το ΤΜΑΧ.....ειναι ΤΜΑΧ Γρηγορη. τελος!
απο εκει και περα θεωρω οτι αν εχουν βελτιωσει καποια σημεια στα οποια "επασχαν" τα πρωτα BMW θα αποτελεσουν μια καλη εναλλακτικη προταση
κατ' εμε το C650 GT ειναι μακραν το καλυτερο touring megascooter, αφου ο μεγαλυτερος ανταγωνιστης του (Burgman) εχει μεινει πλεον πολυ πισω καθοτι παραμενει σχεδον ιδιο εδω και παρα πολλα χρονια
στα sport megascooter, αναμφισβητητα ο βασιλιας ήταν, είναι και θα είναι το ΤΜΑΧ, απλά έχει κάποια δυνατά σημεία το BMW πλέον για να το "παίξει" στα ίσα ή ακομη και να το κερδίσει....τουλαχιστον οσον αφορά τα χαρτιά και τα νούμερα....γιατί στις πωλήσεις και στις "καρδιες" των αναβατων, το ΤΜΑΧ είναι σχεδόν αδυνατο να εκθρονιστεί!
στο κομμάτι λοιπον της εμφάνισης, θεωρω ότι έκαναν πολύ καλή δουλειά οι Βαυαροι στο νεο μοντέλο, αλλά όπως και να 'χει απο εμφανιση το 530 δύσκολα να βρει αντιπαλο
στο κομματι των επιδοσεων, τομεας τον οποιο πασχιζουν οι περισσοτεροι κατοχοι ΤΜΑΧ να βελτιωσουν, το BMW ειναι πολυ μπροστα....και στα νουμερα και στο δρομο! ΑΝ εχει βρεθει λυση στο νωχελικο ξεκινημα που ειχαν τα πρωτα μοντελα (π.χ. να απενεργοποιειται αυτο το σαν antispin που ειχαν), τοτε μιλαμε για ενα πολυ δυνατο σκουτερ, το οποιο ουτως ή αλλως μεσαιοψηλα "ξυριζε" και αν το κατεφερνει τωρα αυτο και απο σταση.....θα κλαιμε!
κατα τα αλλα, το BMW το θεωρω υποδεεστερο σε πλαισιο και φρενα, χωρις ομως να σημαινει οτι αυτο ειναι κατι που θα επηρεασει τον μεσο αναβατη
ενα αλλο μεγαλο προβλημα με την BMW στην Ελλαδα παντως θεωρω οτι ειναι τα συνεργεια, τα οποια ειναι ελαχιστα και γενικα δεν εχουν ιδιαιτερη επαφη με τα scooter της BMW αφου ειναι κι αυτα ελαχιστα στην ελληνικη αγορα...