jorge δικαιολόγησε απόλυτα τον τίτλο αυτό, καταφέρνοντας να πάρει 8 νίκες (!), να ισοφαρίσει το ρεκόρ pole στην κατηγορία – δέκα συνολικά – και να πάρει το Πρωτάθλημα μέσα στην πατρίδα του την Ισπανία, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Βαλένθια.

Το 2007 ήταν ακόμα μια εντυπωσιακή χρονιά για τον Lorenzo, ο οποίος υπερασπίστηκε με επιτυχία τον Τίτλο του στα 250cc, κατακτώντας 9 νίκες σε ισάριθμες φορές που ξεκίνησε από την pole. Στα 20 του χρόνια ήταν ήδη δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 250cc και εκείνη την στιγμή έκανε την μεγαλύτερη κίνηση στην καριέρα του, υπογράφοντας με την εργοστασιακή Yamaha, δίπλα στον θρύλο του Moto GP Valentino Rossi! O Lorenzo έκανε απίστευτο ξεκίνημα στους πέντε πρώτους αγώνες της χρονιάς. Πήρε την pole στο ντεμπούτο του – όντας ο πρώτος νεοφερμένος που το κατάφερνε μετά το Biaggi δέκα χρόνια νωρίτερα – ενώ στον αγώνα τερμάτισε δεύτερος κάνοντας μια καταπληκτική εμφάνιση στο Κατάρ! Στους επόμενους δυο αγώνες κέρδισε και πάλι την pole, κι έγινε ο πρώτος αναβάτης ο οποίος στην παρθενική του χρονιά έκανε το 3 στα 3, εξαργυρώνοντας την θέση του αυτή σε βάθρα στην συνέχεια.

Δυστυχώς, το 2008, το ντεμπούτο του στην μεγάλη κατηγορία, συνοδεύτηκε παράλληλα και από σοβαρούς τραυματισμούς και πτώσεις, με δυο σπασίματα στους αστραγάλους του που τον εμπόδισαν να πάρει μέρος στον αγώνα της Καταλονίας. Ωστόσο ο αναβάτης της Yamaha κατάφερε να ξεπεράσει τους τραυματισμούς του και να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του στο τελευταίο κομμάτι του Πρωταθλήματος, τερματίζοντας 4ος στην βαθμολογία και παίρνοντας τον Τίτλο του Rookie της χρονιάς! Ο Jorge δυνάμωνε ολοένα και περισσότερο, ενώ στην δεύτερή του σεζόν στο MotoGP δυσκόλεψε πολύ το έργο του σούπερ-σταρ Valentino Rossi. Εν τέλει ο Ιταλός πολύ-Πρωταθλητής πήρε τον Τίτλο το 2009, αλλά η παρουσία και η πίεση που του άσκησε ο Jorge ήταν μεγάλη, με τον τελευταίο να κερδίζει σε τέσσερεις αγώνες, να ανεβαίνει 12 φορές στο βάθρο και να παίρνει πέντε pole positions.

Το 2010 το αστέρι του Lorenzo μεσουράνησε, με τον Ισπανό να δείχνει πιο ώριμος και να καταφέρνει να ανεβαίνει στο βάθρο στους πρώτους δώδεκα αγώνες της χρονιάς, κερδίζοντας τους εφτά από αυτούς! Πήρε την pole έξι συνολικά φορές το '10 και κατάφερε να βρίσκεται στην πρώτη σειρά της γραμμής εκκίνησης σε όλους τους αγώνες, πλην ενός! Σε ηλικία των 23 χρονών, έγινε ο δεύτερος Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας, μετά τον Alex Crivillé. Την επόμενη χρονιά, το 2011, βρήκε μπροστά του τον αναγεννημένο Casey Stoner πάνω στην Repsol Honda του, με τον Ισπανό να παλεύει και να παίρνει τρεις νίκες και δέκα βάθρα – παρά το ότι η Yamaha του έχανε σε δύναμη – φιγουράροντας στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας, παρά το ότι έχασε τους 3 τελευταίους αγώνες εξαιτίας ενός σοβαρού τραυματισμού στο δάχτυλό του.

Το 2012 είχαμε την αλλαγή στις 100άρες και ο Jorge έκανε ένα περίφημο ξεκίνημα στην χρονιά, νικώντας στον πρώτο αγώνα του Κατάρ, μετά από μια δυνατή μάχη με τις Honda. Από εκεί και πέρα ο Ισπανός πήρε ακόμα πέντε νίκες και 9 δεύτερες θέσεις, μη καταφέρνοντας να τερματίσει σε μόλις έναν αγώνα, στο Assen όταν τον πέταξε εκτός ο Bautista. O Ισπανός αναβάτης της Yamaha, στην καλύτερή του χρονιά στο Πρωτάθλημα, επέδειξε μεγαλειώδη σταθερότητα μη πέφτοντας κάτω από την δεύτερη θέση σε κανέναν αγώνα, μέχρι την Αυστραλία. Εκεί ο αγώνας ήταν δραματικός, με τον μεγαλύτερό του αντίπαλο Dani Pedrosa, να πέφτει μετά από λάθος του και τον Jorge να καταφέρνει να ανεβαίνει στο βάθρο για να πανηγυρίσει το δεύτερό του Πρωτάθλημα στην μεγάλη κατηγορία!

Το βιογραφικό του Παγκόσμιου Πρωταθλητή 2012:

Γεννήθηκε: 04/05/1987

Περιοχή: Palma de Mallorca (Ισπανία)

Πρώτο Grand Prix: SPA – 2002 – 125cc

Πρώτη Pole Position: MAL – 2003 – 125cc

Πρώτο βάθρο: RIO – 2003 – 125cc

Πρώτη νίκη σε GP: RIO – 2003 – 125cc

Έχει ξεκινήσει σε Grand Prix: 178

Νίκες σε Grand Prix: 44

Βάθρα: 98

Pole Positions: 51

Παγκόσμιοι Τίτλοι: 2 x 250cc, 2 x MotoGP


πηγή: www.motograndprix.gr/content.aspx?id=12700
Τελευταία διόρθωση: 28/10/2012 11:55 από River.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: MotoGP 28/10/2012 16:30 #15

  • billpap46
  • Το Άβαταρ του/της billpap46
  • Offline
  • God Tmaxista
  • Ο παλιός είναι αλλιώς...
  • Δημοσιεύσεις: 1612
crazysmoke crazysmoke crazysmoke
Το τελος μιας απο τις χειροτερες σεζον ever..Θεαμα μηδεν και η τηλεθεαση περιορισμενη λογο ΟΤΕ-ΤV.
Δεν σκοτωνεται οποιος οδηγει ΓΡΗΓΟΡΑ,αλλα οποιος σκεφτεται ΑΡΓΑ!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4